Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
Reklama
Reklama

Zniszczyć Kościół - kolejna odsłona

Podziel się
Oceń

Renata Beger zamierza smrodzić w powiecie złotowskim. Tak przynajmniej wynika ze słów protestujących, którzy nie chcą dopuścić do budowy ogromnej chlewni w Nowym Dworze.

Oczywiście uspokajam, niniejszy felieton nie będzie o byłej działaczce Samoobrony, którą do polityki, na nasze nieszczęście, namówił kilka lat temu pewien mieszkaniec Krajenki. Pierwszeństwo należy się bowiem Tomaszowi Sekielskiemu – niekwestionowanemu bohaterowi europejskich marksistów, który przyłożył duchowieństwu tak solidnie, że aż Mariusz Leszczyński (złotowski Michnik) "zawył z przerażenia", po czym "wyskrobał" pełen fałszywej troski felieton.

Renata Beger, Andrzej Morozowski i Tomasz Sekielski zasłynęli w 2006 roku, "robiąc smród" wokół PiS. Chodzi o nagranie autorstwa dziennikarzy TVN i "polityczki" Samoobrony, które poprzedziło hiciora zatytułowanego "urodziny Hitlera 9 miesięcy później". Przypominam, że dokonane zostało ukrytą kamerą, a przedmiotem nagrania były negocjacje polityczne (zdaniem bohaterki i realizatorów dokumentu nosiły znamiona korupcji politycznej). Ich działania oraz aktywność Donalda Tuska, Bronisława Komorowskiego (i wielu innych uczciwych z PO/SLD/PSL) spaliły wówczas na panewce. "Kurwiki w oczach" prowokatorki nie spowodowały bowiem erekcji/reakcji w narodzie. Tłumy nie wyszły na ulice, by obalić rząd Kaczyńskiego za rzekomą korupcję. Na dodatek prokuratura umorzyła sprawę, nie dopatrując się znamion przestępstwa. Teoretycznie zatem nic się nie stało. Smród jednak pozostał, co pokazał papierek lakmusowy, a dokładnie kartka wyborcza, bo PiS z hukiem przegrał kolejne wybory.

Tomasz Sekielski ("niezależny dziennikarz wywodzący się z TVN") przez następne lata rozwijał swój talent, stając się prekursorem tego rodzaju dziennikarstwa. Jego determinacja została w końcu nagrodzona. Zwieńczeniem było zdobycie złotego runa (około 450 tysięcy złotych). To właśnie dzięki zebranym funduszom (razem z bratem) uwiecznił epokowe odkrycie, że ułamkowa część duchowieństwa posiada homoseksualne skłonności, które łączy z pociągiem seksualnym do nieletnich. W tym miejscu warto wspomnieć, że większość bohaterów filmu Sekielskiego (jeśli nie wszyscy) ma swoje CV zapisane w Instytucie Pamięci Narodowej. Oczywiście w dziale z TW.

Emisję superprodukcji Sekielskiego, która zatytułowana została "Tylko nie mów nikomu", poprzedziła potężna akcja reklamowa. Jej efekt był tak piorunujący, że nawet znajomi Mariusza Leszczyńskiego, i to zapewne jedynie po zobaczeniu zwiastuna, przestali chodzić do kościoła. Mniej zorientowanych informuję, że można o tym przeczytać w wyłyżeczkowanym przez złotowskiego Michnika felietonie. Sam film obejrzało w internecie 16 milionów osób. Oczywiście zręcznie zrobione "dzieło" spełnia oczekiwania przeciętnego Kowalskiego. Pozwala mu bowiem całkowicie wyłączyć myślenie. Wnioski po projekcji nasuwają się bowiem same. Dlatego nie mam wątpliwości, że doczekam się odcinka "Familiady", w którym na pytanie Karola Strasburgera o skojarzenie ze słowem ksiądz, najwyżej punktowaną odpowiedzią będzie: pedofil.

Od lat badam akta Instytutu Pamięci Narodowej. Wiem w jaki sposób UB/SB niszczyło najlepszych kapłanów i oddanych Bogu i Ojczyźnie świeckich. Przykładem ks. Jerzy Popiełuszko, który był torturowany i zamordowany przez sowieckie służby. Młodszym Czytelnikom wypada przypomnieć, że był to Kapłan Niezłomny, któremu komunistyczna propaganda zarzucała odprawianie seansów nienawiści, sugerowała związek z kobietą itp. Przykładem także tysiące innych bohaterskich księży. Na Krajnie, w kontekście walki z Kościołem, warto przytoczyć wytyczne funkcjonariusza Drozdowskiego, który nakazywał agenturze kompromitowanie kandydatów do Wyższego Seminarium Duchownego oraz samych księży. Należy dodać, że katalog metod był szeroki, a większość "newsów", które miały pogłębić niechęć wiernych do duchowieństwa, powstawała jedynie w wyobrażni funkcjonariuszy z Wydziału IV. Niestety skutecznymi realizatorami ich pomysłów byli (obok pożytecznych idiotów) m.in. TW, którzy w sposób bezwzględny niszczyli Kościół. Interesujące, że często były to osoby przebywające w bezpośrednim otoczeniu kapłanów. To także powinno być nauką dla współczesnego duchowieństwa, które m.in. w powiecie złotowskim nie stroni od pokazywania się w towarzystwie niewierzących katolików lub ateuszy. Mowa oczywiście o ludziach, którzy lansują program sprzeczny z nauką Kościoła: aborcję, promocję LGBT itp. Przy okazji zapraszam złotowskich duchownych do lektury felietonów/artykułów Mariusza Leszczyńskiego. Przypomnienia sobie tekstu, który bezpośrednio dotyczył ks. Kalinowskiego. Odkurzenia listu proboszczów złotowskich do pewnej redakcji...

Oczywiście żal mi ofiar pedofilów. Współczuję im z całego serca. Nie rozgrzeszam też w żaden sposób księży-homoseksualistów, którzy wśród duchownych stanowią jedynie ułamek procenta, że dali upust swoim dewiacjom. Stanowczo nie zgadzam się jednak na linczowanie całego Kościoła, bo jako człowiek wierzący jestem jego częścią. Mam prawo go bronić i zamierzam to robić. To obowiązek każdego katolika. Dość robienia smrodu wokół naszej wiary. Panie i Panowie lewaki, koniec harców. Non possumus. A może lepiej operować bliskim Wam językiem? Może wtedy lepiej zrozumiecie? Także no pasarán!

Na koniec przypominam, że film Sekielskiego dotyka niewielkiego obszaru występowania pedofilii. Pomija ją np. wśród nauczycieli, w świecie kultury (przypominam słynny przypadek "Polskich Słowików") lub w otoczeniu celebrytów. Interesujące, że nie słychać zapowiedzi, że będzie zbiórka i tego rodzaju dokument kiedyś powstanie. Nikt nie krzyczy, że jest potrzebny. Czy zatem zgwałceni przez celebrytów to gorszy sort ofiar? Chciałbym również przypomnieć panu Leszczyńskiemu, który z takim zaangażowaniem wtóruje lewackiej orkiestrze, że także na Krajnie tego rodzaju przypadki miały miejsce. Po wojnie urzędnik pochodzący z Zakrzewa zgwałcił dziewięcioletnią dziewczynkę, inny, pracujący w powiecie nakielskim, napastował seksualnie piętnastoletnią dziewczynkę z Lipki. Przypominam też, że w naszym regionie, i to w czasach III RP, u jednego z pedagogów znaleziono dziecięcą pornografię. Był wyrok, a po jego zatarciu dalsza praca w oświacie. Przypominam również, że świat dziennikarski nie jest wolny od pedofilii. Sprawa Jimmiego Savila z BBC jest tego najlepszym przykładem. To był szanowany i nagradzany dziennikarz... W tym momencie naszła mnie taka myśl. A może warto zastosować analogię, po którą tak chętnie sięgają niektórzy redaktorzy w przypadku Kościoła, i przyjrzeć się ludziom pióra? Oczywiście głównie tym wynoszonym na piedestał.

Piotr Tomasz

Krajeńskie Towarzystwo Historyczne

 

P.S. 

Z filmu Sekielskiego wycięty został Marek Lisiński (występuje w zwiastunie). Jak podaje Wirtualna Polska: "były kontrowersje wokół niego. Władze diecezji płockiej, na terenie której mężczyzna w dzieciństwie został skrzywdzony przez duchownego, udostępniły fragmenty jego listów. Lisiński pisał w nich do biskupa płockiego, że jeśli Kościół wypłaci mu 200 tys. zł odszkodowania, zrzeknie się wszelkich roszczeń i zamknie fundację "Nie lękajcie się", którą założył, by pomagać ofiarom księży".

 


Napisz komentarz

Komentarze

Józef wawa 30.05.2024 09:09
Lewackie wycie słychać znakomicie a tvn ro już niedługo zniknie z Polski.Jeba*tyfusa tuska i jego wyborców trolli.

jolka 27.08.2020 21:04
mam nadzieje ze doczekasz tego odcinka - bo kler robi co moze by tak bylo nadal .nie kreuj swojej nowej historii a to co teraz sie w Polsce dzieje i to co robia twoi kolesie z pidojnej zmiany doczeka sie rozliczenia .

DPZ 28.08.2020 17:46
jolka, i po co ten jad. Toć towarzysze twoi protoplaści mówili - tiszej budziesz dalsze jedziesz. Po co ten jad, wolność, Demokracja, pluralizm i diabeł wie co jeszcze pozwala tobie na obrażanie wszystkich w brukowym języku. Dziwne ale ,,Jolka" uspokój się.

ADELAJDA 24.06.2020 22:54
BREDZISZ GOSTKU .W SWOJEJ HISTORII KOSCIOL SIEGNAL DNA - POLSKI KOSCIOL - PAZERNOSC , OBLUDA , KLAMLIWOSC , UPOLITYCZNIENIE A TYM SAMYM SIANIE NIENAWISCI I DZIELENIE WIERNYH , AFERY SEKSUALNE WSZELKIEJ MASCI ,PROFANACJA JASNEJ GORY- NIEUPRAWNIENI LUDZIE Z AMBON NAWOLUJA DO NIENAWISCI - POROWNUJESZ BEGEROWA I INNYCH ZE ZBOCZONYMI FACETAMI W SUKIENKACH A NIEKTORZY NAWET W PURPUROWYCH BERETKACH - NIECNY ZES . DODAM A WLASCIWIE ZAPYTAM - CZY W IPN DOCZYTALES SIE DLACZEGO W CZASIE INSUREKCJI KOSCIUSZKOWSKIEJ W WARSZAWIE I KRAKOWIE POWIESZONO PARU GOSCI W SUKIENKACH , CZY DOCZYTALES SIE MOZE CO TO BYLA TARGOWICA CZY SLYSZALES O ZDRAJCY GRUDZINSKIM - I NIE PLUJ PORZADNYM LUDZIOM W TWARZ SWA MIERNOSCIA .

Fela 01.03.2020 22:29
widać że autorowi artykułu jad nienawiści zżera szare komórki, to chory człowiek, pieniacz, broniąc Kościół który głosi zasadę ,,miłuj bliźniego swego jak siebie samego" publicznie działa wbrew temu, jak bp Jędraszewski. PS - Beger puszcza oko do Kaczyńskiego i Rydzyka, więc dlaczego oceniana jest przez PT negatywnie?

Zenek 07.09.2019 13:58
Autor pisowski judasz przekonuje ze prawda jest nieprawda !!! Co do Kościoła to sam sie zżera - poprzez udział w polityce , poprzez zachłanność i pazerność , poprzez wszelkie afery zamiatane pod dywan w tym seksualne a w tym pedofilskie ! Gdzie jeszcze do niedawna przed filmem Pana Sekrlskuego były haniebnie ukrywane a ofiary wręcz dyskryminowane ! Życie wielu księży i ich zwierzchników a niewiele wspólnego z Ewangelia i naukami Jezusa - nimi rządzi mamona ! Czy kiedykolwiek odwiedził Was ksiądz w domu poza kolęda ??? Czy ceny i dochody z usług kościelnych da jawne ??? Cześć prawdy ukazana w filmie Sekelskuego podrażniła Kościół śle nie spowodowała ze uderzył sie w pierś ! Nie neguje księży bohaterów bo tak jak i wśród ludzi normalnych tam tez tacy są !!! Odwoływanie sie autora artykułu ze w innych środowiskach są tez np . pedofile jest haniebne !!!!!!!

SENATOR 24.06.2020 22:58
CO SIE DZIWISZ KOSCIELNY PIES . DUDA RZEKL , ZE ZA PO RUSCY NAPADLI NA UKRAINE I WINNA PO TEN ZAS SZALENIEC MOWI , ZE GDZIE INDZIEJ TEZ SA ZBOKI - PODOBNI .

Marcin Łangowski 20.08.2019 21:22
Panie Tomaszu. Dość pobieżnie przeczytałem ten artykuł, lecz muszę Panu coś wytknąć. Jest pan historykiem, dlaczego więc sięga się pan do tak bardzo negatywnej oceny znajomych p. Leszczyńskiego. Dla jasności, ja nie jestem znajomym atakowanego redaktora. Uważam, że wystawiona przez pana ocena "znajomych" obniża moją ocenę pana jako historyka

wf 21.08.2019 13:27
W felietonie odnosi się do felietonu. Jak miał to inaczej nazwać, jak nazwać znajomych o których tamten pisał?

Celestynka 06.08.2019 23:53
Piotr Tomasz to osobnik wymagający specjalnej troski, niesamowity pieniacz kręci faktami jak przysłowiowy Żyd Księżycem (idealnie nadaje się do TVPiS). Człowieku, skąd w tobie katoliku tyle nienawiści do bliźniego? Plujesz jadem na lewo i prawo jak kobra królewska. Tak się nakręcasz że niedługo padniesz na zawał. Lokalny Don Kichot ryczący jak lew a za chwilę padnie jak mucha. Walczysz człowieku w pojedynkę ze wszystkimi ale jak ci się powinie noga nawet pies z kulawą nogą na ciebie nie spojrzy.

Celestynka, bez urazy 07.08.2019 11:58
Celestynka z jajami aś się obudziła aby jako prawy obatel przeciwnego nurtu napiąć swoje i to tak aby samemu sobie wydać ocenę. Jak myślisz którą ci przypisano , głupi głupszy, najgłupszy. Zresztą sam sobie możesz wybrać odpowiednią.

mądry, mądrzejszy, najmądrzejszy 08.08.2019 18:11
Rozumiem że ty i Piotr Tomasz jak zagorzali obrońcy Kościoła i katolicy zgodnie z wyznaniowym miłosierdziem do bliźniego obatela przeciwnego nurtu ,ze to on głupi, głupszy albo najgłupszy. Wy ,,pisząc swoje tak aby samemu sobie wydać ocenę'' jesteście jedynie słuszna prawdą i tylko prawdą, jak członkowie PZPR za Komuny.

Pro Bono 08.08.2019 19:39
Nie jak członkowie których wspominasz. My staramy się nie używać tej zbrodniczej nazwy i nikogo w komentarzach nie obrażamy. Nikomu nawet tym z PZPR u nie mówimy że wymagają specjalnej troski. To czy słuszna jest nasza prawda trafnie ocenilaś sama pomimo że nie wiesz czym różni się wolny człowiek od zrzeszonego w PZPR. Wiedz że gdyby nie Kościół Katolicki w Polsce wtedy kiedy był inwigilowany, kiedy zabijano kapłanów którzy nieśli wolność z ambony, dzisiaj nadal była byś pod pręgierzem Sekretarzy, UB, SB, otoczona przez anonimowych donosicieli dzisiaj zwanych TW. Być może to że wtedy ciebie jeszcze nie było na świecie moglo by usprawiedliwić twój atak na ludzi którzy nie dają zapomnieć o tym bolesnym okresie dla całego narodu. Celestynka, nie wiem co w felietonach pana P. Tomasza tak cię uraża bo chyba nie prawda historyczna o minionych czasach w których napewno nie chciałabyś żyć. Celestynko - żyjąc w Wolnej Polsce nie ma miejsca na przeciwny nurt oparty na ,,obatelu", te czasy definitywnie się skończyły. Nie brnij dalej w uliczkę bez wyjścia, to nie ma sensu gdyż nawet najbardziej zagorzali Komuniści nie zgodzili by się na powrót do tamtej rzeczywistości.

Piotr Tomasz 19.08.2019 22:08
Dziękuję "Celestynko" za miłe słowa. Postaram się dalej ryczeć jak lew na lokalne ko mechy, przepraszam, komuchy:)

KROL LEW 24.06.2020 23:02
NIE OBRAZAJ LWOW I NIE BREDZ.

obserwator 25.07.2019 06:59
spokojnie to tylko jedna opinia badzmy bardziej tolerancyjni i zacznijmy pozwalac ludziom wyrazac to co mysla i to jakie maja zdanie na dany temat,w Polsce mamy duze zaklamanie,wlasnie dzieki politycznemu kosciolowi,a to nie musi byc dobre,bo powoduje ze czlowiek ma wrazenie ze Komuna wrocila,zycze wszystkim rozsadku,jestesmy ludzmi i mamy prawo wyrazac to co uwazamy za sluszne.

Piotr Tomasz 07.06.2019 08:53
Ks. Zdzisław Witkowski przez władze kościelne został uznany winnym wykorzystywania seksualnego Marka Lisińskiego. Duchowny twierdzi jednak, że został wrobiony. Zarówno przez Lisińskiego, jak i przez władze diecezji płockiej. – Namawiali mnie, żebym się przyznał, bo inaczej zaszkodzę Kościołowi i biskupowi - mówi Wirtualnej Polsce duchowny. https://www.wp.pl/?s=https://wiadomosci.wp.pl/skazany-za-molestowanie-marka-lisinskiego-ksiadz-chce-oczyscic-swoje-imie-pozwe-biskupa-6389028012591233a&src01=d3f2c&utm_medium=push&utm_source=pushpushgo&utm_campaign=CampaignName

Piotr Tomasz 30.05.2019 16:50
Sonda z humorem, która wiele, bardzo wiele wyjaśnia... https://www.youtube.com/watch?v=l1XqbpNrLWE&fbclid=IwAR3XpTXFM1kM21AToGYWmTNi2gewlp-bsHIXJSwAfWlCA3TZ6OpuealbzXA

az 18.09.2019 12:25
Panie Piotrze nareszcie Pan się ujawnił kim tak naprawdę Pan jest!Wstawił Pan adres Yutub i jeszcze pisze ,że to z humorem .W mojej ocenie to socjotechniczne bandyctwo. Tak naprawdę bazujesz chłopie na najniższych pobudkach!Odpowiem ci na pytanie z sondy i bez żartów .Czy proboszcz to homosapiens ? Homo sapiens to człowiek rozumny i określa to nauka ewolucjonizm z którym nie zgadza się nauka KK twierdząc,że człowieka stworzył Bóg z gliny.Może ci duchowni od gliny pochodzą?????????????

Ścier 28.05.2019 21:36
Ciekawe, że pod pana felietonami aż kipi. Cosik mi się zdaje, że zaczepiając czasami pewnego pana nazywanego tak przyrodniczo musi pan swoje odcierpieć.

Czy nie czas? 28.05.2019 20:16
Panie Piotrze Tomasz mam pytanie, czy nie czas skończyć z wzajemnym obrzucaniem się oskarżeniami dot pedofili. Bardzo szanuję pana świadectwo wiary i obronę ogromnej większości księży ale czy nie czas przejść do demokracji w której przestępców i tych co o przestępstwa pomawiają, rozlicza prokuratura i niezawisłe sądy. Czy nie czas aby skończyć z dyskusją, która nie oddaje ducha prawdy po żadnej stronie. Ponad 138 komentarzy i może 30 kulturalnych reszta to wyzwiska i pogarda podszytą zepsuciem i złem która nie poprawi wizerunku o który Pan tak usilnie walczy. Jednym podstawowym Pana błędem jest odpowiadanie na pełne nienawiści komentarze także te dotyczące Pana osoby. Jeżeli pisze pan felietony niech pan oprawi je pięknym słowem kultury polskiej i nie komentuje go z nikim nawet z tymi pozytywnymi. W ten sposób przekaże Pan to co ujmie w felietonie lecz nie podsyci niewaiści do tematu wśród komentujących. Niech Pan uwierzy ale pokazane zło samo uderzy w tych których dotyczy. To ci którzy je sieją muszą zbierać swoje żniwo, nie ma sensu ich w tym wspomagać.

Piotr Tomasz 28.05.2019 21:13
Dziękuję za ten komentarz. Ma Pan rację, znaczna część wpisów (nie tylko pod zamieszczonym felietonem) ce***e agresywność. Z całą pewnością nie dotyczy to jednak moich komentarzy. Zamieszczam m.in. linki do felietonów pana Michalkiewicza, który trafnie naświetla pewne mechanizmy. Oczywiście wezmę pod uwagę Pana słowa. Pozdrawiam serdecznie.

do Piotr Tomasz 02.03.2020 22:30
dorzuciłeś się na mieszkanie naczelnego anty syjonisty Rydzyka Michalkiewicza bo podobno biedny jak mysz kościelna?

Piotr Tomasz 26.05.2019 23:40
"Marsz nienawiści do Boga i chrześcijan pod patronatem prezydent Gdańska. Do obrzydliwego skandalu doszło podczas piątego Trójmiejskiego Marszu Równości, w którym wzięła udział i objęła patronatem prezydent miasta Aleksandra Dulkiewicz. Uczestnicy przygotowali prowokacyjną planszę, na której rysunek waginy zastąpił Najświętszy Sakrament." więcej: https://www.magnapolonia.org/marsz-nienawisci-do-boga-i-chrzescijan-pod-patronatem-prezydent-gdansk/?fbclid=IwAR1E_8OBdgbULdkRzWNIb-RJNDxL4-I5N74uleKOBfdEhsqIoQbauFI1M_w

Zenek 07.09.2019 14:00
Zamilcz nikczemnikiem !!!!

Piotr Tomasz 26.05.2019 15:25
SEKS z dziećmi jest dla zdecydowanej większości Polaków nie do zaakceptowania. Dlatego pedofile i deprawatorzy za wszelką cenę próbują oswoić całe nasze społeczeństwo z pozostałymi zboczeniami i dewiacjami seksualnymi, aby ludzie zaakceptowali je jako coś normalnego i przestali na nie reagować. Dzięki temu Polacy mają stać się obojętni również wobec molestowania seksualnego dzieci. W tym celu szczególnie promuje się w Polsce homoseksualizm, który jest z pedofilią ściśle związany. Polecam: https://stoppedofilii.pl/jak-oswaja-sie-polakow-z-dewiacjami-seksualnymi/

Angus 26.05.2019 15:49
Uff, średniowiecze.

Piotr Tomasz 28.05.2019 14:28
"Jak tak dalej pójdzie, to hierarchia kościelna zostanie wyaresztowana albo pod zarzutem pedofilii, o jaką np. oskarżany jest kardynał Gulbinowicz, albo pod zarzutem tak zwanego „krycia” pedofilów, o co oskarżani są biskupi: Stanisław Gądecki, Sławoj Leszek Głódź – a przecież na nich się nie skończy, bo już coraz więcej dzieci sobie przypomina, że przed 30 laty były molestowane – a skoro tak, to przemysł molestowania, podobny do przemysłu holokaustu, ruszy pełną parą, zwłaszcza, że precedensowy wyrok niezawisłej sędzi Anny Łasik, zatwierdzony w apelacji, stwarza ofiarom – wszystko jedno; prawdziwym, czy fałszywym - nieograniczone możliwości finansowego szlamowania każdego, kogo tylko da się wyszlamować....:". Polecam felieton pana Michalkiewicza... http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=4480&fbclid=IwAR31cpYwB2Gf3Wvvpj2V53vJ82kVpe2iW2juLGR72kMTYkArYBMSQbT19ms

Abba 31.08.2019 12:06
Brawo powołuje się pan na Michalkiewicza co w Radiu Maryja ewangelizacyjnym niby ewangielizował kurwując !!!!!!!!!!!!!!!!

Stach 07.09.2019 14:02
I tak powinno być - za przestępstwo i jego zacieranie odpowiedzialni powinni być jarał i tak jak sie to dzieje w przypadku normalnego obywatela tak tez powinno być i w przypadku tych zbokow w sukienkach !

XD 26.05.2019 17:12
A poza tyn wszyscy zdrowi?

Wierny 26.05.2019 11:14
Dzisiejszy list episkopatu do wiernych... Tyle SŁÓW skruchy, wstydu, współczucia, tyle zapewnień, że zrobimy wszystko, aby nie dopuścić.. itd itp. Tylko DZIAŁAŃ żadnych. Biskupi umaczani w to wszystko, którzy kryli, tuszowali, przenosili mają się świetnie i nic im nie zagraża! Czyli jak bylo tak będzie.

Piotr Tomasz 26.05.2019 00:06
Prowadzona akcja propagandowa ma na celu wskazać jako sprawców tylko kapłanów katolickich (...). Powstają kolejne filmy, których produkcja wiąże się z wielkimi kosztami. Przeciwko Irlandii szły wielkie pieniądze, które stymulowały realizację antykatolickich programów. Warto zadać pytanie, kto finansuje te filmy, manifestacje, raporty i programy... Polecam felieton pani Kowalewskiej https://www.niedziela.pl/artykul/42832/Ewa-Kowalewska-Wczoraj-Irlandia-–?page=2&per-page=1

Oj Piotrze, Piotrze 26.05.2019 01:27
Ty naprawdę Jesteś oderwany od rzeczywistości, zadufany w sobie, taki wiejski moralizator, który ma problem co zrobić z własnym życiem.

Stanisław65 26.05.2019 21:39
Szacunek za krótki wpis. To ja się "produkuję", a Ty ujmujesz to w kilku słowach. Super stwierdzenie. Te wszystkie krótkie komentarze, są najbardziej treściwe. Pozdrawiam.

? 25.05.2019 21:40
A kto promuje zboczenia?

Piotr Tomasz 25.05.2019 16:45
Coś dla promujących zboczenia: Chłopcy z Polski sprzedawani do agencji dla gejów https://gazetawroclawska.pl/chlopcy-z-polski-sprzedawani-do-agencji-dla-gejow-prokuratura-zazadala-surowych-kar/ar/13338493?fbclid=IwAR0k3nX6C_jpZwLylRED-GydopLeXYqQKmMHSPB81nKwjZjX7pG89G10I7Y

Marek 25.05.2019 14:56
Poglądy prawicowe, czy szerzej konserwatywne, z definicji są uznawane za niewiarygodne i godne potępienia. Drugi Lucyfer pokazuje palcem ofiarę wyznającą konserwatywny system wartości, czyli „hejtuje”, w języku postępowych ośrodków i naukowców. Namierza się kandydata i rzuca tłumowi na pożarcie, aby oszołoma, faszystę lub innego „homofoba” poddać takiej obróbce, która wybije mu z głowy niemodne poglądy. W naszych polskich realiach działa to dwustronnie, z reguły zlecenia wykonuje GW albo TVN wsparte „ekspertami”, ale dopiero udział „zachodniej prasy”, ewentualnie instytucji, odpala pedagogikę wstydu z pełną mocą.

AAA 27.05.2019 14:09
Lewandowski!? Czuc cie.

My Naród 25.05.2019 07:50
Ci "ksieza" z towarzyszowego filmu to TW SB..Tacy jak bolek czy stokrotka.

do naroda 25.05.2019 10:38
Taaa, pewnie, w takim razie wszyscy ich zwierzchnicy w Kosciele i wszyscy biskupi, którzy ich przenosili do innych parafii również!

do narod 25.05.2019 11:47
Do psychola marsz !!!

Piotr Tomasz 24.05.2019 23:57
"Gazeta Polska Codziennie" podała nazwiska czterech działaczy PO, którzy zostali skazani prawomocnym wyrokiem za przestępstwa seksualne wobec nieletnich. https://wiadomosci.wp.pl/gazeta-polska-ujawnia-czterech-pedofilow-w-platformie-obywatelskiej-6384341921437313a

Waldek 24.05.2019 12:19
Popieranie takich formacji jak Konfederacja to w gruncie rzeczy popieranie Koalicji Europejskiej czyli Platformy Obywatelskiej. To zabiera głosy nam, te głosy może nic nie będą znaczyły i będą tworzyły strefę, która nie jest zdolna do koalicji i ułatwi sytuację totalnym opozycjonistom, z którymi tak ciężko musimy walczyć.

Jankes 24.05.2019 09:07
Nie mogę zrozumieć dlaczego dopiero za obecnej władzy ruszyła sprawa tych dwóch księży od Sekielskiego???? Dwie kadencje Platformy Obywatelskiej (8 lat) ofiara nie czuła potrzeby załatwienia tego problemu? Ciekawe czy kolejny rząd zbierze pretensje od ofiar pederastów czy pedofili za ofiary, które obecnie milczą?

Piotr Tomasz 24.05.2019 10:08
Odpowiedz księdza https://youtu.be/ngaTYKPkI4i

Polak 24.05.2019 22:38
Jankes, uważasz, że skoro przez 8 lat tego nie naglasniano, to teraz też nie ma sprawy, wszystko trzeba zatuszować, jak by nie było problemu? I dlaczego cię interesują tylko dwie kadencje PO? Wiele ofiar już dużo dłużej się z tym zmaga, wiec dlaczego nie wymieniasz czasu przed rządami PO? Prawda jest taka, że problem narasta od dawna, a ludzie są coraz bardziej rozżaleni bezkarnoscią księży, a jeszcze bardziej ukrywaniem tego przez hierarchów. Dlaczego właśnie teraz ta bańka pękła? Ano może dlatego, że Kosciol za bardzo się zaangazowal w pisowska politykę, chcąc dyktować styl życia nawet niewierzącym?

Polak 24.05.2019 22:57
...cd. A jeszcze ciekawsze jest dla mnie, dlaczego uważasz, że to rząd zbiera pretensje od ofiar? Wedlug mnie, ofiary mają pretensje do oprawców i itych ludzi w Kosciele, ktorzy tych oprawców ukrywali. Nie słyszałem w filmie pretensji do PIS...

Piotr Tomasz 23.05.2019 23:24
Najnowsze aktualności lokalne zawierają wypowiedzi księży na temat filmu Sekielskich. Smutne. Duchowni bowiem powinni unikać tego pisma. Świadczy o tym chociażby list złotowskich proboszczów z 2012 roku, w którym napominano, że "rolą mediów jest przede wszystkim dociekanie obiektywnej prawdy, a nie opierając się na wątpliwych źródłach informacji, bez starannego i rzetelnego sprawdzenia tych szerzenie kłamstw i oczernianie w ten sposób niewinnych osób". Zapominalskim przypominam, że list (odczytany we wszystkich złotowskich kościołach) odnosił się do rzekomego lokowania parafialnych pieniędzy w Amber Gold (tytuł artykułu "Proboszcz utonął w złocie") i kończył się słowami "ze smutkiem stwierdzamy, że „aktualności lokalne (własność Mariusza L.) niestety nie zawsze dbają o prawdziwość, staranność i rzetelność przekazywanej informacji".

mINIMNIN 23.05.2019 23:41
Proboszcz z Rocha ich nie cierpi

Figo 24.05.2019 09:02
Nie tylko on, wielu tego nie okazuje w żaden sposób.

W. 24.05.2019 08:44
I to pan wydaje opinię o tym, co nasi duchowni POWINNI, a czego nie i z kim mogą rozmawiać! Pana mania wielkości na szczęście nie robi wrażenia na innych, w tym duchowienstwo. Powoływać się na list z 2012 r.! Proszę poszukać dokładnie, może znajdzie pan tez coś z poprzedniego tysiąclecia. Panu Tomaszowi nie podoba się gazeta, Zapewne teraz, skoro tupnąl nóżką, to wszyscy duchowni z powiatu wycofaja swoje wypowiedzi i wydadzą oświadczenia we właściwych jedynie słusznych mediach prawicowych.

Piotr Tomasz 24.05.2019 09:57
Przypominam też aborcyjny wiec ( w tej kadencji), na którym pojawiło się logo Złotowianki. Mogę tak długo.

Piotr Tomasz 23.05.2019 12:39
Polecam felieton pana Latkowskiego. https://www.wprost.pl/blogi/sylwester-latkowski/8002591/pedofile-z-wyzszych-sfer.html?fbclid=IwAR20QubpgdbJQKQ0eADPPQFlsvjZWLBKfGytjdkc3GO4ep5tLS2wuc6gY3Q

Jarek marek 23.05.2019 12:30
Przypomnij sobie jak złapany został nauczyciel zwykły człowiek czy za przeproszeniem robol osoba pracująca z młodzieżą rehabilant za pedofilie to zostali od razu ukarani i odsunieci z pracy a czarne kruki w nagrodę z miasta na wieś aby mogli dalej się leczyć jako terapia prawda boli

Piotr Tomasz 23.05.2019 12:50
Doprawdy? To przypominam nauczyciela, w którego kompie była dziecięca pornografia. Był wyrok, zatarcie i...wygrany konkurs na dyrektora. W jakim to powiecie było?

Stanisław65 23.05.2019 10:01
Witam Wszystkich. UWAGA!!! Pan Piotr „strasznie się zdenerwował”, strasznie to mało powiedziane (zwłaszcza ostatni wpis z godz. 6:47). Chyba nie wytrzymał ciśnienia i wydał „Ostateczne Oświadczenie”. Postaram się Wam TO COŚ przetłumaczyć na „lewacki język”. Oświadczenie brzmi mniej więcej tak: „To jest moja mowa końcowa. Wara „wstrętnym lewakom”, komuchom, SB-kom, i wszystkim innym co mnie nie popierają od mojego – jedynie słusznego – felietonu. Od tych poprzednich i tych co napiszę w przyszłości – TEŻ WARA. Jasne? Jestem jedynym Naczelnym historykiem na cały powiat, jedynym Polskim Katolikiem, co ma Boga w sercu - przez „duże B”. Nawiasem mówiąc lewak nie może być katolikiem i chodzić do kościoła. Jestem Największym Narodowcem w naszym powiecie (i pilskim też) i mam jedynie słuszne poglądy – WARA od nich. Więc zakazuje „lewakom” i innym tej maści, odpisywanie, komentowanie Moich SUPER felietonów. Koledzy Narodowcy, gdzie jesteście? Tylko Wy możecie komentować moje felietony. Wszystko przez tego administratora z pzl24.pl, no i oczywiście przez Tuska i osiem lat rządów PO-PSL. Do boju”. ps. Panie Piotrze, jestem od lat człowiekiem „gorszego sortu”, jeżdżę na rowerze – to też ponoć źle, bronię słabszych, chodzę do kościoła, modlę się do Boga i jestem lewakiem. Nie wstydzę się swoich poglądów. Ludziska jestem z WAS DUMNY. Nie ma przyzwolenia – w przestrzeni publicznej – na te BZDETY. Pozdrawiam wszystkich.

do pędraka 23.05.2019 10:27
podpisz się dupku bo wypacasz się codziennie jak taki pędrak bezimienny. Choć oglądając twój profil to jesteś małym zboczkiem i może dla tego nie chcesz się podpisać

do Stanisław65 23.05.2019 15:00
NIC DODAĆ, NIC UJĄĆ!

lewak 23.05.2019 19:55
Do Stanisław65 i innych. Komentarz trafiony w punkt. Piotruś Tomaszek popłynął.

Piotr Tomasz 23.05.2019 06:47
Nie cichnie klangor wywołany emisją filmu panów Sekielskich, którzy ukrytą kamerą sfilmowali rozmowy ofiar molestowania, które przypomniały sobie o swoich przeżyciach akurat teraz, kiedy pan Sekielski się z nimi skontaktował i przeżywają traumy, przy okazji sztorcując swoich pedofilów. Tak się składa, że byli oni tajnymi współpracownikami Służby Bezpieczeństwa, co rzuca pewne światło na źródło inspiracji panów Sekielskich, a przy okazji skłania do podejrzeń, że Służba Bezpieczeństwa nadal istnieje jak gdyby nigdy nic i nadal inspiruje, a być może nawet finansuje rozmaite przedsięwzięcia. Chociaż źródeł finansowania może być więcej, na przykład – Fundacja Batorego, która przekazuje pieniądze starego grandziarza dla jego kolaborantów pracujących przy przekształcaniu historycznych narodów europejskich w tak zwany nawóz historii. Więcej: http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=4478&fbclid=IwAR0IqyIxCPu2694h6MYicCq0aajpKRtotoSmaMrwAMTujm-XaPNGJT2KZGY

W. 23.05.2019 09:42
Takimi bredniami juz niczego pan nie zdziała. Żałosne i zarazem chamskie są te proby wmawiania ludziom aż takich głupot!! Tajni wspolpracownicy SB!!!! Pomyśl pan zanim zaczniesz powtarzać takie farmazony! Moze sami sprawcy też są jacyś podstawieni przez Bog wie kogo?? Z problemem pedofilii wśród ksiezy zmaga się Kościół na calym świecie Od dawna wierni o tym mówią. Pewnie ci nasi "tajni wspolpracownicy" byli wysylani na wszystkie kontynenty!! xD Szkoda słów. "Po trupach do celu" obronić "dobre imie" nawet księży pedofilów choćby za cenę podlego kłamstwa i dalszego poniżania ofiar!! A przecież nie chodzi o wszystkich księży, tylko o tych, ktorzy nie powinni nimi byc! Może tym problemem jest to, że zbyt wielu biskupow wiedziało o procederze? Zamiast robić takie "uniki" Kościół w Polsce powinien stanąć w prawdzie, usunąć wszystkich sprawców i osoby, które o tym wiedzialy. Takze wśród biskupów. Dzięki temu być moze daloby się odzyskać zaufanie wiernych. I mam nadzieję że tak będzie.

od dawna tak wielu sądzi 22.05.2019 11:42
Dla pieniędzy napisał pan Tomasz te wypociny i wyraźnie widać,że poglądy ma pan pisowskie i prokatolickie.Wykasowywuje pan wpisy,które są przeciw kościelnym sługusom. NIE NADAJE SIĘ PAN ABY WYPISYWAĆ TAKIE BREDNIE I UZNAWAĆ SIE ZA BLOGERA. WSTYD I HAŃBA.

Do powyżej 22.05.2019 16:33
Skoro wielu tak sądzi że pan Piotr ma poglądy pisowskie i jest pro katolicki to ma wszystko co większość Polaków którzy wybrali PiS i z tego powodu rządzi z dużym poparciem społecznym.

Do pislamisty powyżej 22.05.2019 16:44
Odpuść sobie reklamowanie PISu, nie o tym jest ten tekst. Płacą ci od wpisu?

On, ona, ono, wszyscy jesteśmy PiSowcami. 22.05.2019 22:52
Nikt nie musi płacić. PiSowcem się jest z rozsądku i takim jestem. Gorzej z wami sprzedawczykami POKO bo to wasz prawdziwy szyld za współczesne srebrniki wrogów polskości.

Polak 23.05.2019 20:26
Jak widać nie "wszyscy jesteśmy pisowcami" Panie "pisowcu z rozsądku". Ten "rozsądek" to 500+ czy inne "narodowe dobro"? Nie przyszlo Panu nigdy do glowy, że caly pozapisowski świat nie może się składać z samych "sprzedawczykow" i innych "komunistów różnej maści"? Jak już ktoś napisał, na Pis glosowalo jakieś 5,7 mln. Polaków. A co z całą resztą? Wszystkich wrzucacie do worka pt. lewactwo i macie świat "uporządkowany". Ale tego wlasnie chce wasza partia, żebyście sobie myśleli: kto z partią ten dobry, kto przeciw ten lewak czyli sprzedawczyk. To jest właśnie ten trzeci rodzaj prawdy, czyli g...o prawda!

Frekw 22.05.2019 19:12
To duże poparcie to 5 711 671 ważnych głosów z 30 534 948 upoważnionych. Faktycznie potężne poparcie.

Piotr Tomasz 22.05.2019 21:47
Do "od dawna tak wielu sądzi". Napisał Pan 3 zdania, w tym 2 obarczone kłamstwem. Nie napisałem felietonu dla pieniędzy. Uważam, że należy bronić Kościoła przed lewackimi hordami, które wykorzystują słabość niektórych duchownych (homoseksualistów) do nieletnich. Przecież nie o pedofilów chodzi. Każdy rozsądny człowiek widzi to gołym okiem. Kolejny kłamliwy wpis dotyczy usuwania postów. Nie jestem administratorem PZL24. Być może zbyt często przebywa Pan na zlotowskie.pl i myli Pan portale.

Do P.T. 22.05.2019 22:42
Na szczęście pana wyobrażenie "każdego rozsądnego czlowieka" należy do pana wlasnej "rzeczywistosci" tak samo jak te bzdury z felietonu i to co pan probuje wciskać czytelnikom w komentarzach. Jestem katolikiem (nie wierzącym w PiS) i nie życzę sobie, zeby to pan się wypowiadal w imieniu czy obronie Kościoła. Tym bardziej, że nawet biskupi i księża mówią co innego. Dla mnie w tej kwestii wiążące jest to, co ma do powiedzenia prymas Polski. A pan niech sobie tam walczy z wyimaginowanymi "hordami lewactwa" i innymi okupantami" Moze pan zainicjuje powstanie odrębnego kościoła polskokatolickiego? Poki co, proszę posłuchać papieża Franciszka.

Piotrt Tomasz 23.05.2019 00:02
Po Pana wpisach wysuwam domniemanie, że jest Pan z "postępowych katolików". Tego rodzaju osoby są m.in. w organizacji o nazwie „Ogólnopolski Strajk Kobiet”. Grupa ta zorganizowała m.in. wydarzenie „10 000 tęczowych Maryjek w 24h!”. Przypominam, że w Płocku naklejki zawisły nawet na śmietnikach i toaletach typu Toi-Toi. Ksiądz Tadeusz Łebkowski (kościół św. Dominika w Płocku), sprzeciwiajacy się temu i piętnujący sodomitów, dostawał pogróżki telefoniczne, że zostanie zabity siekierą!!! To tak na marginesie, bo główny temat felietonu to homoseksualiści pedofile. O postępowych katolikach (np. dopuszczających aborcję, LGBT, itp.) w kolejnym felietonie.

Do P.T. 23.05.2019 13:42
"Domniemal" sobie pan moją przynależność do jakiejś organizacji, a następnie obrzucil blotem za poglady tej organizacji. Ale to swiadczy o panu, nie o mnie. Nie robią na mnie wrażenia również te pana rzekome sensacje rodem z fake-newsów. Naprawde radzę posluchac i poczytac wypowiedzi papieża Franciszka. Zgodnie z pana tokiem myślenia zaliczy pan Go zapewne do lewactwa, a kto wie, moze nawet do "ogólnopolskiego strajku kobiet". ;)

Notre Dame 21.05.2019 18:56
Ech tam, dotychczas se używali i było spoko. Teraz jakiś szum

Stanisław65 21.05.2019 17:05
Witam Wszystkich. Panie Piotrze „pojechał po bandzie” z tym felietonem. No nie mogę milczeć, choć bym nawet chciał. Mój „ulubiony” felietonista odezwał się w temacie, gdzie „Zwykły Katolik” (nie Polak-Katolik-Narodowiec) zastanawia się, co dzieje się z tą INSTYTUCJĄ „ponad prawem”. Jak można chronić księży-pedofilów i ich przełożonych (diakonów, biskupów) „zamiatających sprawę pod dywan”, tak samo odpowiedzialnych za tę obrzydliwość? Jak można nazywać lewactwem osoby (poszkodowane) mające w sercu nie bagatelną traumę przeżywaną przez lata w samotności? Czytał Pan te Swoje pięć punktów z godziny 13:14? Wątpię. Każdy punkt, to jawna sprzeczność, teorie wzajemnie wykluczające się. Pańskie odpowiedzi, to „szukanie dziury w całym”, czepianie się nic nie znaczących drobiazgów (Bóg małą literą). To ma być merytoryczna odpowiedź? Targają Panem złe emocje, można by zaryzykować stwierdzenie, iż jest to nienawiść do Pańskiego odwiecznego wroga lub wrogów sprzed lat.. Przeczytaj Pan jeszcze raz swój felieton i wpisy. Przeczytaj Pan krótkie lecz treściwe komentarze do Pańskiego felietonu. Mówią, co powinien Pan zrobić. 95% komentatorów jest przeciwnych Pańskim „politycznym felietonowym krucjatom” i takiej INSTYTUCJI Kościoła mówią WSZYSCY głośno NIE!!!. To nie jest kościół, który jest w sercach „zwykłych wiernych”. Panie Szanowny przejrzyj na oczy. Pozdrawiam wszystkich.

Wiara to nie przestępstwo!!!!!!! 21.05.2019 18:43
Stanisław65 NIE WSZYSCY MÓWIĄ INSTYTUCJI Kościoła NIE!!!. Właśnie taki Kościół jaki mamy jest w sercach ,,zwykłych wiernych". Stanisław65 przejrzyj Pan na oczy, ludzie Kościoła nie popierają pedofili w żadnych instytucjach ani pod żadną postacią nawet tą którą chcą wprowadzić środowiska LGBT do przedszkoli dla pięciolatków i szkół podstawowych. Ludzie Kościoła sami decydują o sobie i mogą mówić tylko w własnym imieniu o sobie i o nim. Nie ma Pan prawa sprowadzać grzech pojedynczych osób na tych którzy o takich dewiacjach nigdy nie słyszeli a też należą do tego samego Kościoła. Jeżeli zna Pan jakiekolwiek nieujawnione przypadki pedofili to proszę do Prokuratury.

Wier 21.05.2019 19:44
Nie, taki Kościół nie jest w sercach wiernych. Ja też mówię nie takiej instytucji kościoła, która kryje pedofili, uważa że nie ma sobie nic do zarzucenia, a na dodatek odwraca uwagę od problemów u siebie podając fałszywe informacje o LGBT i demonizujac homoseksualistow. LGBT nie ma NIC wspólnego z pedofilią! A jeśli mówisz o propozycji edukacji seksualnej w szkole, to sprawdź sam, a nie wierz wszystkiemu co przeczytasz. Poza tym ta edukacja i tak miala byc DOBROWOLNA, rozumiesz to slowo? Rodzice by decydowali czy dziecko weźmie udzial. Nie mozesz twierdzić, że biskupi "nigdy nie slyszeli" o przypadkach pedofilii wśród księży. Owszem, są księża, którzy nie mają z tym procederem nic wspólnego, ale nie o nich chodzi, jesli są czyści, nic im nie grozi. I wlasnie chodzi o to, aby można bylo przypadki wykorzystania seksualnego dzieci przez księży zgłosić do prokuratury i mieć pewność, że sprawca nikomu więcej nie zagrozi. A tej pewności teraz w Kościele nie ma, bo sprawcy są chronieni prawem koscielnym. I takiej "instytucji Kościoła" mówię nie.

Stanisław65 21.05.2019 20:01
Tak, wiara to nie przestępstwo. Pedofilia to przestępstwo, oraz pomocnictwo, ukrywanie, zatajanie w w/w przestępstwie też jest przestępstwem. Przepraszam szanowny Panie/Pani, może wyraziłem się nie precyzyjnie. Instytucja zawarta w zwierzchnictwie Kościoła Katolickiego, od Proboszcza przez Biskupa do Papierza. Nie młodego kleryka, zaraz po święceniach, chcącego swoimi ambicjami zbawiać owieczki. I nie prostego Katolika idącego w niedzielę do kościoła, aby podzielić się z Bogiem swoimi troskami - prosto pomodlić się. To chyba jasne. Pozdrawiam.

Julia 21.05.2019 20:20
Skoro to takie jasne i zna pan takie przypadki to rzeczywiście tylko prokurator bo ukrywanie i pomocnictwo to przestępstwo. Z tego co pan pisze widzę że w zna pan przypadki pedofili w kościele jak mało kto, no to pytam na co pan panie Stanisław65 czekasz. A jeżeli nie zna pan takich przypadków to potępiaj pan czyn a nie osoby od Proboszcza po Papieża . Zrozumiał Pan czy jeszcze nie.

Uli 21.05.2019 20:51
Pani Julio, Sąsiad znęca sie nad dziećmi, slyszy pani ich placz, ale to dzieci sąsiada nie pani. Ktoś to nagrał i pani pokazał.. Pani mowi: "ja nie znam przypadków znęcania się nad dziecmi, moim dzieciom sie krzywda nie dzieje, więc wszystko jest w porządku. Potępiam znęcanie sie, ale zadnej osoby nie potepiam, bo nic nie wiem. To po prostu nie moj problem." Zrozumiała Pani czy jeszcze nie.

Do Uli 21.05.2019 21:42
Zależy jak i w jakim celu nagrał. Jeżeli mój sąsiad znęca się nad dziećmi czy kimkolwiek to niezwłocznie zgłaszam na policję. Zgłaszam bo nie uważam że muszę z tym czekać pięćdziesiąt lat aż dzieci się zestarzeją a starzy poumierają. Nie ja jestem od potępiania ani od karania. Rozumie Pan, to proste.

Uli 21.05.2019 22:33
Widzi Pani, a tamtym dzieciom nikt nie pomógł. Mialy od księży zakaz mówienia komukolwiek. Jak mówiły rodzicom, to im nie wierzyli. Niektóre probowaly odebrać sobie życie . Myślały, że to one są winne... bo to przecież ksiądz..... Cale życie się z tym zmagają.. Nie mówią o tym od dzisiaj, ale teraz dopiero powstał film, ktory dotarł do duzej grupy odbiorców. Księży pedofili pani nie potępia, ale ofiary za to, że powiedziały za pozno juz tak. Zapewniam Panią, że maltretowane dzieci sąsiada tez nikomu nie powiedzą o tym, bo uważają że to ich wina. Ale latwiej potępić ofiary niz sprawciw w sutannach...

Uli 21.05.2019 20:06
Zgadzam się w 100%! Nie mozna pominąć tego tekstu milczeniem, chociaż pewnie autorowi chodzi właśnie o ilość wpisów.. Nie interesują mnie poglądy autora, po prostu haniebne jest to przekręcanie rzeczywistości i nazywanie mówienia prawdy atakiem na Kościół! Haniebne jest nazywanie wszystkich oponentów lewactwem, a przede wszystkim haniebny jest brak jakiejkolwiek empatii wobec ofiar. Mowienie im (ofiarom pedofilii) że chcą zniszczyć Kościół żądając sprawiedliwości jest po prostu.. ohydne, ale to i tak za słabe slowo.

Piotr Tomasz 21.05.2019 22:15
(do Stanisław65) Jestem pod wrażeniem. Przeczytałem Pana wpis. Załatwił mnie Pan na amen. Bóg z małej to drobiazg (jak Pan twierdzi). Podobnie ataki na Kościół. Również Pana insynuacje, że nie współczuję ofiarom pedofilów brzmią przekonywająco. Pozdrawiam:) ps.a teraz proszę zmienić nick i samemu sobie również pogratulować

Piotr Tomasz 21.05.2019 13:14
Niektórzy z Państwa celowo starają się manipulować. Muszę więc wyjaśnić. 1. Jestem za całkowitym ujawnieniem i rozliczeniem przypadków pedofilii wśród duchowieństwa. Takie przypadki miały miejsce. Nie kwestionuję tego. Kłopot w tym, że środowiska lewicowe wykorzystują te nieliczne przypadki do bezpardonowego ataku na Kościół i wartości chrześcijańskie. Nie chodzi im o dobro ofiar. O co zatem? Odpowiadam. Chodzi o chore idee i ich nieskrępowaną promocję. Bezproblemowe wprowadzenie "Trzeciego socjalizmu" (dwa pozostałe to nazizm i bolszewizm). 2. Film pojawił się w okresie kampanii wyborczej. Jak słusznie zauważył jeden z polityków opozycji: "film Sekielskich może nie wystarczyć". 3. Celowo podaje przykłady pedofilii wśród różnych grup społecznych. Jednocześnie stawiam pytanie: dlaczego Sekielski nie ruszył np. skrzywdzonych przez celebrytów? Gorszy sort ofiar? 4. W mediach (lewackich) pojawiła się lawina "skrzywdzonych" przez księży. Interesujące, że wystarczy sama deklaracja rzekomej ofiary, domniemanie niewinności nie ma znaczenia. Słowo przeciw słowu. Dlaczego bezkrytycznie przyjmują Państwo tego rodzaju świadectwa? Przypominam, że z filmu Sekielskiego wycięty został Marek Lisiński (występuje w zwiastunie). Jak podaje Wirtualna Polska: "były kontrowersje wokół niego. Władze diecezji płockiej, na terenie której mężczyzna w dzieciństwie został skrzywdzony przez duchownego, udostępniły fragmenty jego listów. Lisiński pisał w nich do biskupa płockiego, że jeśli Kościół wypłaci mu 200 tys. zł odszkodowania, zrzeknie się wszelkich roszczeń i zamknie fundację "Nie lękajcie się", którą założył, by pomagać ofiarom księży". 5. Nigdy nie byłem członkiem PiS. Proszę zatem nie kreować mnie na rzecznika tej partii. To apel także do zwolenników tego ugrupowania, którzy mają klapki na oczach.

Potrafi Pan zadziwić. 21.05.2019 12:19
Panie Tomasz ale czepianie się osób które piszą po różnymi nickami to już przegięcie. Po co pan wogóle piszę te felietony, przecież wszyscy wiedzą z jakim życiem mają do czynienia. Jeżeli napomina pan jednych internautów to po co pan im odpowiada. Widać że sprawia to panu frajdę bo odcina się pan od nich i od PiSu dodając że nie jest pan PiSowcem. A czy to wstyd nim być, nie rozumiem bo przytacza pan te same argumenty w obronie Kościoła co i ludzie popierający PiS. Więc nie wiem dlaczego raz pan ich chwali za wpisy a jak pana zaatakuje lewactwo to pan się od nich odcina. Niech się pan wreszcie określi kim Pan jest w publicznym światku i o co Panu w rzeczywistości chodzi bo jeśli o wojnę słowną pomiędzy czytającymi Pana felieton, to ją Pan ma. Natomiast jeśli nie o to chodzi to o co i kogo chce Pan przekonać do swoich racji, jaka to jest grupa społeczna. My Katolicy na temat pedofili mamy tyle informacji na co dzień które wciskają nam wszystkie media w kraju że w końcu będziemy zmuszeni wypełniać deklarację że zgadzamy się na udział księży w działalności Kościoła. Tak jak Pan widzi niepotrzebne jest wtykanie kija w ateistyczne mrowisko nie uznajace Kościóła Katolickiego w Polsce.

Złotowiak 21.05.2019 12:12
Zboczone pedofile agenci SB departamentu czwartego wysłane do kościoła w celu kompromitacji tego środowiska jasne !! tego faktu nie POdali bracia sekielscy.

Kris 21.05.2019 11:38
A mi się wydaje, że autor nie rozumie o czym jest ten film. Pedofile mogą być wszędzie czy aktorzy czy nauczyciele itp itd. Autor pokazał nie to ze wszyscy księża to pedofile, ale to ja kosciół to ukrywa i tuszuje nie pomagajac ofiarą ,

Seba 21.05.2019 07:52
Kościół jest najlepiej zorganizowaną instytucją biznesową z tradycjami blisko 2000 lat. Ludzie płacą na kolejną grupę ludzi utwierdzając się w przekonaniu że TAK jest w porządku. Są zaślepieni i oto właśnie chodzi w tym całym biznesie. Boga ma się w sercu nie w pierwszych rzędach ławek kościelnych i w grubości portfela.

Piotr Tomasz 21.05.2019 13:32
Instytucją biznesową z tradycją około 2000 lat? Doprawdy? Mam wymienić męczenników, którzy umierali za wiarę przez ten okres? Przypominam przy okazji, że chrześcijanie są wciąż prześladowani. Przemilczane zbrodnie odbywają się na całym świecie. W 2018 roku prześladowanych było około 300 milionów chrześcijan, ponad 3000 zostało zamordowanych.

a 21.05.2019 14:05
Jak inaczej nazwać majątek kościoła za którym stoją ludzie z krwi i kości. Wykup ziemi na preferencyjnych warunkach, sprowadzenie samochód na preferencyjnych warunkach, kilkunastotysięczne emerytury biskupów itp. Czy o to tak naprawdę Bogu chodziło. Prześladowanie chrześcijan ma się nijak do zgromadzonego majątku ludzi w sutannach. To są dwie odrębne sprawy. To tak jakby mieć do garbatego pretensje, że ma proste dzieci. Tak kościół to biznes. Boga trzeba mieć w sercu.

Uli 21.05.2019 14:35
Męczennicy.. przesladowani chrzescijanie.. i teraz proszę sobie porównać, jak na tym tle wygląda nasz kler oplywajacy w dostatki i "nie oglądający byle czego", albo ojciec z Torunia, na ktorego bezgraniczne bogactwo ostatnie grosze oddaja biedne emerytki nieświadomie wspierające imperium politycznej propagandy... Pałace emerytowanych biskupow i majątki ziemskie.. I partia rządząca na kolanach w transmitowanych nabożeństwach, aby zrobić wrażenie na elektoracie. I niech ktos tylko powie o problemie w Kościele w Polsce , to zaraz "podnosi rękę na Kościół" i oczywiście jednocześnie "podnosi rękę na Polskę" Nie tak mial wyglądać Kościół Chrystusowy, oj nie tak...

Złotowiak 22.05.2019 06:16
Uli tobie TVN mózg wyprał . ŻAL mi ciebie.

wyłapać wszystkich kościelnych 20.05.2019 19:13
Zapomniałeś Piotrze napisać o Domach Dziecka księży.W Złotowie mieszka tez jeden małoletni dzieciak księdza z Poznania i katechetki ze Złotowa.Kobieta mieszka w Złotowie ,która do tej pory uczy dzieci religii a on msze odprawia.Szok !!! Takie małe miasto i taki skandal a co dopiero cały kraj. Nie broń tak księży bo Akcja wyłapywania dopiero się zaczęła.

brunerski 20.05.2019 20:21
Chyba na topie jest palenie czarownic / pedofila - więc trochę zboczyłeś z tematu!? Za nieślubne dziecko też byś chciał wsadzać do więzienia?

Grzegorz Piękoś 20.05.2019 22:10
Do admina: czy takie komentarze są zgodne z regulaminem? Czym zawiniło dziecko? Czy ono wybierało sobie rodziców? Rozumiem, że autor jest bez jakiegokolwiek grzechu i może rzucać kamieniami, tylko dlaczego admin na to pozwala? Oczekuję usunięcia tego obrzydliwego wpisu.

Piotr Tomasz 20.05.2019 22:28
Grzegorz Piękoś, dziękuję za ten komentarz. Dołączam się do pytania do administratora. Pozdrawiam

Piotr TOMasz 20.05.2019 17:47
Dewiacje wśród aktorów. Mel Gibson ujawnia:http://m.telewizjarepublika.pl/szokujace-slowa-gibsona-hollywood-to-zinstytucjonalizowana-pedofilia-zobacz-koniecznie,57480.html?fbclid=IwAR0Qvh3JLN7YlqfaFxT81ou3vmVR0w40S8nt3MJIVHZxvNaxDUOWxUxTkGk

Marek 21.05.2019 10:01
I to ma usprawiedliwic ksiezy, aktorzy to robia to i innym wolno. Szok.

Piotr TOMasz 20.05.2019 17:42
Dewiacje wśród aktorów. Mel Gibson ujawnia:http://m.telewizjarepublika.pl/szokujace-slowa-gibsona-hollywood-to-zinstytucjonalizowana-pedofilia-zobacz-koniecznie,57480.html?fbclid=IwAR0Qvh3JLN7YlqfaFxT81ou3vmVR0w40S8nt3MJIVHZxvNaxDUOWxUxTkGk

Mela z Gibson 22.05.2019 13:49
No tak, Mel Gibson - koleś bijący swoją partnerkę/żonę i głoszący antysemickie hasła - idealny wzór pisowskiego obywatela

ZAX 20.05.2019 14:53
Wszyscy krytycy kościoła, macie sąsiadów, znacie urzędników i ich przekonania polityczne i wyznanie.. Wiecie czego po nich można się spodziewać a mimo to krytykujecie i kościół i nawet PiS którego w Złotowie najnormalniej nie ma. Jak można krytykować coś z czym nie mamy do czynienia, ani pedofili wśród księży ani PiSu u władzy. Jeśli nie macie co robić oprócz krytyki, idżcie na mszę świętą i zapiszcie się do PiSu to będziecie wiedzieli na czym polega wasz problem.

Wierzący 19.05.2019 21:42
Kościoł niszczą ludzie, którzy wyrządzają w nim zło oraz ci, ktorzy to ukrywają, a nie ci, którzy jawnie o tym mówią. Jesli Pan, autorze, tego nie rozumie, proszę sobie darować publikacje na ten temat.

wierzący 20.05.2019 10:07
Zdania są podzielone.

W. 21.05.2019 09:36
Stań przed ofiarami księży pedofilów i powiedz im w twarz, że "zdania są podzielone" i raczej nikt nie odpowie za wyrządzone krzywdy.

Piotr Tomasz 20.05.2019 17:30
Czyżby posłanka Shleswig-Holstein też miała na sercu dobro katolików?. Taki wniosek można niewątpliwie wysnuć po lekturze Pana wpisu.

Głosujmy na moralność. 19.05.2019 21:28
Panie Piotrze. W tym kraju w tej demokracji nie da się zwyciężyć zła dobrem. Ta demokracja to zdrada, zazdrość, fałsz i obłuda w której mniejszość steruje większością. To demokracja w której zło przyjmuje różne kolory z nadania ludzi. W tej demokracji coraz bardziej bogaci uważają się za panów życia tych dzięki którym mogą się bogacić. Sprawdza się że Polak który otrzyma w prezencie od ludzi skrawek władzy to z chciwości chce ją posiąść w całości i dąży do niej nie bacząc na to czego oczekuje większość. To z czym obecnie mamy do czynienia to nic innego jak wypaczenie wolności a za tem normalności i moralności. Kupowanie za pieniądze chorych i urojonych zeznań sprzed trzydziestu a i pięćdziesięciu lat. To państwo które nie potrafili rozliczyć się z komunistycznej przeszłości która latami wciskała Polakom że walczące o Wolną Niepodległą Polskę podziemie to bandy które dążą do III wojny światowej. Dzisiaj kiedy ci sami komuniści i ich liberalno lewicowi potomkowie zasmakowali zachodniego dobrobytu co zauważyli Polacy odbierając im w demokratycznych wyborach władzę, za wszelką cenę chcą ją odzyskać. Panie Piotrze wszyscy o tym wiedzą lecz nie wszyscy chcą się z tym POgodzić, dlatego nie wiem czy warto komukolwiek tłumaczyć że idiotą nikt się nie rodzi bo tę cechę można tylko nabyć lub kupić i to najczęściej przed wyborami.

Kłamstwa wielkości wielbłąda 19.05.2019 17:13
Słuchałem dzisiaj Kaczyńskiego i jak usłyszałem, co mówi o byłej premier Szydło i jej dokonaniach w Parlamencie Europejskim, to już reszty nie słuchałem.

doc 19.05.2019 12:23
To co z tą "Sodomą", Pietrek, przeczytałeś?

Darek 19.05.2019 09:46
Tak prawdę mówiąc, to podziwiam Autora za wytrwałość w publikowaniu. Trafne diagnozy nie trafiają jednak do większości komentujących. Podawana przez nich argumentacja świadczy o tak skrajnym zmanipulowaniu i braku samodzielnego myślenia, że wyłącza zdolność czytania tekstu ze zrozumieniem :( Przykre, że tak zindoktrynowani ludzie mogą brać udział w życiu publicznym :( Kolejny dowód na ulomnosc tzw. "demokracji" :(

01 19.05.2019 11:01
Darek, to co piszesz nie dotyczy większości komentujacych, ake CIEBIE i tobie podobnych! Brak logiki i skrajną stronniczość autora w hego tendencyjnych tekstach wykazali tu prawie wszyscy komentujacy,. To ty masz problem z czytaniem ze zrozumieniem z powodu indoktrynacji przez partię rządzącą. Nie mozna twierdzić, że chce sie ukarania pedofilów za ich czyny, a jednocześnie wykazywać ze ktos, kto o tym mowi głośno atakuje Kościół. Jesli nie bedzie sie o tym mówić glosno, sprawcy nadal będą ukrywani przez Kościół i jego hierarchów.

Piotr Tomasz 19.05.2019 11:47
Napisał Pan, że "większość komentujących". To mam prośbę do administratora portalu. Proszę ujawnić ile numerów IP bierze udział w dyskusji pod moim felietonem. Odnoszę bowiem wrażenie, że część postów (mimo różnych podpisów) pochodzi od tego samego autora.

01 19.05.2019 12:51
To okreslenie z komentarza Darka, zresztą nieistotne tak samo jak czepianie się wielkiej czy malej litery. Tak sie robi, kiedy brakuje merytorycznych argumentow.

Darek 19.05.2019 09:26
Jak zwykle trafnie

Piotr Tomasz 19.05.2019 09:10
Polecam film, który pokazuje prawdziwy obraz pedofilii w Polsce... https://www.youtube.com/watch?v=gdHpr3TkaXM

czytelnik 19.05.2019 08:54
Panie Piotrze, ma Pan sporo wolnego czasu, więc proponuję, by Pan przeczytał książkę Frederica Martela "Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie". A potem proszę napisać kolejny swój felieton.

R. Szczep 19.05.2019 05:32
Panie P T z 00:23 pokazał Pan całego siebie czepiając się pisowni przez małe "b". Już zabrakło argumentów merytorycznych. Na obronę z Pana strony hierarchii?????????????????????????? A gdzie opaska z "PW" - już nie pasuje????????????

Piotr Tomasz 19.05.2019 07:58
Stwierdzam fakt, że Pan/Pani napisał/a z małej litery. Przejaw braku szacunku. Katolik zawsze napisze słowo Bóg z dużej litery. Druga część Pana pytania. Zapraszam na FB. Zobaczy Pan, że nadal zajmuje się propagowaniem historii (a nie np. AC/DC). I na koniec wypowiedź Sylwestra Latkowskiego (autor dokumentu "Pedofile"): Jak naprawdę zależy na ofiarach pedofilów, nie powinno być podziałów. Bez polityki. Pedofile nie tylko są w kościele. W mediach, biznesie, polityce. Także są. Trzeba zająć się problemem całościowo, a nie grać tematem

Piotr Tomasz 19.05.2019 00:30
Chciałbym poznać Państwa opinie po emisji filmu Latkowskiego "Pedofile". 18 maja TVP Info pokazała przemilczany dokument z 2005 roku, rzucający światło na zjawisko pedofilii w Polsce, której dopuszcza się m.in. minister, znana gwiazda tvn... Kto kryje elity? Dlaczego Sekielscy przemilczają ten temat?

Basia_złotowianka 18.05.2019 22:58
No to Pan Piotr pojechał „po bandzie”. Felieton w „starym” stylu, do głównego tematu wmieszane tematy pasujące „jak piernik do wiatraka”. Powiem wprost. Jestem wiekową kobietą. Zapier.. z mężem na trzy zmiany, aby zarobić na czwórkę dzieci. Za czasów jak TY na „chleb mówiłeś beb”. Góra masz czterdzieści parę lat i ciekawe czy masz dzieci? Może masz. Ale czy pozwoliłbyś na takie traktowanie swoich dzieci? Na taką traumę? Jestem bardzo wierzącą osobą, boga przede wszystkim mam w sercu, ale „szlak mnie trafia” jak polityka wdarła się na ambony. Liczy się kasa. Chciwość, zakłamanie, wdarły się do kościoła. Obejrzałam dokument i płakałam. Płakałam k., bo jest totalna bezkarność hierarchów, władzy kościoła. Jak można bezbronnemu dziecku zrobić takie COŚ. Ja będąc matką, to chyba gnoja, który by to zrobił, to bym „rozszarpała”. A potem jego przełożonego, który pozwolił mu tu przyjechać, a na końcu biskupa, który to zatuszował. To przede wszystkim przez hierarchów (biskupów) cierpią zwykli katolicy spotykający się co niedziele z bogiem, oraz księża (ci najbliżej nas), młodzi, mający ambicję i siłę do posługi. Rozmawiałam wiele razy z Naszymi złotowskimi klerykami (po filmie „Kler”). Są rozżaleni, że utożsamia się wszystkich z tymi haniebnymi czynami. Oni cierpią jak my. Dokument Sekielskich jest do głębi poruszający. Jak można znieważać ludzi, którzy przeżyli takie piekło, nosili ją w większości samotnie często przez 20-30 lat. Opowiadając przed kamerami narażają się na „opinie” rodziny , sąsiadów, znajomych. To trauma nie do pojęcia. A TY chłopcze śmiesz powtarzać te brednie Episkopatu, PIS i TVP? Może wybierz się w sierpniu na pielgrzymkę NARODOWCÓW do Częstochowy. Zabierz się z nimi i na miejscu pocałuj biskupa w pierścień. W końcu to tylko WY uważacie się za jedynych Katolików Polaków. ps. Felieton żenada, porażka. Zmień chłopcze profesję, jeśli jaką masz. Myślałeś, że takie „stare babcie” nie potrafią śmigać na klawiaturze? Szczena opadła chłopcze? Narka.

0,5 % 18.05.2019 23:17
Piotr chce zaistnieć na siłę, tylko dlaczego w taki sposób. Nie idź tą drogą Piotrze. Wypierasz prawdę, inaczej myślących wyzywasz od lewaków. Słabe. Nikt nie chce walczyć z kościołem, zrozum to. Na razie wypierasz oczywiste fakty. Chyba się pogubiles, jeżeli kręcą Cię internetowe ,,sparingi,, to leżysz na deskach.

brunerski 20.05.2019 20:27
"Nikt nie chce walczyć z kościołem" widzę znasz intencje "wszystkich"... Jak chcesz być brany na poważnie to nie używaj "nikt", "wszyscy", zawsze" i "nigdy" - "never say never"

Piotr Tomasz 19.05.2019 00:23
Tak, "szczena opadła". Między innymi ze względu na fakt, że osoba wierząca (zakładam, że katoliczka) słowo Bóg napisała z małej litery. Nie bronię pedofilów, których ułamek procenta stanowią kapłani. Tak samo nie bronię pedofilów nauczycieli, pedofilów celebrytów itp. Pedofilia jest chorobą. Chorobą głównie elit! Bardzo często łączy się z homoseksualizmem. Z tego ostatnie próbuje się wyleczyć m.in. jeden z popularnych amerykańskich aktorów, którego skłonność ta doprowadziła do pedofilii. Przypominam też, że z filmu Sekielskiego wycięty został Marek Lisiński (występuje w zwiastunie). Jak podaje Wirtualna Polska: "były kontrowersje wokół niego. Władze diecezji płockiej, na terenie której mężczyzna w dzieciństwie został skrzywdzony przez duchownego, udostępniły fragmenty jego listów. Lisiński pisał w nich do biskupa płockiego, że jeśli Kościół wypłaci mu 200 tys. zł odszkodowania, zrzeknie się wszelkich roszczeń i zamknie fundację "Nie lękajcie się", którą założył, by pomagać ofiarom księży".

Basia_złotowianka 19.05.2019 08:32
Tak, mam Boga w sercu. Mam Boga w sercu. Ty na pewno nie Masz Boga w sercu. Jak człowiek ma wk.. odpowiadając na takie polityczne bzdety nie zważa na drobiazgi. Czy to jasne Panie felietonisto, cholera wie z jakiej łaski. Teraz lepiej napisane?

Piotr Tomasz 19.05.2019 13:03
Polecam egzorcystę. Znajdzie Pan/Pani w Górce Klasztornej.

01 19.05.2019 13:38
Pani Basiu, szkoda nerwów i czasu. Do tego "felietonisty" i tak nic nie dotrze, zero szacunku do ludzi, on szanuje tylko siebie i narodowy kler. "Katolik", którego hobby to znieważenie wszystkich myślących inaczej niż on. On właśnie daje "swiadectwo swojej wiary" robiąc wszystko, aby sytuacja w Kościele sie nie zmienila i dzieci nadal byly krzywdzone.. Ale w obecnej sytuacji nie da się juz nic zatuszować. Pozdrawiam serdecznie.

kolejna odsłona prawdy 18.05.2019 20:43
Polecam poczytać.... Jest sporo odpowiedzi, rzetelna pozycja, oparta na udokumentowanych faktach. Odpowiada na pytania min. Dlaczego homoseksualni duchowni są największymi homofobami? Dlaczego ukrywają seksualnych przestępców w koloratkach? Dlaczego zawsze zależało im i zależy nadal na zachowaniu w Kościele konserwatywnego status quo? Za co tak nienawidzą papieża Franciszka? Na te i wiele innych pytań Martel szuka odpowiedzi w książce, która jest efektem czteroletniego śledztwa w trzydziestu krajach. Może wtedy otworzą się komuś oczy, że największa społeczność homoseksualna jest zainstalowana w KK. I nie jest to znikomy procent! https://www.google.com/search?q=sodoma+watykan&rlz=1C1GCEA_enDE775DE775&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=o2cpuUStQDKPQM:,HDOC0pDuCvEF_M,/g/11fknsrnj9&vet=1&usg=AI4_-kRsHXdJZMBaJjwAcLxCM65WOK0LXQ&sa=X&ved=2ahUKEwj5nJPn26XiAhXhwAIHHYnsAtwQ_B0wCnoECA4QEQ#imgrc=o2cpuUStQDKPQM:

Nadszedl czas rozliczenia 18.05.2019 15:07
To "atak na Kościół" - takie tłumaczenie to zasłanianie pedofilii autorytetem kosciola. I narażanie na utratę tego autorytetu. Po co to pokrętne tłumaczenie, po co "odwracanie kota ogonem" i obwinanie innych srodowisk (bezpodstawne, bo nigdzie indziej pedofilia nie jest zamiatana pod dywan przez przełożonych). Zarówno prymas Polski jak i papież Franciszek mają o tym jasne zdanie, chcą rozliczenia i oczyszczenia. Ten "felieton" broni zatem samych sprawców oraz tych hierarchów, którzy nadal udają że nie ma o czym mówić. Jest o czym. Nalezy głośno mówić o ukrywaniu sprawców przez lata i doprowadzic do ukarania wszystkich, ktorzy o tym wiedzieli i byli bezczynni. Dla dobra samego Kościoła.

Piotr Tomasz 18.05.2019 15:27
Nie bronię pedofilów, nie jestem też politykiem PiS. Polecam: 18 maja, 21:50, Film Sylwestra Latkowskiego "Pedofile" w TVP. Zmowa milczenia panuje wokół zboczeńców w wielu środowiskach. Przypominam pedofila dyrygenta, którego broniło kilkadziesiąt osób. Przypominam prezentera/dziennikarza stacji BBC, na którego dewiacje przymykano oko, bo działał charytatywnie. Czy z tego powodu mam napisać dziennikarze-pedofile? Czy mam napisać Kevin Spacey i wyciągnąć wniosek: pedofile-aktorzy? A Wy swoje: księża=pedolfile. Zapraszam do merytorycznej dyskusji. PRzypominam jednocześnie, że Spacey leczy się z homoseksualizmu. Podała to nawet Wasza "Wyborcza".

01 18.05.2019 16:50
Celebrytów nie kryje prawo kanoniczne, Innych grup tez nie. Podany orzez Pana film jest zwyklym odwracaniem uwagi od problemu, nie zamierzam tego oglądać. Nikt nie twierdzi, że jest to problem wyłącznie w Kościele, albo że wszyscy księża to pedofile. Problem w tym że Kościół sam się z tego nie oczyści, Bagno się wylalo i nic juz nie da obwinianie innych. Ani tym bardziej insynuacje, że homoseksualizm ma z tym jakiś związek. Nalezy zająć się tym, o czym od lat juz bylo wiadomo i usunąć z Kościoła wszystkich za to odpowiedzialnych. Dopiero wtedy Kościół będzie mial moralne prawo do wskazywania winy u innych.

Reality bites 18.05.2019 20:27
Wiedziałem, że poruszy Pan sprawę dyrygenta gwałciciela, honorowego pedofila miasta Poznań ? NO TO TERAZ KILKA FAKTÓW. Kontakty dyrygenta z dygnitarzami kościoła katolickiego nasilają się od lat 90. Mimo że był zdeklarowanym ateistą, b. członkiem PZPR, o którym od lat mówiono, że ma pedofilskie skłonności, organizował cykl koncertów w świątyniach. Po osądzeniu, skazaniu i osadzeniu kontakty z biskupich pałaców siłą rzeczy przenoszą się do gabinetu dyrektora więzienia. Kto prosi o widzenia? Lista nie jest długa , lecz dająca do myślenia. Otwiera ją Arcybiskup Stanisław Gądecki. Dyrektor aresztu, Robert Bulak dowiaduje się, że arcybiskup chciałby „by wizyta miała charakter prywatny” no i "mówisz i masz". Następny jest metropolita wrocławski kard. Henryk Gulbinowicz który wprawdzie Kroloppa nie odwiedza lecz utrzymuję z nim długą korespondencję, kolejny to metropolita gnieźnieński abp Henryk Muszyński ten do więzienia się nie fatyguje, to do niego jeździ Krolopp podczas swoich przepustek. Muszyński jako jedyny z biskupów nie wypiera się znajomości z Kroloppem. Bez wątpienia były to uczynki miłosierdzia – jedno z przykazań wymienianych m.in. w Katechizmie Kościoła Katolickiego, tego które nakazuje więźniów pocieszać. Szkoda tylko że tak znakomite grono pocieszało tylko tego jednego.

kilka cytatów 18.05.2019 20:29
Marcin Kącki w książce "Maestro" ujawnia, że w 2006 roku skazanego za pedofilię dyrygenta Wojciecha Kroloppa odwiedził w areszcie abp Stanisław Gądecki. "Eminencja prosiłby, by wizyta miała charakter prywatny" - usłyszał przez telefon dyrektor aresztu. Dzwoniła poznańska kuria. Dyrektor aresztu Robert Bulak zrozumiał, że arcybiskupowi zależy na dyskrecji. Do spotkania doszło więc nie w sali widzeń, ale w gabinecie dyrektora. Rozmowa trwała około godziny. Marcin Kącki zbierając materiały do książki "Maestro" spytał szefa i dyrygenta chóru "Polskie słowiki" o cel tej wizyty. Ja też byłem tym zaskoczony. Mówiłem do niego per ekscelencjo i nie rozmawialiśmy o mojej sprawie, ale o muzyce, sprawach bieżących. Zawsze byłem w kurii mile widziany, miałem tam otwarte drzwi - odpowiedział wymijająco Wojciech Krolopp. Mimo, że był ateistą, Krolopp zorganizował w Kościołach ponad 300 koncertów. Zadowolenia z tego faktu nie krył abp Gądecki czemu dał wyraz w liście do dyrygenta na pół roku przed jego zatrzymaniem. Pan dyrektor Wojciech A. Krolopp wraz z chórem Polskie Słowiki podjął się dzieła bardzo trudnego. Nie jest bowiem rzeczą łatwą wprowadzić w świat muzyki dawnej dzieci i młodzież, która często po raz pierwszy miała okazję zetknąć się na żywo z wielkimi dziełami polskiej i światowej chóralistyki (...) Pragnę wyrazić moją szczególną wdzięczność za wkład chóru w życie Kościoła poznańskiego. Wierzę, że podjęty trud będzie owocować w sercach ludzi umiłowaniem piękna, które pomaga nam zbliżyć się do Boga - pisał m.in. duchowny. Krolopp za swoje koncerty w Kościołach nie brał pieniędzy. Chłopcy z chóru sprzedawali jednak w świątyniach płyty. W zamian za możliwość dorobienia dyrygent domagał się seksualnego posłuszeństwa. Kąckiemu nie udało się dowiedzieć po co abp Gądecki bez rozgłosu spotkał się z Kroloppem. Jego Ekscelencja nie będzie wypowiadał się na zaproponowany temat - usłyszał od sekretarza kurii. Wojciech Krolopp miał utrzymywać kontakty także z innymi hierarchami - podaje gazeta.pl. Listy do dyrygenta skazanego za pedofilię pisał m.in. kard. Henryk Gulbinowicz. Proszę przyjąć wyrazy czci i dar modlitwy - pisał duchowny i tytułował Kroloppa "profesorem". Pytany o to kardynał stwierdził, że Kroloppa nie pamięta.

katharsis 18.05.2019 11:30
To pedofilskie bagno dopiero zaczyna się odsłaniać. Najgorsze że biskupi do spółki z SB-kami przez tyle lat trzymali na tym swoje łapska.

Złotow 24h 18.05.2019 09:27
Piotr Tomasz jest politykiem PIS Nie trzeba podpisać kwitu jak za czasów PRL aby być zagorzałym zwolennikiem tej partii Więc czytajcie co ten Pan pisze z tym politycznym namaszczeniem tego Pana. Zresztą po stosowanym języku i tonie wrogości do wszystkiego poznacie

Piotr Tomasz 18.05.2019 15:10
18 maja, 21:50, Film Sylwestra Latkowskiego "Pedofile" w TVP. Dlaczego panuje zmowa milczenia wokół pedofilii wśród celebrytów? Polecam dokument

Maks 18.05.2019 06:21
Naiwność, obłuda i cynizm rządzi w Polsce. Od polityki po kościół. Liczy się kasa i dostatek tych którzy tym wszystkim sterują. Za popełnione winy powinna być kara. Jak jest wszyscy widzą poza tymi którzy nie chcą widzieć, są ślepi albo tym wszystkim dyrygują.

R. Szczep 18.05.2019 05:17
Jakże umknęło Wam wszystkim i autorowi felietonu i tym co się wpisali pod nim. Czy tak trudno zrozumieć naj, naj, najważniejszą rzecz, która została pokazana w tym filmie. Nie jest to pedofilia księży, jakże obrzydliwa, ale TUSZOWANIE, UKRYWANIE TYCH WSTRĘTNYCH sprawców przez " funkcjonariuszy " Kościoła i tu jest sedno sprawy. Przypomnę tutaj pewnego właściciela pewnej gazety z lat 70-tych, który na zarzut ,że walczy z Kościołem odpowiadał, że nie "JA WALCZĘ Z HIERARCHIĄ " Nie podałem nazwiska tego właściciela , ale bałem się narazić AUTOROWI i wywołać u niego odruchy wymiotne na dźwięk tego nazwiska.

Piotr Tomasz 19.05.2019 01:00
a czy słyszał Pan o domniemaniu niewinności? Od lat badam historię. Kiedyś zamieściłem wpis na FB o pewnym duchownym. 99% komentarzy było pozytywnych. Znalazł się jednak Pan, który zarzucił wspomnianemu w poście księdzu, że go molestował. Zamieścił na ten temat kilka wpisów. Wyznawcy Sekielskiego zapewne uroniliby łzę i powielali slogan: ksiądz=pedofil. Ponieważ nie jestem zwolennikiem lewackich hasełek, zbadałem sprawę tego księdza oraz samego autora wpisu. Duchowny posiada grube teczki m.in. w IPN. Był podsłuchiwany, inwigilowany przez agenturę itd. W aktach nie ma natomiast wpisów o rzekomych pedofilskich zachowaniach. Sprawdziłem też autora wpisu. Okazało się, że miał związki z komunistycznymi służbami (wojsko). To tyle. Państwo walczycie z Kościołem, ja walczę o prawdę. Państwo widzicie pedofilię wyłącznie wśród duchowieństwa. Ja widzę ją w wielu innych miejscach i zmowę milczenia wokół niej. Raz jeszcze polecam film Latkowskiego. Jest na You tube. Oczywiście nie przekonam antyklerykałów. Antyklerykałowie nie przekonają mnie zaś, że chodzi im o dobro Kościoła.

Piotr Tomasz 18.05.2019 04:09
Jeśli chodzi o pedofilię wśród księży, to jest to margines marginesu. Jak pokazują badania naukowe, mniej więcej 0,5 proc. księży katolickich ma problem z homoseksualizmem. Dopiero w tej grupie intensywnie występuje pedofilia. To jest zjawisko typowe dla zdarzeń homoseksualnych. Badania pokazują, że wśród pedofilów dominują homoseksualiści – Fragment wypowiedzi profesora Zaleśnego żródło: http://www.pch24.pl/prof--jacek-zalesny--pedofilia-to-zjawisko-typowe-dla-zdarzen-homoseksualnych,68196,i.html#ixzz5oEoi85tw

Po prawdzie 17.05.2019 20:55
Panie P. Tomasz jako katolik wierzy pan w cuda ale chyba nie ten że w naszym powiecie jakiekolwiek wybory wygra PiS czy jego koalicjanci. U nas ludzie prawdziwie wierzący niczym tchórze siedzą w domach kiedy wichrzyciele podszywający się pod katolików idą do wyborów. Gdyby ci którym moralność i zwykła grzeszność wynikająca z człowieczeństwa poszli do urn wyborczych to zmietli by wszelkie zło diabelskie próbujące rozwalić kościół od wewnątrz. Dopóki ludzie wiary nie zrozumieją o co chodzi liberalnym ideologom dopóty w powiecie złotowskim czerwona zaraza i czarne parasole bez przeszkód będą siać zło które z żadną wiarą nie ma nic wspólnego. Przecież pan widzi że powiat złotowski jest całkowicie opanowany przez komunistów lub postkomunistów którzy czynią rożne myki aby jako czerwone kameleony dostosować się do każdej demokracji i sytuacji. Czy pan nie widzi kto w wielkie święta narodowe obok nich stoi. Czy uważa pan że takim staniem u boku aktualnych burmistrzów wszystkich miast powiatowych można wygrać z czerwoną zarazą atakująca Kościół Katolicki. O dziwo w czasie państwowych uroczystości dla umocowania swojego Ja, oni też w nim są. Dopóki ludzie wiary się nie obudzą dopóty każde pana zdanie, będzie atakowane przez watahy żyjących inaczej którzy chcą większość dostosować do swojej mniejszości w tym tej seksualnej.

Polak Patriota 17.05.2019 20:00
Bardzo dziękuję za ten felieton - nie doczytałem w całości ale „czuć” go po pierwszych zadaniach. Jak zwykle jest pełen nienawiści i prawdy stosowanej wybiórczo. Dzielenie Polaków ma Pan we krwi ale przykład idzie przecież z samej góry. Tego jednak co się wylało nie da się już zamieść pod dywan. Jako Polak który ma Boga w sercu - pedofili i hipokryzji hierarchów mówię NIE! Wspólnota kościoła to my wierni, to nasze czyny i słowa którymi ubogacamy świat i dajemy nasze świadectwo. Nie chcemy pedofili oraz osób ich kryjących w kościele. Każdemu polecam film braci Sekielskich.

Piotr Tomasz 18.05.2019 03:59
....jak zawsze nie ma nienawiści, są za to argumenty. Na przykład taki: Dwaj geje pedofile (żaden nie był księdzem) przez osiem lat gwałcili adoptowanego synka, oddawali go innym gejom i jeszcze wmówili dziecku, że jest to normalne. Zwyrodniały Australijczyk Mark Newton (42 l.) i jego pochodzący z Azji nie mniej perwersyjny kochanek Peter Troung (36 l.) w 2005 r. kupili od pewnej Rosjanki za 8 tys. dol. nowonarodzonego synka. Zabrali go do Australii, gdzie mieszkali... Żródło Fakt: https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/para-australijskich-gejow-adoptowala-chlopca-z-rosji-zeby-go-gwalcic/fz1e7p0?fbclid=IwAR0GAZAbikOrJrMbfRgM-jFKgcOUBnddQVlZi9_MTigwkJHYN4RcqA6YxsI

telewidz 17.05.2019 18:01
Dziś o 23:00 w TVN film Tomasza Sekielskiego

Oczywistość. 17.05.2019 19:46
To prawda że Tomasza Sekielskiego a nie Nasz.

Time 17.05.2019 20:08
Za późno

do autora 17.05.2019 15:14
Brzydzę się kimś, kto z pobudek politycznych broni sprawców czynów pedofilskich.

Piotr Tomasz 17.05.2019 16:44
Za to uwielbiam lewactwo. W felietonie wyraźnie napisałem, że potępiam czyny homoseksualistów-pedofilów. Proszę mi nie wmawiać czegoś innego. Zalecam Państwu prasówkę. Na przykład: "Rodzice chłopców z poznańskiego chóru nie wierzą, że dyrektor "Polskich Słowików" był pedofilem. Prokuratura twierdzi, że ma sporo dowodów i podejrzewa o związki z belgijską siatką pedofilską. Żródło: Wprost: https://www.wprost.pl/kraj/45634/rodzice-bronia-prokurator-oskarza.html i dalej: Zamierzają przekazać prokuraturze poręczenie społeczne za aresztowanego. Do piątku na liście poręczającej podpisało się prawie 80 osób.

do "autora" 17.05.2019 17:33
Ktoś, kto twierdzi, że film pokazujacy prawdę o pedofilii w Kościele jest atakiem na sam Kościół, jest obrońcą pedofilii, w dodatku uzywa do tego autorytetu Kościoła. Proszę wreszcie przestać mylić dwa pojęcia: homoseksualizm i pedofilia. Próbuje pan zręcznie wmówić czytelnikom, że to wlasciwie niemal to samo, jednoczesnie zohydzic homoseksualistow. Są to dwie BARDZO rizne sprawy, a w kosciele mowa jest o problemie PEDOFILII wśród księży. A Pan, probuje umniejszyc problem i przerzucić winę na inne srodowiska, czyli odwracając od nich i uwagę, broni Pan przestępców. To jest jasne, proszę nie mydlic oczu, nie wszyscy czytelnicy sa tak naiwni. Zresztą ktoś juz to nizej wyjaśnił. Również należę do wspólnoty Kościoła i w przeciwieństwie do Pana uważam, ze ten film jest czymś bardzo dobrym dla samego Kościoła i chcę, aby ta szansa oczyszczenia nie została zaprzepaszczona. Rowniez oczyszczenia wśród wysoko postawionych hierarchów. Oni są również odpowiedzialni za to co sie dzialo i dzieje. Więc kogo pan broni?

Po z Poznania 17.05.2019 20:22
Szanowny Panie wspomniany przez Pana dyrektor "Polskich Słowików" zmarł 12.10.2013 w wieku 68 lat więc co Pan pisze że aresztowany "chyba w piekle za swoje czyny"

Potrzeba prawdy 17.05.2019 14:01
Nazywac to dno felietonem! Dla tego pana homoseksualizm = pedofilia i jego zdaniem dotkniety nim jest jedynie 'ulamek procenta" .. Wedlug jakich danych?? Koscielnych zapewne. Jak można odbijać tak chamsko piłeczkę i wskazywać na nauczycieli?! Czy ktoś slyszal gdziekolwiek o przypadku nauczyciela, ktory po udowodnieniu mu pedofilii zostałby przeniesiony do innej szkoly?! I chroniony przrz jej dyrekcje??? Film Sekielskiego nie mowi o tym, że wszyscy księża to pedofile, ale o tym, że jest to problem od lat ukrywany przez wladze koscielne i ze sprawcy mają się dobrze i nadal krzywdzą dzieci. Zatem to MUSI zostać rozliczone, inaczej ten Kościół nie będzie mial zadnej przyszłości ani szacunku. A te wszystkie insynuacje o TW, lewactwie itp są żenujące, ale taki wlasnie jest poziom "dziennikarstwa" tego pana.

sztywniutko 17.05.2019 14:08
Ale żeby to zrozumieć trzeba: 1. Myśleć 2. Obejrzeć film 3. Myśleć Dla zindoktrynowanych to nieosiągalne.

Wszyscy to wiedzą. 17.05.2019 14:21
Tak wielu nauczycieli osadzonych zostało przesuniętych lub zatrudnionych w innych szkołach. Wielu trenerów sportowych, osób związanych z wojskiem czy innymi służbami nie tylko mogą być posądzani o grzech pedofili ale ogólnie zboczenia seksualnego. Jeżeli ktokolwiek utożsamia się z tym co robią niepłnotęczowi to już zasługuje na potępienie. Jednak jakoś tego nie widać co świadczy że niektórym nie przeszkadza paplanie się w gównie i dziwią się tym co czyszczą buty jak w nie wdepnąć przez przypadek.

Odp 17.05.2019 15:09
Jesli znasz taki przypadek, zglos go na prokuraturę, muszą podjąć dzialania. Ale jeśli zglosisz taki przypadek wśród księży, sam będziesz mial problemy.

sztywniutko 17.05.2019 13:58
Molestowanie seksualne dzieci jest grzechem śmiertelnym. Z Katechizmu Kościoła Katolickiego: 2285 Zgorszenie nabiera szczególnego ciężaru ze względu na autorytet tych, którzy je powodują, lub słabość tych, którzy go doznają. Nasz Pan wypowiedział 1903 takie przekleństwo: „Kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych... temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza” (Mt 18, 6)54Por. 1 Kor 8, 10-13.. Zgorszenie jest szczególnie ciężkie, gdy szerzą je ci, którzy, z natury bądź z racji pełnionych funkcji, obowiązani są uczyć i wychowywać innych. Takie zgorszenie Jezus zarzuca uczonym w Piśmie i faryzeuszom, porównując ich do wilków przebranych za owce55Por. Mt 7, 15.. 2389 Do kazirodztwa zbliżone są nadużycia seksualne popełniane przez dorosłych na dzieciach lub młodzieży powierzonych ich opiece. Grzech ten jest 2285 jednocześnie gorszącym zamachem na integralność fizyczną i moralną młodych, którzy będą nosić jego piętno przez całe życie, oraz pogwałceniem odpowiedzialności wychowawczej. ---- Ewidentnie widać, że Tomasz broni i zataja kościelną pedofilię stosując debilną logikę: "Oni też kradną" Podsumowując: Tomasz dąży do tego aby pedofilię wśród kleru ukrywać, a więc broni samej pedofilii i broni pedofili w kościele. Nie widzi problemu w tym, że pedofilia jest ukrywana, a nie pokazywana na światło dzienne i usuwana z tkanki społecznej. Jest tak samo winny tragedii tych dzieci jak i Ci których tak broni - pedofile. Kto wie czy on sam .... Ochydny, odrażający i wstrętny gość. Zasługuje na społeczne potępienie.

Panie Piotrze 17.05.2019 13:28
Panie Piotrze Tomasz coś tu nie tak. Tyle wysiłku włożył pan w obronę Katolików i Kościoła katolickiego a sam Prymas Polski W. Polak w jedynie słusznej Katolickiej TVN 24 w Faktach po faktach powiedział że film pana Sękowskiego nie był atakiem na Kościół w Polsce. Zaprzeczył też słowom J. Kaczyńskiego jakoby atak na Kościół był atakiem na Polskę. Jak widać w dzisiejszej demokracji każdy ma swój Kościół Katolicki, swoich kapłanów i biskupów. Są ci jedynie słusznej i ci którzy się tej słuszności nie chcą się podporządkować. Myślę że tak jak i mnie tak i Pana rodzicom i wstecz w głowie nie mieści się to co teraz się dzieje. Polscy ateiści wspomagani przez zachód w zmasowany sposób występują przeciwko Polakom a tego to polscy Katolicy nie przeżywali nawet za okupacji Związku Radzieckiego. Jakoś wtedy nasze prababcie i pradziadkowie nie zgłaszali do Sekretarzy KC PZPR że byli molestowani czy siedzieli na kolanach duchownych. Może i dlatego że nie było wtedy ateistów z TVN którzy są największymi znawcami Kościoła Katolickiego. Jedno co jest najbardziej zatrważające to to że w tej Totalnej Nienawiści główne władze kościelne nie stają w obronie nas tylko rozmydlają TVN - onowską pianę. Katolików ponoć w naszym kraju jest 90% a zachowują się jakby stanowiły mniejszość. Coś jest nie tak, bo tokiem myślenia ludzi przeciwnych moralność katolickiej w Polsce powinno się także zlikwidować kolarstwo gdyż w tym wyścigu wszyscy używają słów ,,pedałujemy" a to jest sprzeczne z ideologią głoszoną POKO, KE, i wszystkie odłamy TVNu pod wodzą Szreka i Tuska co na Katolików szczeka.

Tak 17.05.2019 16:49
Miało być Sekielskiego.

ateusz 17.05.2019 12:25
Żenujący felieton. No ale to już norma. Zarzuca Pan Sekielskiemu stronniczość, a sam jest Pan stronniczy. Brawo Ty. A ta pańska bezpartyjność to aż bije w oczy. :D:D:D Kończ Waść, wstydu oszczędź.

do P ateusza 17.05.2019 13:09
wobec kogo jest stronniczy?

sztywniutko 17.05.2019 12:25
Czy autora tego tekstu można spotkać na ulicach Złotowa?

VPN 17.05.2019 13:12
Spokojnie spotkasz, ale obawiam się że ty się nie ujawnisz bo podobnie ja tutaj schowasz się za własnymi kompleksami życiowymi

sztywniutko 17.05.2019 13:23
chowam się? skąd te wnioski?

sztywniutko 17.05.2019 14:04
nie odpowiesz? chowasz się? przyganiał kocioł garnkowi, a sam smoli

zniesmaczony 17.05.2019 12:20
Odwracanie kota ogonem!!! Homoseksualizm a pedofilia - różnią się!!!

Piotr Tomasz 17.05.2019 14:35
Oczywiście, że nie każdy homoseksualista jest pedofilem, ale niemal każdy pedofil jest homoseksualistą. Ten procent jest bardzo wysoki.

? 17.05.2019 15:02
A skąd te dane, panie obrońco koscielnej pedofilii?

sztywniutko 17.05.2019 15:07
Jakieś badania? Czy ksiądz tak powiedział?

Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: LukeTreść komentarza: Chyba jednego organizatora zabrakło :)Data dodania komentarza: 3.05.2025, 23:09Źródło komentarza: Radość, sport i muzyka – 3-majowe popołudnie pełne atrakcji w ZłotowieAutor komentarza: Stefan_Treść komentarza: Faktycznie, nie pomyślałem o tym. Na wsiach mają sale wiejskie a w Złotowie nie ma nic - ani do tańczenia ani do nauki tańca. Sale gimnastyczne to nie to samo bo nie można zamontować np. luster, pochwytów, miejsc odpoczynku, miejsc regeneracyjnych (stojaków z wodą), szatni i WC a może nawet pryszniców. Bardzo by się przydało!Data dodania komentarza: 3.05.2025, 21:25Źródło komentarza: Fajfy w Złotowie po raz drugi – tańce, wspomnienia i magia dawnych latAutor komentarza: ObywatelTreść komentarza: Czy to nie aby zjazd członków PO ?????Data dodania komentarza: 3.05.2025, 17:47Źródło komentarza: Uroczyste obchody Święta Konstytucji 3 Maja w ZłotowieAutor komentarza: AntekTreść komentarza: Tam się dostać życzę powodzenia.Data dodania komentarza: 3.05.2025, 07:45Źródło komentarza: Złotów wspiera sąsiadów – Szpital Powiatowy im. Alfreda Sokołowskiego gotowy na pomocAutor komentarza: StefanTreść komentarza: Sala Taneczna potrzebna.Data dodania komentarza: 2.05.2025, 21:04Źródło komentarza: Fajfy w Złotowie po raz drugi – tańce, wspomnienia i magia dawnych latAutor komentarza: LolTreść komentarza: Powodzenia dla tych co chcą ten patosor odwiedzić.Data dodania komentarza: 2.05.2025, 17:13Źródło komentarza: Złotów wspiera sąsiadów – Szpital Powiatowy im. Alfreda Sokołowskiego gotowy na pomoc
Aktualności
Reklama
Reklama