Ogłoszenie o naborze
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
c) wykształcenie: wyższe (preferowany kierunek: administracja, prawo, ekonomia)
d) brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
e) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;
f) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej i obsłudze interesantów;
b) znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa
w wychowywaniu dzieci;
c) umiejętność praktycznego stosowania Kodeksu Postępowania Administracyjnego
w postępowaniu administracyjnym;
d) umiejętność interpretacji i zastosowania aktów prawnych;
e) umiejętność sporządzania pism urzędowych;
f) umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
g) predyspozycje osobowościowe: kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
komunikatywność, dyskrecja, sumienność, samodzielność, odporność na stres.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych i wychowawczych, w tym m. in. :
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o przyznanie świadczeń;
- ustalanie kryterium dochodowego rodziny ubiegającej się o w/w. świadczenia;
- sporządzanie decyzji administracyjnych;
- przygotowanie list wypłat świadczeń wychowawczych;
- rozliczanie wypłaconych świadczeń, sprawozdawczość;
b) obsługa klientów;
c) sporządzanie korespondencji; zaświadczeń.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny;
b) życiorys – curriculum vitae;
c) kwestionariusz osobowy (według wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie);
d) oświadczenie o niekaralności;
e) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw
publicznych;
f) kserokopie świadectw pracy;
g) kserokopie dyplomów i zaświadczeń potwierdzających wykształcenie i przygotowanie zawodowe.
Wymiar czasu pracy- pełen etat.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście
w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Złotowie,
ul. Królowej Jadwigi 54 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem:
“Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze” w terminie do 11 marca 2016 roku do godz.14.00.
Oferty, które wpłyną do Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.
Osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu rekrutacji. Osoby, które nie spełnią wymagań formalnych, nie będą informowane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej (http://www.bip.zlotow.pl/), stronie internetowej Ośrodka (www.mopszlotow.pl), oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Ośrodka.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV(z uwzględnieniem dokonanego
przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych
do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych
osobowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2135 ze zm.).
Piotr Brewka
Kierownik Ośrodka
Napisz komentarz
Komentarze