Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Warto wiedzieć:
Reklama

Sielankowa debata kandydatów na burmistrza Złotowa

W środę kandydaci na stanowisko burmistrza Złotowa stanęli do debaty wyborczej w telewizji Asta. Dyskusja przebiegała w bardzo spokojnej atmosferze, część kandydatów odczytywała treści przygotowane wcześniej na piśmie, część postawiła na swobodne wypowiedzi. Choć kandydaci prezentowali różne pomysły na rozwój miasta, to zabrakło polemik, które mogłyby pobudzić jakieś większe emocje wśród widzów. Pod tym względem była to zupełnie inna debata niż ta sprzed pięciu lat.
Sielankowa debata kandydatów na burmistrza Złotowa

Prowadzący debatę redaktor Paweł Różycki rozpoczynając dyskusję pytał o najpilniejsze problemy do rozwiązania w pierwszej kolejności po objęciu urzędu. Odpowiadający w wyniku losowania jako pierwszy Przemysław Bodnar wskazał na potrzebę szybkiego wprowadzenia w Złotowie komunikacji miejskiej i związane z tym przeorganizowanie płatnych stref parkowania w oparciu o profesjonalne pomiary ruchu pojazdów.  

Krzysztof Nurczyk stwierdził, że pracę na stanowisku burmistrza rozpocznie od zwołania zespołu złożonego z osób zajmujących się funduszami norweskimi, przeglądu aktualnej sytuacji w tym zakresie i rozpoczęcia rozmów na temat funduszy szwajcarskich.

Z kolei Jakub Pieniążkowski zwrócił uwagę na nieobecności obecnego burmistrza na sesjach, sprawy sądowe z pracownikami urzędu i z radnymi. – Te sporne kwestie muszą być jak najszybciej rozwiązane. Po 7 kwietnia wszyscy będziemy musieli współpracować ze sobą, czy się ze sobą zgadzamy, czy nie – mówił przewodniczący rady miejskiej. 

Grzegorz Piękoś wskazał na współpracę miasta z powiatem w zakresie uruchomienia lądowiska szpitalnego, gdyż w tej chwili stanowisko miasta jest w tej kwestii niejednoznaczne. - Poza tym musimy zająć się ogólnym planem zagospodarowania miasta. To bardzo obszerny dokument, którego przygotowanie jest czasochłonne – mówił Grzegorz Piękoś

Katarzyna Urban poruszyła problem współpracy na płaszczyźnie burmistrz – rada – mieszkańcy. - Urząd musi być otwarty dla wszystkich. Trzeba skończyć z konfliktami. Zapraszamy do współpracy – mówiła kandydatka.  

Następnie każdy z kandydatów przedstawił swoją wizję rozwoju miasta, po czym przyszedł czas na rundę pytań wzajemnych. Wbrew oczekiwaniom ta część debaty przebiegła w bardzo sympatycznej spokojnej atmosferze. W końcowej części kandydaci mieli po 2 minuty na podsumowanie debaty.  

(amb)

 

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Wyborca 26.03.2024 23:02
Panie Piękos. Mam wrażenie że będzie pan kontynuował praktyki Pulita, nie tylko z nierealna wizja Zdrojów ale i zamykania się na mieszkańców. Nigdy nie było pana widać w dialogu z innymi, a jak bywał pan w towarzystwie to zawsze bardziej jako obserwator i milczący wręcz zdystansowany. Burmistrz musi być otwarty poprzez swoje działania i interakcję z mieszkańcami. Panu tego brakuje. Mówi pan o potrzebie lotniska przyszpitalnego - tym niech się zajmie powiat. Mówi pan o dostępności dla dzieci i młodzieży w kryzysie poprzez pomoc szpitala psychiatrycznego. Otóż oddział psychiatryczny i poradnia zdrowia psychicznego jest tylko dla dorosłych. Pokazuje to jaka ma pan niewiedzę. Głos oddam na pana Pieniazkowskiego

,,, 26.03.2024 23:07
Dokładnie. Pan Piękos myśli i mówi na szczeblu powiatu, gdzie są zupełnie inne potrzeby. Głosy jakie dochodzą ze starostwa świadczyc mogą o faktycznej "ucieczce" p. Piekosia czy Fidurskiego. Ciekawe czemu, ludzie na mieście mowia duuuuzo. Dlatego nie dla Piekosia, nie dla Fidurskiego, nie dla golawskiego, nie dla Pulita

Antydaniel 27.03.2024 01:09
Ofensywy Pieniążkowskiej ciąg dalszy. Zaklinajcie rzeczywistość.

Antydaniel 27.03.2024 01:33
Pytanie dotyczyło młodzieży. Szkoły średnie opuszcza młodzież w wieku 19-20 lat. Poza tym znajdź psychiatrę dziecięcego, a dyrektor na pewno zatrudni go za każde pieniądze. Problem w tym, że nie znajdziesz...

Widz 27.03.2024 01:44
Milczenie jest złotem, a uważna obserwacja daje więcej, niż kwieciste przemowy. A do Piękosia zwykle wchodzę bez problemu.Czasem słyszę: "zmarłem na łupież", ale gdy mnie zobaczy, to zaraz się uśmiecha. Czy tylko ja tak mam?

Też wyborca 27.03.2024 12:33
A lotnisko gdzie ma być w Klukowie czy w Złotowie?

Grzegorz Piękoś 26.03.2024 16:13
Przeglądam sobie komentarze pod artykułem i stwierdzam, że narosło zawierają wiele wątpliwości czy niedomówień na mój temat. Pozwólcie Państwo zatem na drobną próbę ich wyjaśnienia. 1. Moje doświadczenie zawodowe: pracę podjąłem zaraz po szkole średniej, na stanowiskach robotniczych w FEWB METALPLAST, potem był 33 Pułk Zmechanizowany w Budowie k. Złocieńca. W 1995 roku rozpocząłem pracę w PKO BP – zaczynałem od kasy, potem skarbiec, aż do stanowiska kierownika zespołu, odpowiedzialnego za obsługę kasowo-skarbcową i transakcyjną. W 2007 roku objąłem funkcję skarbnika Powiatu Złotowskiego, którą pełnię do dziś. Jestem jednym z członków-założycieli Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Krajna Złotowska, zajmującego się realizacją lokalnej strategii rozwoju na obszarach wiejskich, w tym dystrybucją środków unijnych – w Zarządzie LGD pełnię funkcję skarbnika. Od dwóch lat jestem z ramienia starosty członkiem Zarządu Powiatowego Związku OSP w Złotowie. Prowadzę zajęcia dydaktyczne z zakresu statystyki, przedmiotów ekonomicznych i finansów publicznych w złotowskiej filii Wyższej Szkoły Kadr Menedżerskich z Konina. Współpracuję z Instytutem Strategie 2050. 2. Jedyną partią polityczną, do której należałem przez kilkanaście lat było Polskie Stronnictwo Ludowe. W 2019 roku złożyłem rezygnację z członkostwa – nie mam nic przeciwko upublicznieniu jej przez pana Sztycha. Od tamtej pory angażuję się jedynie w projekty służące samorządowi lokalnemu, zostawiając „warszawską” politykę innym. Nie interesują mnie poglądy polityczne samorządowców – ważne, by nie przenosili durnych sporów na poziom lokalny. 3. Jestem jednym z bliższych współpracowników starosty Ryszarda Goławskiego i jestem z tego dumny – to doświadczony samorządowiec, patrzący szerzej i dalej, niż większość jego oponentów razem wzięta. Nie znaczy to jednak, że ślepo wykonuję każde polecenie. Na szczęście starosta jest osobą, która ceni ludzi mających własne zdanie - może dlatego tyle udało mu się w powiecie zrobić. A ja wiele się przy nim nauczyłem. 4. Kandydowanie na urząd Burmistrza Złotowa to moja decyzja, mój wybór i nie idę tam, by wykonywać czyjekolwiek polecenia. Osoby myślące o sterowaniu mną będą zawiedzione. Nie oznacza to, że wiem wszystko najlepiej – jestem otwarty na dialog i wymianę poglądów. Każdy ciekawy pomysł może liczyć na moją uwagę. Kandydowanie nie jest też ucieczką ze Starostwa, strachem przed zmianą władzy, czy żądzą władzy i pieniędzy. Dla mnie władza, to służba, a pieniądz publiczny szanuję bardziej, niż swój prywatny. 5. Nie wyrzucę do kosza Wielkopolskich Zdrojów – to ciekawy pomysł, efekt ciężkiej pracy wielu ludzi i szansa, by Złotów mógł się rozwijać. Oczywiście potrzebne są pewne modyfikacje, lecz przede wszystkim potrzebna jest uczciwa kampania informacyjna. Dziś oponenci mówią językiem strachu, a urzędnicy nie potrafią odpowiedzieć językiem korzyści. Nie taki diabeł straszny, jak go malują, a zyski mogą być znaczne, choćby w zakresie poprawy warunków życia czy polityki senioralnej. To także szansa na nowe miejsca pracy. Dlaczego z tej możliwości nie skorzystać? Pozdrawiam wszystkich gorąco i serdecznie.

Bardzo mi przykro 26.03.2024 16:56
Panie Grzegorzu Piękoś, wiem że jest pan przyzwoitym człowiekiem ale jeżeli pisze pan że jest dumny z tego że jest bliskim współpracownikiem Goławskiego to stracił pan mój głos i całej mojej rodziny z której 2 osoby pracujące szpitalu. Nie znam pana Pieniązkowskiego ale w tej sytuacji nasze głosy chyba pójdą na tą osobę

Grzegorz Piękoś 26.03.2024 17:23
Trudno. Bywa i tak.

Haha 26.03.2024 17:39
Na złość Goławskiemu wybiorę Pieniążkowskiego. Dobre! Potem mamy to, co mamy - kłótnie, awantury i miasto zmarnowanych szans.

Haha 26.03.2024 22:47
Kłótnie i awantury? Nie przypominam sobie z udziałem p. Jakuba a oglądam wszystkie sesje. To Pulit jest osobą nie do współpracy.

Pleciucha 26.03.2024 17:52
Bodnara wybierzcie, on też nie lubi Goławskiego.

Awans dzięki legitymacji 26.03.2024 19:38
W przypadku p. Piękosia legitymacja partyjna umożliwiła awans na skarbnika powiatu. Dla mnie jest to człowiek związany z Goławskim i na pewno na niego nie zagłosuję.

:) 26.03.2024 19:46
Nie ma przymusu głosowania na Piękosia. Jest jeszcze czworo kandydatów. Pani, co czytać nie potrafi, pan od teatralnych gestów i wyuczonych formułek, człowiek od krzyża i intronizacji plus jeden rzekomy antysytemowiec. Od koloru do wyboru.

Pa 26.03.2024 22:49
Otóż to. Prawda zawsze wychodzi na jaw. Pan Piękos niech pozostanie w starostwie.

widz 27.03.2024 01:38
O tym zdecydują mieszkańcy 7 kwietnia.

Nie dla Piekosia 26.03.2024 22:45
Teraz to się pan pogrążył tą wypowiedzią

MYŚLI ŻE NABIERZE LUDZI 26.03.2024 11:24
widzicie w Złotowie jak Pieniążkowski zaścielił cały Złotów swoimi banerami ,na ziemi na plakatach,w gablotach za szkłem w każdym bloku.On myśli,że nabierze Ludzi może na swój wizerunek-przeciętny do Filmu kryminalnego...Ale ze złą wymowa, z brakiem pomysłu na rozwój miasta ,nie mając żadnej praktyki w finansach miasta,w inwestycjach.Nie ma pojęcia o pozyskiwaniu Funduszy od Szwajcarii,nie zna sie na kalkulacjach i rozliczaniu z Ministerstwem Funduszy oraz nie zna sie na budownictwie aby budować Domy na wynajem.Na niczym się nie zna a WYSKOCZYŁ JAK FILIP Z KONOPII,POCZYTAŁ Z KARTKI"DZIEKUJE ZA TO PYTANIE" I MYSLI,ŻE ZNAJDZIE GŁUPICH ,KTÓRZY NA NIEGO ZAGŁOSUJĄ A ON ZNISZCZY I COFNIE ROZWÓJ MIASTA DO TYŁU.A ON SIADZIE NA ŁAWCE I MECZE BĘDZIE SOBIE OGLĄDAŁ BO JEST SPORTOWCEM ALE MARZENIA O SOBIE GÓRNOLOTNE.ZEJDŹ NA ZIEMIĘ. Teraz Wyborcy zmądrzeli.

Brak wyczucia 26.03.2024 19:42
Pieniążkowski z gablotami to nieźle przegiął. Szklane gabloty na klatkach schodowych nie są do umieszczania ogłoszeń wyborczych, nigdy nie służyły i nie powinny służyć do tego celu. A może mieszkańcom do drzwi tak jeszcze przypniecie ulotki? Zero wyczucia ma ten Pieniążkowski razem z Urbanową.

Brawo panie Jakubie 26.03.2024 22:57
Po pierwsze każdy z kandydatów może skorzystać z gablot spółdzielni, oczywiście za zgodą zarządu i odpowiedniej opłaty . Tak się składa że mam ulotkę od p. Jakuba jako jedynego kandydata. Od pozostałych nie ma nic. Ulotka ulotka, baner banerami. Tylko Jakub jest otwarty do dialogu z mieszkańcami i zna nasze realia, znamy jego dotychczasowe zaangażowanie.

Tak dla Jakuba 26.03.2024 22:53
Głupoty opowiadasz. Jakub Pieniążkowski to jedyny kandydat, któremu ufam, znam jego dotychczasową pracę i zaangażowanie. Przede wszystkim to bardzo dobry człowiek. Wiem, że odczaruje urząd miasta, który będzie otwarty dla Wszystkich a nie jak teraz. Tylko p. Jakub zmieni Złotów na lepsze, bez układów i ukladzikow.

Hop szklankę piwa 27.03.2024 16:07
Jakie konkretnie doświadczenie zawodowe ma pan Pieniążkowski? Czym się zajmował, jakimi zespołami kierował, jakie projekty realizował? Tak tylko pytam.

Idzie nowe 26.03.2024 01:10
Najważniejsze że Pulita już nie będzie, odliczam dni do tej chwili. Goławski też na 99% straci stołek Co prawda Pulit do spółki z Goławskim chcą wstawić Piekosia do urzędu miejskiego, ale ten plan potrafi rozszyfrować nawet prosty obywatel miasta Złotowa

asdk 26.03.2024 06:33
Aha, czyli już nie pisior, a czlowiek Pulita? Naprawdę komuś strach zajrzał w oczy. Ratusz się oddala, panie Pieniążkowski?

Niezdecydowany 25.03.2024 22:24
Mimo wszystko Piękoś, szkoda że pozostali są tacy słabi, praktycznie nie nadają się do siadania do stołu.

wakacjusz 25.03.2024 22:40
Nie jest idealny, ale przy pozostałych...

Urodzony w Złotowie 26.03.2024 00:42
Piękoś to ciepła klucha i do tego zbyt przemądrzały, zdecydowanie nie chciałbym takiego burmistrza w moim mieście. nie sądzę żeby osoba związana z Goławskim Jolką i Fidurskim miała jakiekolwiek szanse w Złotowie. wydaje mi się że Pieniażkowski wygra w pierwszej turze, a jeżeli dojdzie do drugiej tury to zmierzy się z Kaśką Urban

asdj 25.03.2024 21:48
Miło patrzeć, jaki popłoch w szeregach jakubowych. Był pewniak, a teraz na dwoje babka wróżyła...

pytajnik 25.03.2024 20:35
czy to prawda że Dyzma zatrudnił jakiegoś hejtera od jolki?

Antydaniel 25.03.2024 21:31
Daniel, może długi byś spłacać zaczął, zamiast gównoburzę rozpętywać?

wuj 26.03.2024 14:54
Niech każdy robi to, co potrafi. Sok z kapusty i buraka na przykład.

Beka 25.03.2024 20:34
Piękoś brzydko pachnie Goławskim i PiS-em, poza tym zero charyzmy, bardziej sią nadaje na księdza niż na burmistrza

Antybeka 25.03.2024 21:28
Piękoś pachnie Piękosiem odkąd parę lat temu oddał Sztychowi legitymację PSL. Nie da się z Piękosia zrobic glupka, to trzeba go do PiS-u przykleić? Co jeszcze wymyslicie przestraszone ludziki?

asdj 25.03.2024 21:43
Psy szczekają, karawana jedzie dalej.

Wybieramy mądrych 25.03.2024 19:25
Na Burmistrza Złotowa tylko Grzegorz Piękoś.do Rady miasta zagłosuję na Stanisława Wojtunia.Do Rady powiatu zagłosuje na Jaskólskiego a do Sejmiku zagłosuję na Adama Pulita. Ci kandydaci nie zawiodą bo są mądrzy,dbają o Ludzi w miescie i w powiecie i nie czytają z kartki jak Pieniążkowski,Urban,Bodnar a w TV ASTA z kartki czytała Katarzyna Józefowska ,obracała tą kartką naokoło-ale wstyd. Ci co czytają z kartek przed publicznością niech najpierw nabędą praktyki i swobodnego wypowiadania się a potem niech kandydują. Przykład weźcie z Grzegorza Piękosia i Adama Pulita,którzy nigdy nie czytają z kartek. ZŁOTOWIANIE SĄ MĄDRYMI LUDŹMI I WIEDZĄ DOBRZE NA KOGO GŁOSOWAĆ ABY NIE BYŁO POTEM WSTYDU NA CAŁY POWIAT JAK ZA POPRZEDNIEJ RADY MIASTA.

Tyłka mądrych i mądrze 26.03.2024 22:44
Zgadzam się. Głos oddaje na Jakuba Pieniazkowskiego!!!!

Beeeeęc 25.03.2024 16:15
Jeśli za Pięniążkowskim stoi Buczek i Wełniak to dla mnie kompromitacja.

Hop 25.03.2024 17:05
Buczek stoi za p. Urban- swoją siostrą. A Wełniak kandyduje ze swojego komitetu

asdj 25.03.2024 18:27
I tej wersji się trzymajmy...

Terefere 25.03.2024 07:11
Ofensywa zaklinania rzeczywistości przez towarzycho miłośników Pieniążkowskiego trwa. Przegrał tę debatę, czy Wam się to podoba, czy nie. Boi się Piękosia, więc teraz będzie wysyp wpisów o ucieczce ze starostwa, o powiązaniu z PiS, o braku kompetencji. Wszystkie to bzdury, ale jak nie jest się lepszym, to trzeba oczerniać konkurencję. Na szczęście wyborcy nie są głupi.

Tiki tiki 25.03.2024 17:07
Jeśli Piękos, to Golawski i Fidurski. I tu mówimy NIE!!!!!

asdj 25.03.2024 18:28
Piękoś to Piękoś. Nic i nikt tego nie zmieni.

Tadeusz 24.03.2024 11:22
Tak naprawdę pan Piękoś jest jedynym kandydatem na burmistrza. Pozostali owszem mogą być kandydatami ale na radnych, to nie ten poziom drodzy państwo.

Janina 24.03.2024 21:29
Panie Jakubie Pieniążkowski, mam prośbę. Poniżej ktoś napisał, że skończył Pan 3 uczelnie wyższe, a ja nic o Panu nie wiem. Czy mogłabym się dowiedzieć, gdzie szukać informacji o Panu jako kandydacie na burmistrza? Od tego zależy na kogo oddam głos.

Kolo 25.03.2024 00:28
Z tego co wiem to ukończył m.in. Wyższą Szkołę Marynarki Wojennej

Alicja 25.03.2024 00:38
Tu jest napisane: https://www.pzl24.pl/artykul/11680,jakub-pieniazkowski-oglosil-start-w-wyborach-burmistrza-zlotowa

Alicja 25.03.2024 00:45
Dla mnie pan Piękosz jest człowiekiem związanym ze skompromitowanym starostą Goławskim, moja siostra pracuje w starostwie i może powiedzieć wiele na temat starosty i nie są to pozytywne informacje. Niestety nie ma on szacunku wśród pracowników, szefostwo starostwa i jednostek podległych już wiedzą że będą musieli oddać stanowiska w powiecie, więc dla mnie decyzja pana Piękosza o kandydowaniu na burmistrza jest szukaniem kolejnej ciepłej posadki, może na księgowego się nadaje, ale nie widzę tego pana w roli menadżera

Klop 25.03.2024 07:02
Skompromitowanym? Czym? Budową dróg? Budową boisk? Remontowaniem szkół? Daj Boże, by jego następca też się tak kompromitował...

GK 25.03.2024 09:26
Dyzma zrobił pośmiewisko z powiatu i szpitala na cały kraj z dyrektorem za pół miliona rocznie i likwidacją porodówki

Antydaniel 25.03.2024 09:29
Daniel, wrzuć na luz. Długi byś lepiej spłacać zaczął.

Tak dla Jakuba 23.03.2024 09:05
Debatę wygrał Jakub, zdecydowanie. Był przygotowany, zna problemy miasta, ma na nie rozwiązania. Spotyka się z mieszkańcami w Złotowie, wystarczy podejść i porozmawiać aby dowiedzieć się więcej i rozwiać wątpliwości. Zdecydowane TAK dla Jakuba Pieniążkowskiego

asdg 23.03.2024 09:31
Tak,był przygotowany. Mial kartkę z przygotowanymi treściami i zestaw wyuczonych gestów.

Jakub pozamiatal 23.03.2024 16:02
Zgadzam się w 100%. Jaki jedyny wiedział o czym mówi, opanowany. Świetnie sobie poradził, a taki musi być burmistrz. Zdecydowany, merytoryczny, znający potrzeby miasta. Wystąpienie Pana tylko potwierdziło moje przekonanie co do głosu. Ma Pan mój głos, mojej rodziny i znajomych.

Asdg 23.03.2024 16:06
Fanklub Jakuba nadaje...

.... 23.03.2024 16:41
Rozumiem że ty anty klub. Mam prośbę, spójrz w lustro i odpowiedz sobie...czemu we mnie tyle złości do drugiego człowieka? Też możesz kandydować, chyba że stoi coś na przeszkodzie? Jak myślisz miałbyś fanklub czy antyklub?

asdg 23.03.2024 16:44
Złości? We mnie? Wolne żarty. Mam z tego bekę.

GK 25.03.2024 09:29
Wiesław znowu dużuruje przy kompie a Jolka z Łukaszem w krzakach z kamerą :))))

Magdalena 23.03.2024 23:30
Jestem za Kubą, jest bardzo dobrze wykształcony ukończył 3 uczelnie wyższe, jest bardzo kontaktowy z ludźmi, Grzegorz Piękoś też jest wykształcony i bardzo kompetentny, ale jednak to raczej typ urzędnika z brzuchem siedzącego za biurkiem i drapiąc się po głowie, więc ja zagłosuję na pana Kubę, O pozostałych nie wspominam bo to nie poziom nawet na zwykłego radnego

asdh 24.03.2024 08:38
To "kontaktowy" brzmi dziwnie u kogoś czytającego z kartki. Piękoś mówił od siebie.

Nie Piekos 28.03.2024 09:39
Piękos mówił od siebie, ale głupoty.

Spartanin 22.03.2024 23:59
Kuba pozamiata w pierszej turze

asdf 23.03.2024 00:17
Pomarzyć dobra rzecz...

Iza 22.03.2024 23:16
Kto to jest Jolka?

Kim jestem? 22.03.2024 23:34
Bardzo dziękuję Pani za to pytanie. Cieszę się, że ono padło. Też chciałbym wiedzieć. Nie wiem, ale to nie ma znaczenia, bo przecież nawet gdybym wiedział, to i tak RODO powstrzymałoby mnie od podania danych. Na szczęście nie wiem, ale i tak za pytanie dziękuję. Życzę wesołych świąt, o ile je Pani obchodzi. W sumie mnie to nie obchodzi, ale na debacie fajnie brzmi, gdy tak powiem. A jak jeszcze wykonam jakiś teatralny gest, to klękajcie narody! :)

sam o sobie wypisuje sny 23.03.2024 17:40
Dokładnie taka paplanina nic nieznaczaca Pięniążkiewicza. TU CO DRUGI WPIS TO pIENIĄZKIEWICZA.SAM SIEBIE WYCHWALA.ha ha ha Tak bym chciał Burmistrzem być ach Burmistrzem byc i na wyspach bananowych bananówkę pić....Ale ci się marzy Pieniążkowski ..

Grzegorz 22.03.2024 23:53
bliski współpracownik Fidurskiego, Goławskiego, Dropczynskiego, Piosika

Odpowiedż 23.03.2024 00:01
Kanalia jakich mało :(

Kim jestem? 24.03.2024 08:57
W sprawie Jolki nie mam żadnej wiedzy, żadne wytyczne z Poznania nieprzyszły. Jeśli przyjdą wytyczne, to powiem o Jolce wszystko, na dzień dzisiejszy nic nie mogę zrobić.

Buc 24.03.2024 09:53
Nie wiem kim jesteś, ale z ortografią masz problem.

Tasak 22.03.2024 17:45
Pieniążek pozamiatał resztę towarzystwa, widać u niego zdecydowanie, siłę charakteru, wyrazistość - moim zdaniem kandydat prawie idealny, jedyna wada to za szybko gada , jak z karabinu, ale w sumie to nieistotne

asdf 22.03.2024 23:26
Dziwne. Ja widziałem wyuczone gesty i słyszałem wyrecytowane slogany...

Becia 22.03.2024 12:35
A ja jestem za Kaśką. Debata jej nie poszła, ale to było jej pierwsze publiczne wystąpienie, przywyknie, nauczy się. Pracuje w urzędzie, spotyka się z ludźmi, ma wiedzę o ich potrzebach i oczekiwaniach. Wiem, że będzie otwarta na rozmowy z mieszkańcami. Jest osobą niekonfliktową, wrażliwą a jednocześnie stanowczą. Będzie godnie reprezentowała Złotów jako Pani Burmistrz

kulpa 22.03.2024 17:37
ona już się nawet ogłosiła Panią Burmistrz więc głosów wyborców już nie potrzebuje :)

asdf 22.03.2024 23:37
A co zrobi, gdy nie dostanie dyrektyw? Bo przecież żadne dyrektywy z Poznania nie przyszły.

niezależny 22.03.2024 08:53
Wg mnie P. Urban spadła do poziomu Bodnara. Czyli bardzo bardzo nisko. Zaskoczył mnie pozytywnie Nurczyk - jednak za jego poglądy nie jest brany pod uwagę jako kandydat. Piękoś i Pienieniążek widzę ich w drugiej turze. Piękoś - wysłannik Starostwa. To będzie długopis Starosty, lub jest tam już tak kiepsko, że czas uciekać. Pieniążek - jest młody. Z urzędem współpracuje od kilku lat. Myślę, że poradzi sobie. Pamiętajmy że burmistrz też reprezentuje Złotów. Widzicie gdzieś Piękosia jak jedzie w delegacje.?

Plepleple 22.03.2024 09:49
Nie wiesz nic o Piękosiu. Powtarzasz zasłyszane bzdury.

Tyle w temacie 22.03.2024 20:11
Taaa zapytajcie Piękosia jak tam mu poszedł biznes pieczarkowy pod Józefowem, albo popatrzcie w oświadczeń ie majątkowe to będzie wszystko jasne

asdf 22.03.2024 23:27
Faktycznie strach niektórych obleciał...

Tasak 22.03.2024 17:41
Piękos to memeja bez jaj aczkolwiek w głowie ma poukładane, natomiast burmistrz ma być managerem i zdecydowanym gościem do załatwiania trudnych spraw właśnie takim jak np. Kuba Pieniążkowski

asdf 22.03.2024 23:39
Zdecydowany gość? Bez kartki niczego by nie powiedział. Pytanie, czy sam ją zapisał?

kok 24.03.2024 18:06
Ale w podsumowaniu debaty mówił o rodzinie, kolegach i znajomych - to im będzie załatwiał? A reszta mieszkańców?

Przemo 22.03.2024 08:16
W tych wyborach liczy się trzech kandydatów, tu nie ma co dyskutować. Pieniążek? W samej debacie wypadł nienajgorzej, ale po pytaniu Urbanowej, faktycznie, miał 6 obietnic, miał większość w radzie, był jej przewodniczącym, przez 5 lat nie zrobił praktycznie nic! Widział ktoś jego ulotkę teraz? Tych "konkretów" jest chyba z 50... efekt będzie równie marny? Piękoś, wyskoczył w ostatniej chwili, ludzie zobaczyli w nim nadzieje, bo "doświadczony". Tak, doświadczony w wykonywaniu poleceń Rysia. W debacie lekceważący, już można wywnioskować jak będzie traktował ludzi, z wyższością, kolejny Pulit. Urbanowa? Debata mizernie. Z urywanych wypowiedzi można jednak wywnioskować, że wie co się w mieście dzieje, ale niebardzo umie to przekazać. Pytanie czy to stres?

Romek 22.03.2024 08:50
Ale burmistrzem jeszcze narazie jest Pulit a nie Pieniążek więc jak Pieniążek może odpowiadać za nieudolność Pulita? Pani Urban jako urzędnik powinna rozróżniać organ wykonawczy od organu uchwałodawczego stanowiącego prawo lokalne

Plepleple 22.03.2024 09:51
Boją się Piękosia, boją. Niektórym się urwie.

Greg 22.03.2024 07:44
Chyba pan Pieniążkowski i jego fanklub zaczęli się bać. Pojawiają się niestworzone historie o aferach, i laurki o wspaniałym recytatorze wyuczonych treści.

bhuihkj 22.03.2024 07:59
w punkt

I tak 22.03.2024 13:32
Tak jak mówisz niestworzone, czyli wyssane z palca.

Temid 22.03.2024 02:13
Ludzie ciągle gadają o dużej aferze w starostwie, o sprawie w sądzie, o postawionych zarzutach przez prokuraturę prominentnym działaczom pisu, o tym że jeden na drugiego doniósł do wojewody itp. a w mediach lokalnych na razie cisza, no właśnie tylko na razie? oczekiwanie na odpowiedni moment?

wandzio 22.03.2024 02:06
podejrzewam że się tutaj kandydaci mocno produkują w komentarzach

asdf 22.03.2024 23:40
To prawda. :)

mm 22.03.2024 00:35
Ten drugi od lewej wyjechał z tekstem, że pierwszą jego decyzją będzie "powieszenie krzyża w gabinecie burmistrza bo wtedy będzie się czuł bezpiecznie " w tym momencie zacząłem się zastanawiać czy to stand up, kabaret czy jednak debata, z resztą kandydat pierwszy z lewej z kolczykiem w uchu nie lepszy nawet chyba bardziej odjechany , no i ta pani w czerwonym kostiumie i jej problemy z czytaniem, następnym razem niech jej wydrukują tekst większą czcionką, ale przecież następnego razu dla niej nie będzie, więc po co czy zwycięzcą debaty jest Pieniążkowski czy Piekoś, zdania są podzielone Pieniążkowski widać było że był przygotowany do tego występu bo wydaje się że wypadł lepiej niż prezentuje się w rzeczywistości, z koleji Piękoś zachowywał się zbyt lekceważąco i jowialnie i wyszło gorzej niż jest w rzeczywistości bo czuć że ten gościu ma solidną wiedzę i doświadczenie samorządowe, na pewno będzie wyrównana rywalizacja, to tyle w paru zdaniach a decyzję podejmą wyborcy

Szok 22.03.2024 00:22
Radny z zarzutami pcha się tym razem do rady miejskiej , ciekawe czy Sąd Rejonowy w Złotowie zdąży wydać wyrok przed wyborami ?

Greg 22.03.2024 07:47
Istnieje coś takiego, jak domniemanie niewinnosci. Przynajmniej w świecie cywilizowanym istnieje.

Prawo i Sprawiedliwość w Wolnych Sądach 23.03.2024 00:05
Wiesław jest już skończony

1126 21.03.2024 22:17
Moim zdaniem Piękoś zdeklasował wszystkich

Zdeklasował tak, ale pan Jakub 21.03.2024 22:49
Czym? Niewiedzą o faktycznych potrzebach Złotowa??? Lotnisko najważniejsze?! To zadanie powiatu. Twierdzi że dzieci z depresją można leczyć w złotowskim oddziale psychiatrycznym!!! Nie, nie można!!! Chce kontynuować zdroje !!!! Jakie Zdroje???? Z tym powietrzem?

że tez tacy głupi zabierają głos 22.03.2024 15:05
Zdeklasował,nie pisz bzdur bo grunt pod szpitalem należy do Urzędu Miasta.Więc matole zapamiętaj. Grzegorz Piękoś dobrze powiedział,że da grunt pod Helikopter medyczny aby mógł lądować z chorym lub wywieźć chorego do szpitala do Piły czy innych szpitali.

Ekonomista 21.03.2024 21:33
To nie była żadna debata...Odpowiadając na pytania najsłabiej wypadł Pieniążek,lakoniczne odpowiedzi sepleniące i tylko o sporcie i złośliwościach.On nie ma żadnego przygotowania w rozliczeniach międzynarodowych jak mamy pozyskać Fundusze Szwajcarskie dla rozwoju miasta to by w ogóle nie starał się o nie dla rozwoju miasta bo by nie podołał.Mówił też ,że wszystko neguje co zrobił Adam Pulit bo tez nie potrafilby porozliczać się z Funduszy Norweskich w czerwcu 2024r ALE KTOŚ TO MUSI ROZLICZYĆ BO OGROMNA KARA SPADŁABY NA uRZAD mIASTA I CAŁE FUNDUSZE NORWESKIE MUSIELIBYŚMY ZWRÓCIC A pIENIĄZEK DO PAKI. Takie,niestety są realia. Jedynym człowiekiem ,który podoła wszystkim rozliczeniom międzynarodowym ,przeliczając kursy koron/złotówkowe i korespondencję z Ministerstwem Funduszy Norweskich podoła GRZEGORZ PIĘKOŚ. JAK NIE CHCECIE MIASTA ZGUBY MUSIMY ZAGŁOSOWAĆ NA PIĘKOSIA ABY OCHRONIC MIASTO OD ZGUBY.

Idzie lepsze, idzie nowe 21.03.2024 22:13
Nie martw się. Jakub Pieniążkowski ogarnie każdy temat i zrobi to lepiej niż Pulit, Piękos i pozostali. Ps. Urban nie sepleniła, Piękos nie seplenił. Nie. Wcale Pan Jakub w debacie pozamiatał

Ala 21.03.2024 18:00
Katarzyna to super kobieta. Kto z nią pracował to wie. Konkretna i do roboty zawsze pierwsza. Trema w tv była, musi się przyzwyczaić.

Ach 21.03.2024 18:39
To zapytaj współpracowników, to się dowiesz

Lucyna 21.03.2024 21:04
Utwierdziłam się w przekonaniu, że nie mam na kogo głosować, więc nie zagłosuję na burmistrza. Mniejszego zła niestety nie poprę, bo będzie jak było.

Recenzja 21.03.2024 16:30
Najslabiej wypadła pani Urban,bo nikt jej nie podpowiedział, że kartka jest od tego, żeby w nią zerkać w razie potrzeby,a nie odczytywać prawie całości notatek.W momencie, gdy nie czytala wypadała lepiej.Pan Bodnar też korzystał z kartek ale robił to rzadziej i był lepiej przygotowany. Panowie Nurczyk i Piekos naturalni, wyluzowani, żadnych pomocy nie potrzebowali. Piekos na wszystkie pytania odpowiadał konkretnie,widać że zna się na samorządzie i finansach.Pan Pieniazkowski też nieźle wypadł,ale jak zwykle i niepotrzebnie krytykował Pulita,a to w debacie nikogo już nie obchodzi.

Bzzzzz 21.03.2024 16:37
Tylko Pieniążek sypał konkretami, Pienkoś głupiomądry jakby wszystkie rozumy pozjadał i wszystko zbywał uśmieszkiem. Reszta stawki dno i wodorosty, szkoda gadać

Andron 21.03.2024 17:50
I tej wersji się trzymajmy...

Mieszkaniec 21.03.2024 16:38
Na kogoś musi winę zagonić żeby się wybielić. Ludzie wiedzą co jest grane. Na szczęście za chwilę obu nie będzie.

Dorota 21.03.2024 16:53
Pani Urban miała stresa. Przyzwyczai się do wystąpień publicznych i będzie dobrze.

??? 21.03.2024 17:13
niepotrzebnie cmokała ciągle w mikrofon zasłaniając sobie kartkę z tekstem, przez co traciła kontakt wzrokowy z kartkę i się zacinała, nie rozumiem po co komu program skoro nie potrafi go zaprezentować, trudno pojąć po co ludzie bez obycia z kamerą wystawiają się na takie ośmieszenie

Niee nie 21.03.2024 18:42
Ale trzeba wiedzieć co się mówi, z jakim przekazem wyjść do ludzi. Tu nie było nic. Ani składu ani ładu. Nie wystarczy być!!!

Antylarwa 21.03.2024 15:30
Pieniązkowski to narcyz z przyklejonym i wystudiowanym uśmiechem. Słaby. Dobrze mu powiedziała Urban że nie radził sobie z Radą Miasta. A teraz ma sobie poradzić z miastem. Niech sobie gwiżdze na boisku. Piękoś to jedyny merytoryczny gość. Reszta to folklor.

Głos dla Jakuba będzie oddany 21.03.2024 15:47
W jakim sensie nie radził? Ma funkcję przewodniczącego Rady i prowadzi sesję, a każdy radny ma prawo do wypowiedzi . Doskonale sobie poradzi z wszystkim jestem o tym przekonany.

Mieszkaniec 21.03.2024 16:24
Za funkcję przewodniczacego i udzielanie prawa do wypowiedzi otrzymuje roczne wynagrodzenie przeszło 20 tys. zl. A co zrobił? Nic. Amfiteatr w ruinie, plaża miejska jak z lat 80-tych, piece kopciuchy kurzą że strach na spacer wyjść. Pozwolił Burmistrzowi miliony na fantazje zdrojowe wydać. Siedzieć i się uśmiechać to każdy może. Zero wyników! Zero skuteczności!

Jakub pozamiatał na debacie 21.03.2024 18:44
Już teraz to przesadziłeś. Nic nie zgadza się z prawdą!!!! Kto Ci te głupoty opowiada

Grzesiu-aut 21.03.2024 16:31
Piękoś niegłupi ale dyskwalifikuje go fakt że jego wielkie banery wiszą na płocie Jolki - hejtera , a to śmierdzi na kilometry, zresztą wisi w towarzystwie innych kompanów pana Jolki czyli Pulita i radnego Piosika - rekordzistów pod względem nieobecności na sesjach a nad tym wszystkim czuwa w stanie wczorajszym gospodarz Dyzma spoglądając swoimi zgniłymi przepitymi oczyma

Grzesiu-in 21.03.2024 20:34
Niektórzy piszą, co wiedzą, tylko nie wiedzą za wiele.

Dorota 21.03.2024 16:50
Dajcie spokój Pieniążkowskiemu, biedny, ledwo się trzyma, choć sztucznym uśmiechem nadrabia. Słaby jest.

Emeryt Jan 21.03.2024 21:11
Uważam, że najlepszym naczelnikiem a później burmistrzem miasta był niestety p. Wełniak. Słowo "niestety" odnosi się głównie do tego, że teraz robił cyrk z posiedzeń rady, a podejrzewam, że sam by kiedyś tego nie chciał. Powinien był dążyć do porozumienia z burmistrzem za wszelką cenę. Z takim doświadczeniem tak mało zrobił.

Takich wlodarzy nie chcemy 21.03.2024 15:15
Wystąpienie p. Urban porownalbym do wystąpienia p.Bodnara. To jak kandydatka mówiła do swoich rozmówców po nazwisku uważam za poniżające drugą osobę.Zabrakło nawet kultury rozmowy o której pani szeroko mówi w kampanii. Kto pani pomagał w tym wystąpieniu? Pan politolog czy dziennikarka?

Reklama
News will be here
Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: IrinaTreść komentarza: Panie Profesorze,dobrze jest wiedzieć przy kim się staje.Data dodania komentarza: 27.04.2024, 12:15Źródło komentarza: Profesor Andrzej Kokowski z nową publikacjąAutor komentarza: IreneuszTreść komentarza: Ten spec od blusa niech pilnuje swoich kolegów na Wiejskiej. Płk Sienkiewicz ucieka do Brukseli podobnie jak poprzedni niewinny Karpiński. Doktryna Neumana w pełni.Kolega z klubu Józefaciuk już żadnych hamulców nie ma. Czas rozliczeń przyjdzie.Data dodania komentarza: 27.04.2024, 12:13Źródło komentarza: Ostatnie posiedzenie radyAutor komentarza: to ważneTreść komentarza: Nigdy wcześniej wydatki w urzędzie nie były tak przejrzyste jak za burmistrza A.Pulita. Delegacje, zgodnie z ustawowymi obowiązkami, służyły promocji miasta, promocji marki Złotów Wielkopolskie Zdroje. I chociaż na chwilę obecną większość Złotowian tego jeszcze nie docenia, to na zewnątrz Złotów jest już znany i nie tylko w Wielkopolsce. Jest wiele samorządów, które zazdroszczą nam mocnej już obecnie marki i promocji, bo one są kluczem do pozyskiwania funduszy. Dzięki tym wyjazdom i zbudowanym relacjom, burmistrzowi udało się pozyskać dla Złotowian również korzyści na dziś, na przykład nieodpłatną solankę dla powstającej tężni i dzięki temu nie będziemy musieli płacić za korzystanie z leczniczych inhalacji solankowychData dodania komentarza: 27.04.2024, 00:27Źródło komentarza: Jakub Pieniążkowski nowym burmistrzem ZłotowaAutor komentarza: EkonomistaTreść komentarza: Na razie do zaprzysiężenia Burmistrzem Złotowa jest Adam Pulit a tymczasem OŚMIESZACIE SIĘ RADNI. Za oczernianie odnosnie delegacji,Adam Pulit powinien wniesc do Sądu sprawę ,z powództwa cywilnego o ZNIEWAŻENIE I PUBLICZNE W TV OSKARŻANIE O DELEGACJE STARE PRZEDAWNIONE i powinien zażądac odszkodowania od radnego Romana Głyżewskiego 5000zł i od kazdego radnegopo 1000zł (bez trzech) zadośćuczynienia za krzywdy moralne i za publiczne niszczenie wizerunku,osoby Adama Pulita,ponieważ : 1.) przedawnione są delegacje stare z dawnych lat,na drobne kwoty. 2.)Bilanse z tamtych lat kontrolowane były przez RIO i nie podlegają żadnej weryfikacji. 3.) Aby oddać sprawę do prokuratury z błahego powody,najpierw musi Policja zbadać bieżącą sprawę i napisać protokół. To Policja a nie Radni kierują sprawy do Prokuratora. Wizerunek Radnych Nieporadnych ,wskazuje jacy są słabi na sesjach radnych nie znający podstaw prawnych .Data dodania komentarza: 26.04.2024, 19:11Źródło komentarza: Jakub Pieniążkowski nowym burmistrzem ZłotowaAutor komentarza: współpraca i zgoda?Treść komentarza: Pieniążkowski podczas wyborów deklarował współpracę i zgodę. Zobaczymy czym się wykaże nowy burmistrz. Czy będzie potrafił porozumieć się ze swoim wrogiem, z osobą którą próbował zniszczyć? Prawda jest taka, że do rządzenia ma super komfortową sytuację, w organie uchwałodawczym aż 12 swoich radnych, po prostu luksus. Miasto jest w bardzo dobrej kondycji finansowej, zero długów. Jeśli rzeczywiście się nadaje, to z taką radą, z takimi finansami i przychylnymi mediami jest w stanie zrealizować wszystko, co będzie chciał. Gotowych dokumentacji opłaconych ze środków norweskich jest sporo i jest z czego wybierać, w tym również amfiteatr. A jakim będzie szefem dla pracowników i czy będzie widział tylko czubek swojego nosa, to się dopiero okaże. Pierwszym królikiem doświadczalnym będzie T.DrobczyńskiData dodania komentarza: 26.04.2024, 02:00Źródło komentarza: Drobczyński wybrany na szefa ZCASAutor komentarza: wyniki innych konkursówTreść komentarza: Jeśli chodzi o zatrudnione przez A.Pulita osoby, to wśród nich jest więcej profesjonalistów, np. nieoceniony ekspert budowlaniec, Wiesław Orciuch, dzięki któremu miasto zrealizowało rekordową ilość przetargów, znakomity Tomasz Mutschke, petarda w pozyskiwaniu funduszy, Tomasz Stoltmann, który moim zdaniem bardzo dobrze sprawdził się na stanowisku zastępcy, Piotr Powiertowski, który doprowadził złotowską wodę do znakomitej jakości i pozyskał inwestora, dzięki któremu MZWIK będzie przetwarzał ścieki w ekologiczne nawozy rolnicze, a także Aneta Rybak -skarbniczka, której radni na ostatniej sesji bardzo dziękowali za współpracę i cieszyli się, że została zatrudniona. Część z tych osób niestety odchodzi razem z panem Adamem. Skarbniczka, szczęśliwie dla pana Pieniążkowskiego, zostaje. Na kupę to to nie wygląda :)Data dodania komentarza: 26.04.2024, 01:06Źródło komentarza: Drobczyński wybrany na szefa ZCAS
Reklama
News will be here
Reklama