We wtorek 10 września w sali sesyjnej Urzędu Gminy i Miasta Jastrowie odbyło się pierwsze spotkanie dotyczące budowania turystycznej marki terytorialnej z udziałem zaproszonego gościa Pana Artura Gnata prezesa firmy Dom Marki Max von Jastrov ze Szczecina. Cytując słowa Pana Artura marka to obietnica i gwarancja jakości oferowanych usług i towarów która zaowocuje w przyszłości. W ramach dobrych praktyk zostały przedstawione korzyści płynące z wprowadzenia wspólnej marki na terenach innych gmin w Polsce (DOLINA KARPIA, KARPATING) ale i na świecie (GARDA Włochy, LOS PUEBLOS MAGICOS – Magiczne Miasta Meksyk). W czerwcu tego roku Gmina i Miasto Jastrowie przystąpiła do projektu budowania lokalnej marki pod nazwą Wał Pomorski 1945, by wraz z innymi gminami województwa zachodniopomorskiego zjednoczyć potencja turystyczny w celu zbudowania jednej silnej atrakcji turystycznej. W przyszłości będziemy bardziej zauważalni, wzbogacimy i uzupełnimy kalendarz wydarzeń, rozszerzymy grupę docelową, będziemy integrować i dawać powody do dumy.
Zaplanowany jest szereg spotkań roboczych w związku z wdrożeniem marki o podjętych działaniach będziemy Państwa na bieżąco informowali.
Wierzymy, że dzięki Państwa energii i zaangażowaniu logo stanie się marką a my będziemy mogli być dumni ze swojego regionu i dziedzictwa.
Napisz komentarz
Komentarze