Środa, 23.01.2019

Pismo dotyczące oświadczenia

  • 2.01.2019, 10:23 (aktualizacja 03.01.2019 15:09)
  • Janusz Justyna
Pismo dotyczące oświadczenia
OMR "Malwa" przesłał do naszej redakcji pismo dotyczące oświadczenia doktor Doroty Sadowskiej-Jarząbek:

Ośrodek Medycyny Rodzinnej „MALWA” Roman Raca i Dagmara Raca-Piekarz uprzejmie informuje, że wszyscy pacjenci, którzy złożyli deklaracje wyboru lekarza podstawowej opieki zdrowotnej w tut. Ośrodku będą w dalszym ciągu objęci opieką lekarską, aż do czasu ewentualnej zmiany przez nich złożonych deklaracji. Ośrodek dołoży najwyższej staranności, aby zostały prawidłowo kontynuowane wszystkie podjęte wobec pacjentów terapie, a badania profilaktyczne i szczepienia małych podopiecznych Ośrodka były wykonane we właściwym terminie.

Jednocześnie informujemy, że zakończenie współpracy z lek. med. Dorotą Sadowską-Jarząbek wynikało z upływu czasu na jaki została zawarta umowa z tym lekarzem.

Pragniemy podkreślić, że treść umowy, a co za tym idzie okres jej obowiązywania był znany obu stronom tej umowy, zatem Ośrodek pragnie zdementować rozpowszechniane w mediach informacje o rzekomej „nagłości decyzji” o zakończeniu współpracy. Z uwagi na brak deklaracji Pani Doktor o chęci kontynuowaniu współpracy, Ośrodek podjął rozmowy w tym przedmiocie z innym lekarzem, aby zapewnić ciągłość świadczeń zdrowotnych dla wszystkich pacjentów, którzy dokonali wyboru Ośrodka jako świadczeniodawcę podstawowej opieki zdrowotnej.

OMR Malwa

 

W galerii zamieszczamy kopie pism, które do redakcji nadesłała Dorota Sadowska-Jarząbek, jako polemikę z treścią pisma z OMR Malwa

Janusz Justyna

Zdjęcia (3)

Podziel się:
Oceń:

Komentarze (53)

Dodanie komentarza oznacza akceptację regulaminu. Treści wulgarne, obraźliwe, naruszające regulamin będą usuwane.

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu www.pzl24.pl z siedzibą w Złotowie, który jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Gość
Gość 6.01.2019, 11:04
Ja za kazdym razem jak bylem w malwie to chyba ani razu nie zostałem przyjety o ustalonej godzinie i zawsze musialem czekać.
Chory
Chory 4.01.2019, 17:28
Bardzo dobrze ze doktor Sadowska nie bedzie juz przyjmowala w Malwie ,kiedy tam wchodzilem bylem jeszcze bardziej chory.Osrodek nie przystosowany do dzieci ,pelno ludzi ,brak miejsc haos , nie zadowolone miny pan w recepcji ,rejstrowaly z wielka laska ..ide za doktor Sadowska !!
Czytelnik
Czytelnik 3.01.2019, 23:12
A dlaczego pani lekarz wcześniej nie przedluzyla umowy??Wiedzialaby szybciej ze nie ma dla niej miejsca,a tak narazila pacjentow na utrate zdrowia a moze i zycia.Pani lekarz zakladam ze moze byc dobra osobą ale prokurator powinien zdziałać.
Rita
Rita 3.01.2019, 10:54
Personel ośrodka " Malwa"! Jesteśmy z Wami.Jesteście super!
Igor
Igor 5.01.2019, 16:47
Samochwała w kącie stała, a prawda poszła sobie do lasu. ha ha
ha
ha 3.01.2019, 19:02
Sami sobie piszą pochwały
kom
kom 2.01.2019, 22:58
Nie lubię tej przychodni i jestem wkuty, że dopiero zapisałem się tam do pani doktor i będę musiał znowu zmienić deklarację. Całe to zamieszanie to, moim zdaniem, ewidentnie z winy właścicieli Malwy
miki
miki 2.01.2019, 23:57
W rejestracji panie są bardzo często niemiłe i gburowate, jakby łaskę robiły że tam pracują
Pacjentka
Pacjentka 2.01.2019, 23:00
A ja bardzo lubię :)
Prawda boli
Prawda boli 2.01.2019, 22:14
Pacjenci R lubią ignorantów i sami nimi pewnie są. Ten pan jest beszczelny i nie mam dobrego zdania
Pacjent tej przychodni
Pacjent tej przychodni 2.01.2019, 21:22
Ja tam na Malwę nie narzekam. Lekarze przyjmują punktualnie - a nie jak na Norwida, gdzie spóźnienie pół godziny jest prawie normalką! Nie czeka się na swoją kolejkę!
Lucyna
Lucyna 5.01.2019, 16:49
Ja jestem na Norwida i jestem ze swojego lekarza bardzo zadowolona. Jak muszę iść do Malwy, to aż mnie trzęsie.
Pacjetka
Pacjetka 2.01.2019, 20:45
Pewnie pracownikom przeszkadzało że muszą dłużej zostać w pracy bo Pani doktor przyjmowała do ostatniego pacjenta czasem do 20 a jej pacjenci dużo pieniążków zostawiali w aptece już takiego utargu nie będzie
pacjent
pacjent 2.01.2019, 20:37
Od samego początku leczę się u p.dr Racy i nigdy,przenigdy nie odmówił skierowania do specjalisty,mało tego często sam namawiał na taką wizytę.Mam do Niego pełne zaufanie,zaś co do Pań w recepcji to tylko chwalić ich profesjonalność i cierpliwość,zabiegane ale miłe i zawsze służące pomocą.Nigdy nie ma kolejek gdyż każdy przychodzi na wyznaczoną godzinę i jest to przestrzegane.Nie rozumiem tego hejtu moich przedmówców,ale zapewne nie są pacjentami p.R.Racy i wydaje im się,że "świat kończy się" na wizycie u P.Sadowskiej.Pozdrawiam p.dr Racę oraz cały personel MALWY.
123
123 5.01.2019, 16:51
A pan nie krewny albo pomocny w innym zakresie? Bezinteresowności to tam się nie doświadcza przecież.
Czytelnik
Czytelnik 2.01.2019, 20:19
Ludziska na wszystko narzekacie nic Wam sie nie podoba moze zaczniecie od siebie!!!!! Panie w recepcji zle dr Raca zly opieka zla a co jest dobre? W pas maja Wam sie klaniac ? Cieszcie sie ze macie lekarza za darmo badania za darmo i opieke srodowiskowa tez. Jedzcie za granice to zobaczycie jakie jest zycie i jakie ceny.
Do Czytelnik
Do Czytelnik 2.01.2019, 23:28
Skoro wszystko jest takie dobre i tak dobrze w tej przychodni to po co zrobiono taki cyrk. Rozumiem że czytelnik był zadowolony z pana R tak jak inni byli zadowoleni z pani S. to dlaczego to popsuto, czy to czytelniku uważasz za wporządku.
Chyba nie powiesz że twoja prawda to jedyna słuszna. Jakoś jej pacjenci nie oburzali się na przychodnię a pani S.sama nie zrezygnowała z świadczenia dalszych usług medycznych tylko OMR zerwał z nią dalszą współpracę.
Z oświadczenia lekarz Sadowskiej wynika że o decyzji dowiedziała się ostatniego grudnia a z sprostowania jej oświadczenia wynika że OMR z kimś rozmawiał o nie przedłużeniu świadczeń dawanych przez panią S w przychodni MALWA.
A tak na koniec żadko się zdarza a może wcale żeby ktoś prostował nie swoje oświadczenie.
Jak widać to coś tu nie tak.
Pacjent
Pacjent 2.01.2019, 18:50
Co Wy ludzie za bzdury wypisujecie !Nie podoba sie w Malwie to wypad. Droga wolna nikt nikogo nie trzyma. Idzcie gdzies indziej to dla nas pacjentow bedzie wiecej czasu na wizyty. Dziwi mnie tylko ze dr Sadowska nigdzie miejsca nie moze zagrzac. Czy to nie dziwne ?z przychodni tez z policja odchodzila.
pacjentka dr Sadowskiej na zawsze!!!
pacjentka dr Sadowskiej na zawsze!!! 2.01.2019, 17:18
Zaufanie ma sie do lekarza a nie budynku. W nosie mam ten ośrodek bez dr Sadowskiej tylko dla tej pani dr tam chodziłam a obsługa w recepcji to koszmar dodzwonić sie graniczyło z cudem Pani dr Sadowska- nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Z niecierpliwością czekam na nowy adres.
Nigdy więcej malwa
Nigdy więcej malwa 2.01.2019, 16:20
Panie R. To jakaś kpina. Juz tak nisko Pan upadł? Otworzysz oczy jak kasy nie będzie i ludzi w aptece również nie
Pacjent
Pacjent 2.01.2019, 15:13
Nie chcą oddać kartoteki co trzeba zrobić
Ich
Ich 2.01.2019, 16:16
Wg 15 art. RODO maja OBOWIĄZEK wydac kopie. Łaki nie robią a jesli utrudniają sprawe to niech napisza to na pismie a wtedy tylko policja i zgloszenie sprawy do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych
Ponizej link do art. 15
https://rodoradar.pl/artykul-1…
pacjentka
pacjentka 2.01.2019, 13:36
OOOoooo??? W końcu pozbyli się pani doktor Sadowskiej?
Anonim
Anonim 2.01.2019, 13:01
Pan Raca zapewne dużo wcześniej wiedział, że nie przedłuży z Panią doktor umowy. Przecież nie znalazł tego Pana Szymańskiego w jeden dzień, prawda? A Pan Szymański to jest takim super lekarzem, że będzie przyjeżdżał z Bóg wie skąd do Złotowa?? Czy to lekarz emeryt z Wysokiej?
Franek
Franek 2.01.2019, 13:54
Ja do tych mało znanych lekarzy emerytów nie mam zaufania. Miałem wątpliwą przyjemność być jednorazowo pacjentem laryngologa emeryta ze Złotowa, nie dość że ma ochotę pacjentów lać po pysku to jeszcze płucząc ucho zamoczył pacjentowi całe ubranie.
jur
jur 2.01.2019, 13:01
A Dagmara Raca-Piekarz, współwłaścicielka przychodni to kto? Pani psychiatra ze szpitala w Świeciu. Ona i tatuś oświadczają, co mama Jadzia zdecyduje. Dziwię się ludziom, którzy jeszcze korzystają z usług Malwy. Bo o leczeniu raczej mowy być nie może.
mama
mama 5.01.2019, 16:54
Brawoooooo!!!!!
Ferdek
Ferdek 2.01.2019, 12:27
Zazwyczaj pacjent w pierwszej kolejności zwraca uwagę na nazwisko lekarza a dopiero potem nazwę przychodni. Dany specjalista ma pod opieką kilkaset pacjentów i nagłe ,,zostawienie ich na lodzie'' to brak ich poszanowania. O zakończeniu współpracy przyzwoity pracodawca informuje petentów i zatrudnionego w odpowiednim czasowo terminie. W tym konkretnym przypadku może jest mniej istotna sytuacja lekarza z którym nie przedłużono umowy (zawsze znajdzie sobie zatrudnienie) ale ,,olanie'' przez przychodnię pacjentów.
Wiechu
Wiechu 2.01.2019, 12:46
Święte słowa . Ja nie chcę do innego lekarza. Co mi tu wciskają że ktoś mnie przebada lub coś zapisze tu tylko o to zapisywanie poszło. W sylwestra pani Sadowska pracowała jak wół przyjmowała wszystkich , aż nagle się dowiedziała że to ostatni dzień. Spytałam dziś mojego pracodawcę jakby nas potraktował. Dobrego pracownika trzyma się zębami, a nie ściąga niewiadomo kogo.
gaja
gaja 2.01.2019, 12:05
PANSTWO RACA WSTYD WAM POWINNO BYC LEKARZ GDZIE JEST PRZYSIEGA HIPOKRATESA ABY DRUGIUMU ODMAWIAC PRACY PACJENCI OD PANA PRZEPISALI SIE DO PANI DOKTOR SADOWSKIEJ NORMALNE PONIEWAZ U NIEJ MAJA OPIEKE NIKOMU NIE ODMOWI PRZYJECIA A WY SWIECICIE PUSTKAMI NARAZIE MOZE SIE ZAPISZA CI CO MUSZA A TAK TO ZEGNAJCIE SAMA NALEZALAM DO PANA WYSMIAL MNIE PAN W LATACH 1995 MAM ZABURZENIA RYTMU SERCA TAKA MLODA TO PANA STWIERDZENIE A TO PANI SADOWSKA ODRAZU WYKRYLA I PRZEPISALA ODPOWIEDNIE LEKI DO DZISIAJ BIORE A U PANA BYLAM ZDROWA I MLODA ZEGNAM
Ania
Ania 2.01.2019, 11:59
Czekamy na Panią Dorotę. Nie znam lepszego lekarza.

Pozostałe