Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Warto wiedzieć:
Reklama

Dwóch na jednego! Co na to Złotowianie?

Kampania wyborcza w Złotowie przed drugą turą nabiera tempa. Na ulicach pojawiły się tablice wyborcze z wizerunkami dwóch kandydatów - na burmistrza i na jego zastępcę. To pierwsza tego typu sytuacja w wyborach samorządowych w Złotowie. Jak ocenią to mieszkańcy?
Dwóch na jednego! Co na to Złotowianie?

Burmistrz Adam Pulit w pierwszej turze wyborów na burmistrza Złotowa uzyskał ponad 49% poparcia. Jego przeciwnicy nieco więcej, łącznie ponad 50%. Do drugiej tury głosowania wszedł kandydat KW Porozumienie Samorządowe w Złotowskim Mirosław Jaskólski, który teraz postanowił połączyć siły z Janem Maksimczykiem wystawionym przez KWW Zadbajmy o Złotów. Czy oznacza to, że ich głosy dodadzą się i wystarczą by pokonać burmistrza Pulita? Odpowiedź poznamy 4 listopada, a udzielą jej mieszkańcy Złotowa.

(am)


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Słowackiego 5 07.11.2018 14:51
Jestem poważnie zaniepokojona i oburzona poziomem jakim dysponuje tzw: Sąsiad.... mam nadzieję że za te obelgi pod adresem Bogu ducha winnego człowieka nie pozostaną bez echa i ktoś za to odpowie.... można pisać co się chce ale nie można publicznie oczerniać ludzi którzy nie mają nic wspólnego z komentarzami które są z poziomu rynsztoka..... niech się wreszcie ktoś tym zajmie bo nie mogę spokojnie przejść obok czegoś tak podłego jak oczernianie BEZPODSTAWNIE P. Stefaniaka....

Teraz wiecie jaki to patriota i "katolik" 06.11.2018 05:10
Panie Stefanie to nie ten z Paderewskiego. Nie znam go natomiast znam ciebie jeszcze z PRLu. Jak widać twój zawód i psia służba odcisnęły na tobie swoje piętno dlatego nadal wrabiasz innych. Pewnie internauci się zdziwią że ten który od lat ich wyzywał od komunistów a teraz pana Jaskólskiego i tego z Paderewskiego od bolszewi, żydokomuny, faryzeuszy, Autochtonów czy szmalcowników to nikt inny jak KONFIDENT PRL pan S. Gąsiewicz ze Złotowa. Źródło sygn. IPN Po 666/23336. Woj.Urząd Spraw Wew. w Pile. Akta osobowe ORMO Gąsiewicz Stefan im. ojca Piotr. Członek ORMO od 1972r do 1980r. Dokumentacja akt - donosy 1tom.

te same kotlety 02.11.2018 17:51
Co do Strabagu, to podsycanie tematu, którego już nie ma ! To ciąg dalszy nagonki ! Burmistrz już obszernie wszystko wytłumaczył. Zarzut Kołodziejczyka był taki, że burmistrz wydzielił konkretną działkę pod Strabag, co nie było prawdą i burmistrz tego dowiódł, nie wytyczył żadnej działki pod tego inwestora, bo plan zagospodarowania w tym układzie działek powstał w 2017 (!), co dowodzi, że to Kołodziejczyk kłamie. Na stronie internetowej widnieje wykaz działek, więc każdy może tam zajrzeć i się zainteresować jakimś terenem. Burmistrz nie zrobił i nie zrobi niczego, co miałoby zaszkodzić prozdrowotnej marce ! A dodatkowo przekonał wójta gminy Złotów, aby nie zgodził się na powstanie tego typu instalacji blisko granic Złotowa. Działania mające na celu przygotowanie jakiegoś terenu pod konkretne firmy, jakie ma na koncie Kołodziejczyk i Wełniak np.wyburzenie Domu Kultury i kina pod zabudowę Tesco, są obce obecnemu burmistrzowi. Ale pan Kołodziejczyk sądzi po sobie, dlatego nie dowierza, a raczej, moim zdaniem specjalnie szkodzi i tyle.

też wyborca 02.11.2018 17:24
Ha ha, teraz zwolennicy pinokia będą porównywać "kłamstwo", a raczej przejezyczenie Pana Jaskólskiego, do kłamstwa w sprawie Strabagu. Faktycznie waga ta sama. Nie bądźcie żenujący. Tonący widać brzytwy się chwyta i próbuje walić na oślep.

a propos pinokia 02.11.2018 17:49
Ty to nazywasz przejęzyczeniem? Jaskólski, oprócz tego ze średnia wieku w jego komitecie to 26 lat, powiedział jeszcze. że miał komitet MŁODY, że jego celem było pokazać im jak ta praca samorządowa wygląda (...) , żeby ich nauczyć, bo zaraz starsi radni odejdą i tą MŁODZIEŻ trzeba przygotowywać ".

dod 02.11.2018 17:55
Niezła młodzież: 67, 63, 48, 46, 42, 40, ... Buahaha! :)))

Wyborca 02.11.2018 16:45
Też to słyszałem powiedział 26 lat jest osobą mało wiarygodną

Złotowianka 02.11.2018 13:52
Złotowianka Dzisiaj, 13:42 Pan Jaskólski okłamał wyborców. Przykro to pisać ale to niestety prawda. oto dowód: Jak łatwo sprawdzić na stronie PKW średnia wieku jego kandydatów wynosi ponad 44 lata, a pan Jaskólski stwierdził że średnia wieku to 26 lat !!!!! Nieładnie Panie Jaskólski, oj nieładnie , publicznie zarzucać kłamstwo swojemu konkurentowi a samemu publicznie kłamać . Wyborcy wezmą to pod uwagę przy urnach w niedzielę

odp 02.11.2018 16:34
W Asta TV debata wyborcza II tura Jaskólski również powiedział, że średnia wieku jego kandydatów to 26 lat ! Może jego kandydaci wyglądają tak młodo? :) Ale kandydat 67-letni, to chyba nie

obiecanki cacanki 02.11.2018 16:44
a obiecywał, że nie będzie kłamał :))))))))

Mieszkaniec i Wyborca. 01.11.2018 17:28
Zostawcie historię, spójrzcie na dzień dzisiejszy i jak ponowny horror zgotował nam panujący jeszcze burmistrz. Wjazd i wyjazd na nieudolne parkingi z cmentarza w tak Wielki Dzień pochłonił każdemu ponad pół godziny na odcinku 100m. Tyle ulic niedokończonych w pobliżu rondo i nie można ich dokończyć tak aby wjazd nie kolidował z wyjazdem. Pytam po co te taśmy na polu, przecież jak tam się wjedzie to o normalnym wyjeździe można zapomnieć. Co na to pan Koronkiewicz przecież to jego rejon i co na to pan Pulit który wracając z cmentarza szedł bardzo rozbawiony i jakby zadowolony że taki cyrk samochodowy a my w nich wkurzeni i uziemieni. Panie Pulit czy nie czas pogonić cyklistę od ścieżek rowerowych które należy budować zgodnie z wcześniejszymi założeniami. Czy nie czas zająć się corocznym problemem. Jak pan chce wprowadzić miejską komunikację autobusową autobusową czy w te dni one będą wykluczone z ruchu. Może należałoby kłaść mniejszy nacisk na zabawy i położyć większy na problemy cywilizacji. Panie burmistrzu niech pan w tej sprawie zabierze głos abyśmy mogli się dowiedzieć co pan o tym sądzi po przemyśleniu już po dotarciu do domu.

fakty 01.11.2018 18:24
Dla Koronkiewicza, jak widać, ważniejsze było przeforsowanie PLACU ZABAW I SIŁOWNI na swoim osiedlu niż skoncentrowanie się na rozwiązaniu problemu o którym pan wspomina. Jako radny mógłby coś z tym zrobić już od 2010 roku. Nie rozumiem czemu ludzie go wybrali skoro w swojej wyborczej ulotce deklarował jedynie to że zadba o sprawy swojego osiedlu. Jak czas pokazał - nawet na tym polu nie dotrzymał słowa. Trzeba go albo zagonić do roboty albo wykopać z tej rady !

kom 01.11.2018 18:30
A co ma burmistrz do tego? Jego wina, ze grobów i aut przybywa? Jak ci się nie podoba stanie w korku i brakuje ci cierpliwości, to idź na pieszo. Spacer jest zdrowszy niż jazda samochodem. A już na pewno byłbyś mniej zestresowany i wkurzony

Lem 01.11.2018 19:12
kom życze ci spaceru z Nowego Dworu, Wyrzyska,Lipki czy ze Sląska. Wiekszość mieszkańców przyszla pieszo ale jest ale bo jeżeli burmistrzowi nic do komunikacji miejskiej to lepiej niech zostawi ten urząd.

Do marudy 01.11.2018 20:22
Nie wierzę, ze skorzystałbyś z miejskiej komunikacji, jakbyś przyjechał własnym autem spoza Złotowa

Do As d 01.11.2018 17:19
Masz w d... to, ze Pulit mówi prawdę. Prawda wcale cię nie interesuje ! Kolejny Koronkiewicz, albo nawet on sam. Gdyby to było warte to wymieniłbym wiele przykładów jak komuchy i zadymiarz kłamią, zresztą kilka przykładów już zostało wymienionych

do wielkich 01.11.2018 02:12
Panie MJ Złotowianie to nie idioci i zagłosują na Pana i Pana Jana bo wolą uczciwość, wiedzę i doświadczenie, dialog i profesjonalizm a nie telewizyjne gadanie i marsze Jeśli choć jeden z was ZAPEWNE FAJNYCH PRZECIWNIKÓW zaufa panu MJ to znak że jesteście wielcy Dzięki !

TEN SAM 01.11.2018 01:52
Nawet zablokuj kolejne IP to napiszę ponownie z Chin czy Australii w RADZIE BĘDZIESZ KIMŚ Z PANEM JASKÓLSKIM - Z OBECNYM BĘDZIESZ PIONKIEM BO SIĘ NIE DOGADASZ - DIALOG CZY SMYCZ - CO WYBIERASZ ?

historyk 01.11.2018 01:18
ONR został zdelegalizowany w 1934 r - za marszałka Piłsudskiego !!!!! Kto podważy patriotyzm Piłsudskiego? Pulit. Za marszałka Piłsudskiego Pulita, idącego z narodowcami, zamknięto by do więzienia.

NIE dla historii zakłamanej 01.11.2018 13:22
Jan Mosdorf, ps. „Andrzej Witowski” - radzę zapoznać się z jego historią

historyk 01.11.2018 01:15
ONR został zdelegalizowany w 1934 r - za marszałka Piłsudskiego !!!!! Został uznany za gorszy od komunizmu i faszyzmu. Kto podważy patriotyzm Piłsudskiego? Pulit. Za marszałka Piłsudskiego Pulita, idącego z narodowcami, zamknięto by do więzienia. Nie dla ONR, Nie dla Pulita

zakłamana historia 01.11.2018 11:59
Panie historyku, należałoby się wyedukować. Ja znam tę twoją historię. Za komuny wtłaczano nam ja do głów nie wspominając ani słowem o sowieckim agresorze, ukrainskim UPA i żydowskim udziale po obu stronach: w wojsku niemieckim i NKWD. Komuna zakłamywała historię i stworzyła swoją własną na swoje potrzeby, a wy historycy nawet obecnie nie uswiadamiacie młodzieży w wielu kwestiach np.Jadwabne. Nie ma dowodów na to kto był sprawcą mordu, bo Żydzi wstrzymali ekshumacje i wstrzymali śledztwo w tym temacie. Są jeszcze świadkowie, którzy widzieli tam prawdziwego niemieckiego agresora, ale w podręcznikach i na Wikipedia nadal widnieje propaganda komunistyczna. Czy normalne jest że nas Polaków, ofiary 2-giej wojny swiatowej, uznaje się w wielu krajach za agresorów ?!? te antypolskie ataki są własnie tym spowodowane !

Świat oszalał za pieniądze. 01.11.2018 12:56
Zakłamana historia i zakłamani historycy. Ci co uczyli w socjaliźmie uczyli i po nim. Zresztą wszyscy którzy pełnili służby publiczne to bronili komunizmu jak sępy padliny a teraz najbardziej wrzeszczą o wolności i demokracji.

coś w temacie 01.11.2018 13:13
"Przedwojenny przywódca ONR, Jan Mosdorf [powiedział tak]: Nie jesteśmy ani faszystami, ani hitlerowcami, przede wszystkim dlatego, że jesteśmy ruchem czysto polskim, nie potrzebujemy obcych wzorów. Nie uważamy się za faszystów ani za hitlerowców również dlatego, że oba te ruchy mają wiele wad, a nawet grzechów, którymi obarczać się nie chcemy. (…) Nie są to wzory, które chcielibyśmy naśladować. Warto zwrócić tu uwagę, że cytat ten pochodzi już z 1934 r., a wiec na długo przed zbrodniczymi uwarunkowaniami niemieckiego faszyzmu. Co równie ciekawe, autor zginął w nazistowskim obozie koncentracyjnym Auschwitz m.in. za pomoc Żydom. Przykłady wydają się być tu dość wymowne..." http://podhale24.pl/aktualnosci/artykul/10493/Patrioci_czy_neofaszysci_Cala_prawda_o_Obozie_NarodowoRadykalnym_Podhale_.html#

zły 01.11.2018 13:22
Chyba znowu ktoś z Krajenki się odzywa. Panowie, wybory w Złotowie to nasza sprawa, dajcie sobie spokój.

zakłamana historia 01.11.2018 13:25
mylisz się

marsz 01.11.2018 00:55
Aleją Piasta maszerują narodowcy. Pochodnie w dłoniach i pieśń na ustach. Na czele idzie Pulit. Człowiek dialogu ale dialogu tylko ze swoimi. ZZa okien najstarsi złotowianie wspominają marsze narodowców na tej ulicy, z pochodniami, z czasów ich młodości. Znowu się boją bo wracają stare lęki.

patriota 01.11.2018 12:13
To były niemieckie tereny i jak weszli tutaj Sowieci, to mordowali i gwałcili bardziej brutalnie niż gdzie indziej ! Babcia mi o tym opowiadała jak zgwałcili jej koleżankę, jak krzyczała z bółu i upokorzenia i jak ją samą obronili bracia ! Narodowcy poukrywani w lasach bronili ludności polskiej i ludzie im pomagali. Komuna, która zawładnęła krajem, tych ludzi wyłapywała i mordowała, a historię prawdziwą zamazywała i zakłamywała, wtłaczając w mediach i szkołach kłamstwa za pośrednictwem nauczycieli-historyków.

patriotyzm tępiony 01.11.2018 00:50
A propos "TAK" A.Pulita dla zorganizowania marszu z okazji 100-lecia niepodległości. Moim zdaniem burmistrz powinien interesować się każdym oddolnym pomysłem wspierania polskości i podkreślania naszej niezależności. To są jak najbardziej tematy godne zainteresowania. Wełniak kiedyś sprzeciwił się wywieszaniu flagi na budynku UM. Dlaczego? Nie wiem.Wikipedia kłamie. Historia prawdziwa to taka, że ONR-owcy byli patriotami, ginęli w obozach, walczyli z Niemcami i Sowietami. W PRL-u propaganda komunistyczna zrobiła naprawdę wiele aby zohydzić ONR i cały ruch narodowy. Co złego jest w Marszu Niepodległości, który zorganizował ONR ? Uczestniczyło w nim wielu Polaków z całymi rodzinami, dziećmi, dumnych z tego ze są Polakami. Telewizja TVN przedstawiła to w bardzo negatywnym świetle, ale ludzie uczestniczący w tym marszu czują się niesprawiedliwie potraktowani..Chodzi tu o sterowanie opinią publiczną. Nie słyszeliście o tym, że media manipulują i kłamią ? Marsz był pokojowy, a incydent z faszystowskimi napisami był prowokacją garstki osób niezwiązanych z ONR, możliwe że wyreżyserowane na potrzeby TVN . Jak tego typu narodowe marsze z flagami organizują sobie dumni Amerykanie, to jest ok, a jak Polacy, to już nie?? Czy jak Polak powiewa flagą, to od razu musi być faszysta? Czy my nie mamy prawa podkreślać swojej polskości i chwalić się nią? Myślenie tak ukierunkowane, jest chore. Przyjrzyjcie się raczej zalegalizowanym partiom faszystowskim w Niemczech i ich marszom ku czci Hitlera, tego u nas w Polsce nie ma, nie ma przyzwolenia dla partii faszystowskich!

kumpel 01.11.2018 01:14
Janusz czy te głupoty to sam piszesz ? Choć wątpię ! Wspierasz to coś ? Właśnie to wykasuj i zablokuj IP

WASZ PRZYJACIEL 01.11.2018 00:25
Złotowianie dziś macie odpowiedź jakiego mam nadzieję mieliście burmistrza - chce marsze onr-u ? co za typ ! mój dziadek uciekał od faszystów i mam tylko po nim okulary które chętnie oddam do muzeum bo więcej nie mam po nim. Nie masz młodziaku pojęcia jaka krzywda się tu ludziom działa. Zapatrzony w siebie karierowicz. Szkoda gadać jeśli nie ma szacunku dla ludzi, historii, wrażliwości. Bardzo przepraszam ale słodkie pierdzenie przed kamerą nie daje nic mieszkańcom - dzisiejsze pokazało jakim jest. Zapytajcie w domach czy chcecie takiego burmistrza, porozmawiajcie z dziadkami i rodzicami którzy doświadczyli krzywdy albo ich rodzice -zapewniam że nikt nie chce marszów narodowców jak ja. Zaufajcie Panu Mirosławowi jeśli mogę tak się zwrócić i nasze miasto się rozwinie. Fani obecnego - zanim krytyka moich zdań - pomyślcie czy wśród waszych bliskich są lub byli tacy którzy nie zaakceptują takie marszs i zachowania. Janusz a teraz koleżeńska wycieczka - nie kasuj i nie blokuj szczerości mieszkańców. Piszę per-Ty bo się znamy i spotkamy. Jesteś bardziej za obecnym i to widać i czytać i czuć lecz czasami uśmiech i uścisk dłoni jest dużo cenniejszy niż ...pozdrawiam JA NA PANA MIROSŁAWA POROZUMIENIE I DIALOG

WASZ PRZYJACIEL 01.11.2018 01:21
Ta czerwona łapa w dół to znak braku wiedzy o historii ? Ale ok jest was już dwóch do marszu .

Do przyjaciela komuchów 01.11.2018 12:47
Tego typu historie, wyssane z palca, tuszujące agresję Sowietów, pokazują jak wiele jest do zrobienia w przywracaniu prawdy historycznej, propaganda komunistyczna zrobiła swoje. Proponuję posłuchać prof. Nowaka, Żebrowskiego, pana Michalkiewicza i dr Ewę Kurek

ooo 31.10.2018 23:01
Co dwie głowy, to nie jedna, zwłaszcza głowa w chmurach. Dzisiejsza debata z pewnością wygrana przez p. dra Mirosława J. Pogratulować!

Magda 31.10.2018 22:32
Złotowianie wybiorą według własnego uznania Osobiście oddam głos na człowieka bardziej inteligentnego Wybór zależy od Was....Sami wybierzcie,,,,,,debatę oglądaliście Sami zadecydujcie

kolega Magdy 01.11.2018 00:51
O Magdalenooooo jak w piosence :) Pan MJ zasługuje i docenia Pani głos :) Pozdrawiam jako jego wyborca

Wyborca 31.10.2018 21:07
Debata dla Jaskólskiego. Pulita popiera PiS, już wiadomo dlaczego - poszedlby w marszu ONR. Ludzie ocknijcie się. Wyszło szydlo z worka.

7 31.10.2018 21:23
Oj wyszlo.... dziś chyba wiele osob jest zaskoczonych tym co powiedział Pulit. W tej sytuacji pozostaje mu elektorat PiS...

brawo otwarte oczy ! 01.11.2018 01:02
Napisałem wcześniej ale dodam przy celnym zdaniu ponownie - zero szans i tolerowania marszów narodowców Brawio ZŁOTOWIANIE !!! I zaskoczeni i otworzyli oczy - i dobrze !!! Tak trzymać rodacy z naszej małej ojczyzny która bez tych marszy będzie i radosna i fajna i wesoła i uczciwa.PrtSc

kjhgfd 31.10.2018 21:03
Obejrzałem właśnie na TV Asta "wywiad" z Panem Burmistrzem Pulitem. Piękne, wyuczone odpowiedzi na pytania, dopracowana gestykulacja, mimika. I tylko jedno mnie zastanowiło - napis końcowy o treści: "Wyprodukowano na zlecenie Gminy Miasto Złotów". Mam w związku z tym pytanie: czy biorąc pod uwagę niedzielną drugą turę wyborów nie jest to przypadkiem niezgodna z prawem reklama kandydata? Czy wrzucenie w budżet promocji miasta programu, który de facto jest spotem wyborczym obecnego burmistrza nie jest nielegalnym finansowaniem kampanii wyborczej?

BRAWO MĄDROŚĆ 01.11.2018 01:40
MOIM ZDANIEM OCZYWIŚCIE JAK ULOTKA PROPAGANDOWA !!!

Zyga 31.10.2018 20:15
Proszę nie dyskutować,z tym z pl.Paderewskiego,to był członek PZPR i służył w ZOMO a w wojsku przysięgał wierność Leninowi i ZSRR.

odpowiedż 31.10.2018 19:59
Ja się pytam,który się podpisał się jako"Bryan",dlaczego on się nie przyzna,jest autochtonem niemieckim i ma poglądy postkomunistyczne i antypolskie.To jest znany z już pl.Paderewskiego,który pod kilkoma wpisami,popiera komunisty Jaskólskiego a atakuje Pulita i PIS.Wiadomo,że ma korzenie Niemieckie i prosowieckie ten autochton,który został wyrzucony z PIS.

Do pytającej odpowiedzi 31.10.2018 20:20
Wytłumacz mi co znaczy mieć korzenie niemieckie i prosowieckie? Autochton to wyzwisko? (nie jestem Bryan)

Do odpowiedź. 31.10.2018 21:23
Panie S. Gąsiewicz dlaczego pan to nadal robi. Skąd pan wie kto to jakiś Byran czy inni. To co pan robi jest paskudne i obelżywe. Jak pan może pokazywać się na mieście czy panu nie wstyd. Niech pan idzie spać to może przyśnią się panu dobrzy ludzie. Co na to pan Fidurski, przecież te pana wpisy nie mogą dawać mu dobrej opinii. To wygląda tak jakby panu kazano obrażać tego pana z Paderewskiego.

Cygan 31.10.2018 18:56
AL prowadzi bez owijania w bawełne na kampanię Jaskólskiemu. Brzydzę się tym całe to zadbajmy o ... od samego początku spółkuje z AL

gin 01.11.2018 01:35
nie cygań

1125 31.10.2018 18:53
Nie popieram PIS ale cieszę się, że Fidurski przeszedł.

fan pis 01.11.2018 01:33
Jarek wieżę ! :)

Bryan 31.10.2018 18:48
Do znajomego Ten z placu Paderewskiego napewno nie byl nie jest i nie bedzie komunista.Znam czlowieka osobiscie.Co innego ty stary ORMO -wcu konfidencie.Tobie chlopie sie welbie pomieszalo.Powinienes zaczac leczyc sie na nogi bo na glowe juz za pozno.I przestan obrazac ludzi komorniku komunisto stary

od znajomego 31.10.2018 17:21
Jak się dowiedziałem,od znajomych,że ten postkomunista z pl.Paderewskiego,był konfidentem postkomunistycznym w PIS i został wyrzucony.Jak się dowiedziałem pisał i donosił na Burmistrza Pulita do wojewody i na Pana W.Fidurskiego.Wszystkie sprawy przegrał.To jest towarzysz komunistyczny,który ma korzenie niemieckie.Jak się dowiedziałem,ten szmalcownik jest znany przez Pulita i Fidurskiego.

Zbulwersowana. 31.10.2018 20:37
Panie Gąsiewicz co takiego strasznego panu zrobił jak to pan w kółko pisze ten komunistyczny z korzeniami niemieckimi szmalcownik z pl. Paderewskiego. Jakie donosy i na kogo pisał niech pan przedstawi dowody. Te same epitety stosuje pan w kierunku kandydatów na burmistrza w tym właśnie pana Jaskólskiego perfidnie oskarżając go o zdradę Polski i wyzywa nas wyborców. Tymi wpisami robi pan wielkie świństwo nam i rodzinie tego z pl. Paderewskiego. Dlaczego pan bez żadnego uzasadnienia obraża ludzi. Myślę że ten ,,towarzysz" nie wie jeszcze co pan znowu zrobił i chyba dla pana to dobrze. Mamy wybory i każdy może wyrazić swoje zdanie polityczne ale to co pan robi w tych ramach ani żadnej przyzwoitości się nie mieści.

f16 01.11.2018 01:31
A czy obaj chcą marszy ?

pytanie do p. Pulita 31.10.2018 15:42
Pytanie do p. Pulita. Czy zaprzeczy publicznie, że w przypadku wyboru Wiesław Fidurski będzie jego zastępcą albo będzie miał pracę w Urzędzie Miasta? Wiem, że czyta komentarze i to pytanie przeczyta.

Domańskiego 31.10.2018 15:39
Dziś widziałem w AL pismo Pulita zachęcającego inwestora do budowy asfaltowni. Kłamstwo Pulita miało krótkie nogi. Czy ktoś kto kłamie może być burmistrzem? Miałęm nie iść na wybory ale pójdę i oddam głos na Jaskólskiego. Nie chcę kogoś kogo oceniam jako kłamcę na stanowisku burmistrza. Kłamstwo jest obrazą dla mieszkańców Złotowa.

odp 31.10.2018 18:10
Jakby miał takie pismo, to już dawno by opublikował

gnomolog 31.10.2018 01:23
Zero szans panowie , lewica kaput

Pis 31.10.2018 13:46
Tak A Jarek będzie z-ca cą pulita

PRETOR 30.10.2018 19:36
Najgorszym było by to gdyby ten co w jeszcze tydzień temu mienił się ,,bohaterem,, mającym wziąć powiat po klęsce schronił by się pod skrzydłami pana Adama Pulita nowego burmistrza. Niech pan nie popełni tego błędu bo prędzej czy później będzie pan w jeszcze gorszych opałach niż dzisiaj. Niech pan szuka osoby która łączy a nie dzieli.

klawisz 30.10.2018 00:54
Pulit nie zaprzeczył, że Fidurski będzie jego zastępcą. Fajna kariera Fidurskiego: od komunistycznej służby do PIS i teraz na burmistrza. Koniec swiata.

Odp 30.10.2018 03:21
Fidurski zaprzeczył. Zmienili plany po tylu negatywnych komentarzach. Teraz będą razen promować Cholodowska

Diagnoza 30.10.2018 08:46
To dobrze że Fidurski zaprzeczył i zostanie Chołodowska. Lepsza przewlekła choroba niż rozległy zawał.

pyt 30.10.2018 08:58
Proszę podpowiedzieć lub link gdzie zaprzeczył Z góry dzięki

Odp 30.10.2018 09:21
Na swoim profilu fb

Załamka 30.10.2018 07:44
Jak nie zaprzecza to znaczy że prawy gabinet dla p.Fidurskiego

Opamiętajcie się. 30.10.2018 09:05
Nie piszcie tych głupot o służbach pana Fidurskiego bo znowu stary cap Komornik się obudzi i będzie pisał inwektywy na tego kogoś z Padera. Jeżeli ktoś był klawiszem nie oznacza to że był komunistą tak jak i ci którzy służyli w LWP. Piszcie o teraźniejszości bo to ona jest bardzo ważna dla nas mieszkańców. Wybory to nie gra to walka na argumenty dobra i zła a nie kto kogo bardziej opluje. To zbyt ważne a wrzucając kartkę do urny możecie dokonać wolnego wyboru w czym chcecie tkwić przez pięć lat.

piano forte 30.10.2018 10:00
Klawisz, opowiadasz bzdury.

Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: JanosikTreść komentarza: Panie Danielu wierze w Pana mam nadzieje że pogonicie Gołaskiego i tą pisoswką hałastręData dodania komentarza: 29.03.2024, 00:56Źródło komentarza: Daniel Sztych: „Dla dobra powiatu odsuniemy Goławskiego i PiS od władzy”Autor komentarza: mieszkaniec zasobów SM PIASTTreść komentarza: coraz więcej ludzi jest zdania że jest to ostatnia kadencja prezesa BuczkaData dodania komentarza: 29.03.2024, 00:44Źródło komentarza: Kontrowersyjna lokalizacja śmietnikówAutor komentarza: KatolicyTreść komentarza: Kiedy przyjdą zniszczyć Polskę !! Zaczną od kościoła !Data dodania komentarza: 28.03.2024, 20:10Źródło komentarza: „Polska na podsłuchu” – wiceszef komisji ds. Pegasusa odwiedzi ZłotówAutor komentarza: My frajerzyTreść komentarza: Od 1 kwietnia 5% wat na żywność !! Dziękujemy dyktatorze tusku za POdwyżkę żywności .Data dodania komentarza: 28.03.2024, 19:16Źródło komentarza: „Tu chodzi o naszą wolność”Autor komentarza: cela plus czekaTreść komentarza: Don tusk boss organizacji przestępczej o nazwie Platforma Oszustów będzie siedzieć za przestępstwa przeciw państwu Polskiemu i Polaków !! Wszyscy będziecie siedzieć - tusk cichocki sienkiewicz bodnar kierwiński budka ...Z ostatniej chwili tusek dosypał z budżetu Państwa 3 miliardy na pomoc finansową neo TVP !!!Data dodania komentarza: 28.03.2024, 18:22Źródło komentarza: „Polska na podsłuchu” – wiceszef komisji ds. Pegasusa odwiedzi ZłotówAutor komentarza: cela plus czekaTreść komentarza: Don tusk boss organizacji przestępczej o nazwie Platforma Oszustów będzie siedzieć za przestępstwa przeciw państwu Polskiemu i Polaków !! Wszyscy będziecie siedzieć - tusk cichocki sienkiewicz bodnar kierwiński budka ...Z ostatniej chwili tusek dosypał z budżetu Państwa 3 miliardy na pomoc finansową neo TVP !!!Data dodania komentarza: 28.03.2024, 18:20Źródło komentarza: Daniel Sztych: „Dla dobra powiatu odsuniemy Goławskiego i PiS od władzy”
Reklama
Reklama