Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Warto wiedzieć:
Reklama

Złotów na 4. pozycji w ogólnopolskim rankingu samorządów [Relacja TV]

Okazuje się, że Złotów stał się w ostatnich latach bardzo nowoczesnym i rozwiniętym miastem. Podczas konferencji „Zrównoważony rozwój społeczno-gospodarczy jednostek samorządu terytorialnego”, zorganizowanej na terenie Sejmu RP, ogłoszono wyniki corocznego rankingu odzwierciedlającego rozwój miast i gmin. Miasto Złotów odnotowało duży sukces zajmując w tym zestawieniu 4. miejsce na ok. 2,5 tys. samorządów. Na ten sukces złożyły się nie tylko trafne decyzje władz miejskich, ale również codzienna ciężka praca miejscowych przedsiębiorców i coraz większa aktywność mieszkańców Złotowa.
Złotów na 4. pozycji w ogólnopolskim rankingu samorządów [Relacja TV]


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Malowane sukcesy 15.11.2017 23:38
Brawo burmistrz i jego poddani zwolennicy,tylko nie wiem czy już trzeźwi czy jeszcze pijani. Zabawa i picie to jest życie. Poza tym z takimi problemów nie ma. Oni nic nie żądają tylko na kolejną zabawę czekają. Gdyby wszyscy wyborcy tacy byli to wazeliniarze już by jego sukces odtrąbili. Jeszcze kilka nagród za projekty na papierze i już Złotów będzie sławny w całym eterze. I chyba o to burmistrzowi chodzi by o nim usłyszeli młodzi. Czy to mu przyniesie sukces czy zaszkodzi w wyborach też odpowiedzą młodzi.

wala 15.11.2017 09:15
Widzę że Pulit też polubił rankingi bo one "dobrze" mieszają ludziom w głowach.

set 15.11.2017 09:14
Larwa ogłosił że w Złotowie wspaniale rozwija się przedsiębiorczość. Tak ... chyba z ratownikami i innymi pracownikami których wygoniono na kontrakty itp. Pusta żonglerka statystyką. Nie widzę żadnego hurtowego powrotu do Polski po tym "sukcesie" w rankingu. Nadal jest jak było. Klika rządzi a reszta spie.......

To chore ale prawdziwe 14.11.2017 20:24
Ten człowiek, gdyby mu dano pełnię władzy to nie wydał by samodzielnej decyzji z obawy przed odpowiedzialnością. Tak więc kadencja upłynęła by na zabawie i przeczekaniu.

stasiu 14.11.2017 19:39
Gratulacje

Xz 13.11.2017 19:44
Ktory radny mieszka w miedzyblociu?

Melania 13.11.2017 17:43
Sukces jest oczywisty i niepodważalny, a jeżeli ktoś to krytykuje to znaczy że bardzo źle życzy naszemu miastu.

AWRAL 13.11.2017 00:51
No to Lewizna Razem ma problem. Do tego PiS wprowadza zmiany że kandydować będzie można tylko z miejsca zamieszkania (czyli z adresu na który przychodzi poczta) a nie zameldowania, a więc radni z G8 z Zakrzewa i Międzybłocia mogą się obejść smakiem, bo raczej nie zmienią miejsca zamieszkania tylko po to by podtrzymać mandaty. Jeżeli do tego dodać że trójka obecnych lewicowych zacnych radnych (Alicja, Jerzy i Stanisław) jest w wieku pod 70-tkę i powinna się zająć wnukami a nie udawaniem że czegoś znaczącego w radzie jeszcze może dokonać, to jest to sytuacja delikatnie mówiąc nieciekawa. Oni już swoje dokonali i pora ustąpić młodszym. Ale świeżych nazwisk jak na lekarstwo, wskrzeszanie Wełniaka (wiek ok. 70 lat) czy kandydata Mirosława, który dla mieszkańców Złotowa kojarzy się z pasmem porażek, to też nie najlepsza droga. I którą tu drogą pójść gdy wszystkie prowadzą donikąd. Kandydat ze spółdzielni mieszkaniowej przegrał nawet ostatnie wybory do rady miejskiej, więc potencjał wyborczy raczej niewielki. Kto więc pozostaje z realnymi szansami? Mariolka? To byłby prezent dla Pulita. Tomasz myśliwy Fidziu? Też bez szans bo ludzie pamiętają gorącą wodę i nawet jeżeli było w tym zero prawdy to ludzie są wredni i każdy z mieszkańców to przeplotkował na różne sposoby i utrwalił to sobie. Poza tym wynik uzyskany do powiatu 3 lata temu nie może nastrajać optymizmem. Wszystkie wyniki są w necie na stronach PKW - można sprawdzić. Wiesław z PiS-u? Nie w Złotowie, tutaj ten szyld pogrąży każdego kandydata. Chmiel? Ostanie wybory pokazały jakie ma poparcie w Złotowie, a PO wtedy jeszcze nie była na dnie jak teraz. Słowem bida po lewej stronie, bida z nędzą. Pozostaje więc tylko kopać i gryźć w radzie i nagłaśniać jak się da w mediach u kolegi oraz na forach internetowych

Znajomy 13.11.2017 01:28
Nie ma znaczenia co tu sobie napiszesz, komentarze czyta max. kilkanaście osób i to tych mocno nawiedzonych, nikt normalny tego nie czyta

akta 13.11.2017 10:38
Logicznie rzecz biorąc, alebo jesteś mocno nawiedzony, albo jesteś wirtualnym ormowcem, który bada czego ludzie nie powinni czytać. A do poczytanie będzie jeszcze wiele ciekawych informacji. Może być tak, że do wesele się nie zagoi.

Złotowianka 12.11.2017 17:42
Już od jakiegoś czasu obserwuję że coś się ruszyło w naszym mieście. Idziemy w dobrym kierunku, tak trzymać

Złotowianin do złotowianki 12.11.2017 19:56
Też masz rację że coś w naszym mieście ruszyło. Pytanie tylko co i czy to coś bedzie się tak samo ruszać w następnej kadencji. Co do kierunku to przy wstecznym to daleko się nie zajedzie. Tymm bardziej że rada miasta jedzie jako hamulcowy, burmistrz jako kierowca i z-ca jako wypadkowy. Kierunek jak u każdego zawsze dobry tylko w jakim stanie i kiedy dojadą do celu.

kosma 13.11.2017 00:22
Gdyby Pulitowi kłód pod nogi nie rzucali w radzie miejskiej z zawiści że utracili stołek, to by było jeszcze lepiej

Wyborca 13.11.2017 10:17
Błędne myślenie, burmistrza w następnych wyborach nie będzie wybierać rada miasta tylko mieszkańcy. Wiedz że gdyby solidnie sprzeczał się z radą a w zgodzie i uczciwie żył z mieszkańcami to byłby w lepszej sytuacji. Widać on wolałby przychylności rady, zresztą jego zwolennicy też. Cóż wasz wybór.

Znawco? 13.11.2017 10:35
Starostę wybiera rada, burmistrza mieszkańcy zawsze wybierali. Co ty wymyślasz

Do powyżej 13.11.2017 13:43
Ty .... Znawco ?. Głupota to ciebie przebiła. Szkodniku obecnego burmistrza. Tak fascynuje cię nieprzychylność rady tak czepiasz się Mariolki jakbyś rzeczywiście wiedząc że burmistrza wybierają mieszkańcy po to aby rada miasta też wybrana przez mieszkańców, śpiewała w jednym chórze z burmistrzem. Otóż palancie wiedz że sztandar PZPR-u dawno wyprowadzono. Teraz to burmistrz ma rządzić i podejmować trudne decyzje z korzyścią dla mieszkańców i miasta, nie odwrotnie. Rada miasta nie zawsze musi się zgadzać i w takim przypadku burmistrz može odwołać się do suwerena wskazując tych co blokują jego pomysły. Tylko tym sposobem może doprowadzić do zmiany rady za pomocą kartki wyborczej. Obecny styl i poparcie takich pseudo zwolenników napewno w kolejnych wyborach mu nie pomoże.

GRego 13.11.2017 19:15
A ty będziesz od niego startował? Bo słyszałem, że nie masz wyjścia.

Powodzenia 15.11.2017 23:21
GRego,,,, a gdzie ty chcesz ,,od niego startował,, Co ty wogóle bredzisz. Masz jeszcze wyjście, razem z lewakami możesz wystartować na marsa. Zapisy jeszcze trwają.

Balbina 12.11.2017 15:03
A Krajenka co tak słabo?

Elka 12.11.2017 12:42
Brawo Panie Burmistrzu. Złotów rośnie!!!

Brawo Elka 12.11.2017 16:04
Rośnie jak gruszki na sośnie.

Karp drog srut 12.11.2017 12:38
Dla złotowskich radnych tzw koalicji hamulcowej miarą sukcesu byłoby gdyby burmistrz pozwolił zniknąć jedną warstę podķladu drogowego, następnie przyjąć 10000 datku od prezesa tej firmy na kampanię lub/ i 3 tys na organizowany przez siebie bal sylwestrowy gdzie wykarmił pieczonym dzikiem cały swó dwór.To była polityka sukcesu.

Kto nie popiera tych sukcesów ten kiep. 12.11.2017 12:20
Brawo burmistrz. Oto kilka sucesów tej kadencji. 1. Kredytowa oferta OZE do walki ze smogiem 2.Promenada rzeczna dostosowana do spacerów w gumiakach. 3. Szmaciana pijalnia na Pl. Paderewskiego. 4. Malowane połączenie dróg rowerowych. 5. Sieć placów zabaw. 6. Imprezy rozrywkowe włącznie z modelingiem. 7. Wprowadzenie ruch dwukierukowego na drogach jedno kierunkowych. 8. Budowa domu przedpogrzebowego. 9. Kompleksowy Projekt Rewitalizacji na papierze. 10. Zrównoważony rozwój społeczno gospodarczy też na papierze. Wypisz wymaluj sukcesy jak za wirtualnych rządów PO. A to wszystko dla codziennego użytku przez mieszkańców.

Gtw 12.11.2017 12:33
Promenada jest sukcesem rady za wełniaka.

Do Gtw 12.11.2017 13:42
Promenada nad jeziorem miejskim tak ale rzeczną otwierał Pulit.

Nie ma 12.11.2017 12:37
He, he. Zbierz teraz sukcesy Wełniaka

Do powyżej jednak są są. 12.11.2017 13:40
Przecież Wełniak odszedł w zapomnienie no i już nie rządzi. A tak k woli prawdy to jeździsz i chodzisz po tym co pozostawił po sobie ten Wełniak. W związku z tym pytam po co to psuć.

VW 12.11.2017 15:05
Kaczuchy, czyli Himalaje Tandety

Sukces sukces sukces! 12.11.2017 15:43
Dokladnie tak! Znalazloby sie jeszcze kilka rownie absurdanych - " Zlotow Zdroj" w ktorym od jesieni powinny być obowiazkowe maski dla wychodzących na ulice. Brawo telewizyjny burmistrz!

ichaaaaaa 12.11.2017 10:54
Na targowisku słyszałem że wredna mariolka nie ma szans na burmistrzra to zresztą oczywiste. Wie dokonale o tym promowany przez AL strażak i raczej wystartuje od Pulita z listy.

Zlotowiak 13.11.2017 10:06
Na burmistrza targowiska to pewnie nie, bo w Zlotowie mowia ze Pani Mariola ma szanse, nie rozumiem tylko czemu piszesz ze "wredna" . Znam ja osobiscie i wiem ze taka nie jest. Swoja droga ciekawe ile placa ci za wpis?

Lampart 12.11.2017 09:52
W radzie miasta jest tylko 4 postkomunistów (PZPR) i dwóch TW w tym jeden jest podwójny TW. No ale o tym bliżej wyborów powstanie stosowna publikacja jeśli osoby te zdecydują się na recydywę(wielokrotną) w radzie miejskiej.

Gejsza z rana jest mniejsza 12.11.2017 12:20
W zawodówce było wielu TW.

Znajomy 13.11.2017 01:33
Czyżby P.T.?

Normalny mieszkaniec 12.11.2017 09:37
Jak zapłacił 55000 zl bo tyle to kosztowalo oczywiscie z kasy podatnika to i zajął 4 miejce szkoda ze nie dal 10 000 to by zajal 2 miejsce????

do psa 12.11.2017 09:46
Podaj lewaku link do cen.

Normalny 12.11.2017 09:28
Jak zaplacil 55000 zl bo tyle to kosztowalo oczywiscie z pieniedzy podatnika to i zajal 4 miejsce szkoda ze nie dal 10000 zl to by bylo moze 2miejsce ????

Groklin 12.11.2017 09:38
A ile pozostałę gminy zapłaciły? Ta lista pokazuje miarę sukcesu. http://samorzad.pap.pl/depesze/wiadomosci_centralne/178681/Ranking-JST-Zrownowazonego-Rozwoju---gminy-miejskie

wypalić żelazem 12.11.2017 09:45
No właśnie, to jest świadectwo, że opozycja do burmistrza chwyta się kłamstwa. Fałszujecie obraz na waszym komuszym, podstawowym fundamencie jakim jest KŁAMSTWO. Ranking nie jest płatny i to się broni samo, wystarczy mieć umysł przeciętnego gimnazjalisty, który sprawdzi sobie sam informacje. Sposób waszej walki zatarcia informacji kłamstwem dowodzi temu, że należy się pozbyć złogów postkomuny z rady miasta, Głównego hamulca tego miasta. Postkomuny oraz młodych adeptów lewicowych przesiąkniętych komuną wyssaną z mlekiem.

Oxy 12.11.2017 10:49
Jak można przepłacić wskaźnik wzrostu podmiotów gospodarczych na 1000 mieszkańców? Za 55 tys dopiszą co CEIDG nowe podmioty i NIPy ? Normany to chyba nie jesteś. No i dlaczego drugie miejsce jest tańsze czwartego?

Złotowianinxx 12.11.2017 09:22
Znany z nowej drogi na działki ,chyba jak panowie z absurdów drogowych przyjadą hehe

Korczak 12.11.2017 09:22
Wiadomość rozlewa się poza Złotów. Daremny trud zakrzyczenia wieści z Warszawy. Rada miasta powinna wprowadzić uchwałę o ograniczeniu internetu na Złotów tylko do jednego portalu AL. Linia polityczna byłaby słuszna a tak co to ma być? http://www.dzienniknowy.pl/wiadomosci/1409,zlotow-czwarty-w-polsce-pila-na-41-miejscu

Hania 11.11.2017 22:56
Fajny prestiżowy sukces , mieszkańcy mają powody do dumy , nareszcie chociaż z czegoś Złotów będzie znany . Brawo oby tak dalej

Hip hip 11.11.2017 23:35
Najbardziej cieszy, że boli Larwę i jego świtę!!!! Hurra!!!

RAF 11.11.2017 20:29
Wszysto jasne! 77400.pl robi chwalebny materiał, strona, która zapalczywie atakowała układ poprzedniego burmistrza. Może dajcie wypowiedź kogoś z radnych koalicji. Nie będzie już tak pięknie.

Piotr 11.11.2017 21:38
Dobrze to ująłeś, chyba z serca "układ poprzedniego burmistrza"

Expert Medialny 11.11.2017 19:59
Sukces jest duży, wyznacznikiem jest totalne przemilczenie tematu w mediach sponsorowanych przez Terese.

kto 11.11.2017 20:46
na ul.Mokrej wyrosły dwa duze domy AL.Czy to też pTeresa jest sponsorem ? bo to kilka milionów kosztowało?

wznieśmy toast za ... 11.11.2017 21:45
Zdajesz sobie jakie kwoty sa przelewane od Teresy na gazetki i inne usługi? Gdzieś to trzeba topić. Oczywiście nic za dramo to koszt pilnowania aby wazelina nie spływała i nie powodowała otarć podczas włażenia nieustająco w ***.

szarp 12.11.2017 10:12
one wyrosły na fundacyjnym oscylatorze. nie czarujmy się wszyscy wszystko wiedzą. koza jezdzi po regionie i kreci lody. wpłacisz tu bedziesz miał to za reklame to my z fundacji kupimy to...

To dzieło dewelopera 12.11.2017 11:53
Przecież to nie jest inwestycja burmistrza ani rady miasta. Te budynki powstały z pieniędzy tych co je zamieszkali. Miasto nie dało ani grosza.

Zamglone sukcesy i fałszywe poparcie 11.11.2017 20:58
Was widzących sukces na papierze to chyba porąbało. Co z tych zapowiedzi po trzech latach mają mieszkańcy. Burmistrz ma więcej rozumu niż wy jego czyściciele butów i wazeliniarze myślicie. On wie że nie wszystko jest takie proste jak się napisze tylko nie ma o tym odwagi powiedzieć głośno. To jest nieszczęśliwy człowiek, który po wyborach wybrał drogę pod prąd i nie jest mu z tym dobrze. Poza tym napewno nie jest zadowolony z waszego poparcia wyborców PO i lolalnej lewicy. Ci bezpartyjni niezależni od nikogo zwykli mieszkańcy, którzy mieli dość Wełniaka i najbardziej przyczynili się do jego zwycięstwa nie zapomną mu że się od nich odwrócił. Oni nauczeni doświadczeniem jakie daje im codzienność nigdy nie wejdą do tej samej rzeki, która stała się dla nich nie przyjazna. On w ciągu trzech lat przebił swego poprzednika w ignorowaniu spraw ludzi, którzy po wyborach mieli u znaleźć u niego zrozumienie. Programu nie miał dlatego kampanie opierał na odwoływaniu się do skrzywdzonych przez poprzednika ludzi. To zapowiadał co można odsłuchać na taśmach Asta Net. No cóż jak widać realizacja danych obietnic i zobowiązań okazała się zbyt trudna. Teraz to jest jego problem a wy fałszywe lizusy nie pogrążajcie go.

Zdun 11.11.2017 21:09
Kolejny gazetowy wpis na pół szpalty, wymiękłem po 2 zdaniach, czy wy nie rozumiecie że ludzie już dziś nie czytają

Burgas 11.11.2017 21:42
stek bredni, jacy ludzie? No co liczyli i z jakiej racji? A jaka rzekę zaproponuje stary porządek, którego kandydat przegrał?

do Burgas 12.11.2017 11:49
Dupku starego porządku już nie będzie. A jak pytasz o ludzi to odpowiem, to ci co w większości przyczynili się do wygranej Pulita. A na co liczyli też odpowiem, liczyli na uczciwość, sprawiedliwość i to że będzie burmistrzem dla nich tak jak zapowiadała nie przeciwko nim. Nie obrażaj tych, którzy na swoim wyborze się zawiedli i wierz mi to o czym jest pisane to nie jest stek bzdur.

Woow 11.11.2017 19:29
Brawo Złotów!!!

Rekin 11.11.2017 18:08
Brawo burmistrzu a szczekaniem psów się nie przejmuj

Radzio 11.11.2017 17:47
Słuchajcie komuchy, coś wam powiem. Ten ranking jest zmanipulowany. Burmistrz przerobił grafikę, obciął dwa zera. Złotów jest na pozycji 400. Możecie stare prukwy więc spokojnie przygotowywać blachy do wypieków dla wiewióry. Ona ciasto dobroczynnie sprzeda, uniwerytet geriatyczno komunistyczny nie może zawieść.

Radzio najpierw myśl potem pisz 11.11.2017 18:09
Wyzwales ludzi, konkretnych, ulżyło ci? A nie wiesz kto tu pisze.

@ 11.11.2017 17:30
Przedwyborcze mydlenie oczu

Grażyna 11.11.2017 13:48
Brawo Panie Adamie. Jak widać Pańskie zaangażowanie zaczyna przynosić efekty. Dzięki za to że potrafi Pan uruchomić w mieszkańcach kreatywność i pokłady energii, o czym świadczy na przykład kilka tysięcy głosów oddanych na w budżecie obywatelskim! Gratuluję Panu tego sukcesu! Tak trzymać!

Do Grażyny 11.11.2017 15:27
Tak jakby glosy w budżecie byly zasługą burmistrza! Popatrz na wszystkie akcje burmistrza z frekwencją srednio trzyosobowa to bedziesz miala obraz zaangażowania mieszkańców.

Fazi 11.11.2017 17:55
Akurat tu popieram Geażynę bo budżet obywatelski wprowadził Pulit I uważam to za świetny pomysł. Wełniakowi nikt nie bronił tego wdrożyć w życie, tak jak to już było wcześniej w innych miastach

Hehe 11.11.2017 19:30
Wełniak wolał kaczuszki na kaczym dołku :)))

Marcin P 11.11.2017 13:26
Ojjjj. Ranking bardzo mocno burzy narrację serwowaną przez postkomunistów z koalicji rady miasta oraz serwowanych od 3 lat w propagandowym piśmie. Generalnie po upadku Bizancjum Wełniaka i nieudanym starcie do wyborów namaszczonego postkomunisty Mircia, uczestnicy dawnego porządku nie dopuszczaja nawet myśli, że Złotów się rozwija. Dla nich Złotów wygląda jak Warszawa po bombardowaniu przez Niemców. Pytanie tylko czy rozumieją to że ludzie to widzą zgoła inaczej.

G 11.11.2017 09:26
Dobrze, ze jest jeszcze inny, normalny portal prasowy niezależny od burmistrza. Tu przez tę wazeline aż przykro zaglądać.

Staś i Zosia 11.11.2017 11:02
Zawsze możesz iść gdzie indziej, na tym polega pluralizm. O niezależności to słabo, jesli chcesz jej szukać tam gdzie myślisz. Przywołam choćby temat protestu przeciwko wycince drzew, cały Złotów mówił o temacie a wspominane nizależne pisemko milczało. Przykład jeden, ale jasno wskazuje na niezalażność.

db 11.11.2017 11:34
Idż!!!! tam nie znajdziesz słowa o tym wyróżnieniu.

ca 11.11.2017 11:55
Widocznie to "wyróżnienie" nie warte jest słowa.

Paweł 11.11.2017 12:37
Ale cię to boli. Chciałbyś aby Złotów był na pozycji niższej czy żeby wogóle nie wspominać o tym ra nkingu?

gabi 11.11.2017 14:00
Nie ma niezależnych mediów /tak w naszym mieście jak i w kraju/. Zarówno ten portal kierowany przez Pana Justynę jak i portal kierowany przez Państwa Leszczyńskich są po przeciwnych stronach konfliktu pomiędzy środowiskiem Pana Wełniaka a środowiskiem Pana Pulita. Jest to oczywiste dla każdego średnio rozgarniętego mieszkańca naszego pięknego miasteczka. Pięknego wizualnie, ale już mniej pieknego gdy się przyjrzymy charakterom mieszkańców /oczywiście nie wszystkich/

g 11.11.2017 14:33
dokładnie, to tak jak TVP nie może np. pokazać Donalda Tuska na obchodach 11.11. choć został oficjalnie zaproszony przez Prezydenta RP Andrzeja Dudę, a z kolei TVN nie może pokazać sukcesów gospodarczych PiS, a jeżeli już to tylko w negatywnym świetle no chyba każdy wie że tak to działa w mediach w każdej mieścinie wielkości Złotowa

h 11.11.2017 15:25
"Sukcesy gospodarcze pisu" - dobre! Kazdy stednio rozgarniety wie, ze takich nie ma - jest tylko pogrążanie gospodarki i nadrabianie propagandą, na którą idą kolejne miliony. I szukanie odpowiedzialnych za zla sytuację wszędzie poza rządem.

Filut 11.11.2017 18:01
Gdzie ty żyjesz? PKB rośnie, złoty się umacnia, inwestycje w górę, bezrobocue w dół, deficyt budżetowy w dół, ściągalność podatków w górę... To nie są sukcesy PiS???

X5 11.11.2017 01:06
Gratulacje dla.Pana Burmistrza !!!

Reklama
News will be here
Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: aż tyleTreść komentarza: Żaden z was, płynących z nurtem, nie wytrzymałby tego hejtu jaki się wylewał na sesjach, min z ust Koronkiewicza, i który był podsycany przez interesariuszy w mediach. A on wytrzymał i pomimo trudności i ciągłych blokad dał miastu koło zamachowe do rozwoju. Ale jak wam o tym leszczu nie napisze, to pewnie nie uwierzycieData dodania komentarza: 23.04.2024, 16:19Źródło komentarza: Drobczyński wybrany na szefa ZCASAutor komentarza: wszystko jest jasneTreść komentarza: Nie wiem co chcesz rozliczać, bo dopiero za Pulita wydawanie środków publicznych stało się jasne i klarowne. Za Wełniaka to radni (zwłaszcza ci z opozycji) nie mieli wiedzy jak ma wyglądać dana inwestycja i za czym konkretnie głosowali, dopóki nie został ogłoszony przetarg. A co do marki Wielkopolskie Zdroje, to wszystko masz powtórzone i podsumowane np. w Konferencji Uzdrowiskowej i w Konferencji Dobre Praktyki (tylko trzeba przewinąć tę młodzież i zacząć oglądanie po przerwie ok. 2:00:40)Data dodania komentarza: 23.04.2024, 15:54Źródło komentarza: Jakub Pieniążkowski nowym burmistrzem ZłotowaAutor komentarza: nie dziwi mnie toTreść komentarza: A czyli z tobą nie udało się dogadać i liczysz na to, ze z Kubusiem ci będzie łatwiej. Pewnie będzie łatwiej, bo z zapowiedzi widać, że odpuścił sobie tematy, które wymagały ogromnego zaangażowania. Na kawusię tez będzie czasData dodania komentarza: 23.04.2024, 15:30Źródło komentarza: Drobczyński wybrany na szefa ZCASAutor komentarza: hmTreść komentarza: Znam tych ludzi i częściowo to rozumiem. Ci z nich, co są szczęśliwi, to po prostu chcą wrócić do tak zwanego świętego spokoju i wygodniejszej pracy. Nie czują misji i mają gdzieś czy miasto się rozwija czy nie, tym bardziej że wdzięczności ze strony sterowanych mieszkańców nie widać. Ogrom pracy związany z rozliczaniem funduszy zewnętrznych, dodatkowy czas poświęcony na szkolenia, a także robienie specjalnych tabelek na życzenie Koronkiewicza, ciągła agresja ze strony radnych i tłumaczenie się, to rzeczywiście męczy. Trzeba też pamiętać, że nie brakuje tam ludzi Wełniaka, którzy pamiętają ze za byłego nie musieli się tak wysilać, bo Wełniak za wiele się nie starał. Jak nie trafił się upierdliwy Złotowianin, to żyło się wszystkim łatwo i przyjemnieData dodania komentarza: 23.04.2024, 14:47Źródło komentarza: Drobczyński wybrany na szefa ZCASAutor komentarza: koniecznośćTreść komentarza: Na pewno trzeba rozliczyć Pulita z tych wszystkich niezrealizowanych koncepcji opłacanych z pieniędzy podatników i podać do publicznej wiadomości jaka firma te koncepcje przygotowywała i za jakie pieniądze - nowy burmistrz jeżeli chce być wiarygodny przez mieszkańcami musi to zrobić , czyli zlecić audytData dodania komentarza: 23.04.2024, 14:32Źródło komentarza: Jakub Pieniążkowski nowym burmistrzem ZłotowaAutor komentarza: koniecznośćTreść komentarza: Taaaaa, co kilka lat nowa koncepcja i kolejne pieniądze w błoto. Następca powinien to wszystko podsumować, tzn. ile milionów poszło na niezrealizowane koncepcje leśnego fantastyData dodania komentarza: 23.04.2024, 14:27Źródło komentarza: Jakub Pieniążkowski nowym burmistrzem Złotowa
Reklama
Reklama