Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

W Złotowie ruszyła brudna kampania?

Burmistrz Adam Pulit dementuje plotki o rzekomym powstaniu wytwórni mas bitumicznych w okolicach Złotowa, rozpowszechniane od jakiegoś czasu przez przeciwników politycznych burmistrza. Temat powstania w Złotowie wytwórni mas mineralno-bitumicznych staje się numerem jeden wśród mieszkańców miasta i okolic. Urząd Miejski wydał oświadczenie w tej sprawie. Oto jego treść:
W Złotowie ruszyła brudna kampania?

Autor: Antekbojar, wikimedia

Odnosząc się do artykułu prasowego z 10 października 2018 r. pt. „Będzie smród, trucie i hałas…” opublikowanego na łamach „Aktualności Lokalnych” autorstwa Łukasza Opłatka, AL. N 41 (1040), Gmina Miasto Złotów dostrzega potrzebę przedstawienia Mieszkańcom kompletnej i rzetelnej informacji dotyczącej inwestycji o jakiej napisano w ww. materiale prasowym, tj. powstaniu w granicach Złotowa wytwórni mas mineralno-bitumicznych.
Stan sprawy wygląda następująco:
Burmistrz Miasta Złotowa po uzyskaniu wszystkich opinii postanowieniem z dnia 10 października 2018 r. zakwalifikował przedmiotowe przedsięwzięcie jako wymagające przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko. Na potencjalnego inwestora został nałożony obowiązek opracowania raportu o oddziaływaniu na środowisko w pełnym zakresie. Do czasu przedłożenia przez wnioskodawcę raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko Burmistrz Miasta Złotowa zawiesił postępowanie.
Należy podkreślić, że potencjalny inwestor nie jest właścicielem jakiejkolwiek działki w tym rejonie. Teren inwestycyjny, na który Miasto uchwaliło miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego ma powierzchnię 35,3921 ha. Działka, o której jest mowa we wniosku potencjalnego inwestora, nie została nawet wydzielona. Dane podane w artykule prasowym podane w kontekście zagrożenia skażeniem substancjami rakotwórczymi dotyczące działki 72/4 i jej oddalenia w linii prostej 120 m od promenady, 380 m od szpitala, 180 m od pierwszych zabudowań w Blękwicie. Działka 72/4 ma 35,3921 ha, prawdopodobnie zakładają pomiar od granic całej działki, a zgodnie z kartą informacyjną przedsięwzięcia lokalizacja planowanej inwestycji jest na części działki znacznie oddalonej od miasta.
Procedura w przypadku złożenia wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest następująca:
1. Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia następuje na wniosek, przy czym wnioskodawca nie musi być właścicielem terenu;
2. Organ prowadzący postępowanie – Burmistrz Miasta - występuje o zasięgnięcie opinii do następujących organów:
- Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska;
- Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego;
- Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Zarząd Zlewni w Pile
- organu właściwego do wydania pozwolenia zintegrowanego (o ile jest to konieczne dla danej inwestycji)
3. Po otrzymaniu opinii organ wydający decyzję – Burmistrz Miasta - stwierdza (lub nie) obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko.
4. W przypadku podjęcia decyzji o przeprowadzeniu oceny oddziaływania na środowisko z opracowaniem raportu należy zawiesić postępowanie do czasu przedłożenia opracowanego raportu. 
Burmistrz Miasta Złotowa jako prowadzący postępowanie dokonał czynności zgodnie z powyższą procedurą.

Informacje dotyczące wskazań Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego były nierzetelne. W istocie w opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Złotowie (opinia sanitarna nr ON.NS.454.40.2018 z dn. 25.09.2018 r.) przesłanej do Urzędu Miejskiego w Złotowie nie znajduje się taki zapis. PPIS zawarł w swojej opinii, że raport oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko powinien zawierać: „ (…) - określenie wielkości emisji substancji do powietrza wszystkich źródeł, zakres ich rozprzestrzeniania się, możliwości ograniczenia wielkości emisji (...)”.

Miasto Złotów stoi na stanowisku, że żadna ostateczna decyzja w niniejszej sprawie jeszcze nie zapadła, a przedmiotowa wypowiedź prasowa może sugerować, że decyzje w zakresie powstania w granicach Złotowa wytwórni mas mineralno-bitumicznych zostało już przesądzone.

Rozumiemy obawy naszych Mieszkańców, którym należy się powyższe wyjaśnienie sytuacji i zasad proceduralnych, jakie wiążą się ze złożeniem stosownego wniosku przez podmioty planujące określone inwestycje w naszym rejonie.

Urząd Miejski w Złotowie


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Krzychu X. 22.10.2018 03:36
Moim zdaniem Mariusz i jego AL postawili na złego konia, gdyby postawił na radną Jęsiek-Barabasz to dziś by świętował sukces a nie porażkę

Zdzisław Orłowski 21.10.2018 23:57
Szkodliwe substancje lotne zmieszane z powietrzem można wypalać plazmowo łukiem elektrycznym oraz w ogrzewanym przez niego potem drobnym rumoszu skalnym, wzbogaconym o substancje katalityczne - i po problemie. Zabieg taki winien także dotyczyć gazów ulatniających się z otwartych teraz i niekontrolowanych w tym zakresie zbiorników oczyszczalni ścieków.

Www 20.10.2018 17:05
Do pięt Pulitowi nie dorastają

Telewidz 18.10.2018 20:44
Niestety, Pan Maksimczyk nie wykorzystał swojej szansy! Kontrkandydaci byli samorządowcami, mieli sporo błędów na swoich kontach, o których Pan Maksimczyk musiał wiedzieć! Nie użył tego! I to błąd, gdyż ani Pulit ani Jaskólski nie mieli takiego "asa w rękawie"! A mógł ich pogrążyć! Przez to przegrał debatę!

Ktoś. 19.10.2018 08:54
"Kto nic nie robi, ten błędów nie popełnia". Chyba nie o wytykanie niepowodzeń tu chodzi , a o zaprezentowanie siebie i przedstawienie własnej wizji rozwoju miasta. Zgadzam się jednak z opinią, że robił to nieudolnie. Nie przygotował się. Szkoda!

JP 17.10.2018 22:51
No i po debacie. Wszyscy wiecie kto wygral, zupelnie zasluzenie. Mam swoje obawy ale osobiscie bardzo chcialbym wierzyc zwyciezcy... Jutro o 18tej spotkanie w kinie w sprawie budowy wytworni mas bitumicznych Strabagu... Jesli mozecie to przyjdzcie, jesli chcecie o cos zapytac to przygotujcie swoje pytania. Zobaczymy jak to sie potoczy. Troche sie boje, bo osoby z ktorymi bedziemy rozmawiac to zawodowcy, albo dobrzy amatorzy. Wielu z dzialaczy chce aby ta fabryka tutaj powstala. Potrafia ladnie i przekonujaco mowic. Byc moze dowiemy sie, ze to wszystko to dla naszego dobra, ze bardzo sie o nas troszcza, technologie sa super nowoczesne, zrobili wszystko jak trzeba, miasto czy gmina zarobia mnostwo pieniedzy i bedzie tu kraina kraina miodem i mlekiem plynaca a protestujacy to banda oszolomow i ignorantow. Wielu w to uwierzy.... Miejcie na uwadze, ze dobry mowca naprawde potrafii wiele. Dlatego prosze, jesli jestescie zainteresowani tematem wyrobcie sobie swoja opinie na wiadomosciach pochodzacych z roznych zrodel. Poszperajcie w internecie, pogadajcie z ludzmi w ktorych takie wytwornie dzialaja abysmy kiedys wszyscy nie obudzili sie z reka w nocniku. Dobrej nocy,

mm 17.10.2018 20:52
- po tej debacie wiem,że oddam głos nieważny...

Ryszard 17.10.2018 20:36
Adam trafnie ujął że jest z poza układu. Nie jest idealny ale mój głos ma. Dwaj pozostali kontrkandydaci nie mieli z nim szans.To było widać na debacie. Cieszyłbym się gdyby zmiany zaszły również w Starostwie. Osobiście będę głosował na ludzi młodych. Nie chcę już oglądać ludzi którzy skompromitowali się będąc w stanie który nie przystoi do reprezentowania nas mieszkańców. Nie chcę również mundurowych i nauczycieli. Nowy Starosta musi zaprowadzić porządek w tej instytucji - zwłaszcza w zatrudnieniu, obsłudze petenta i finansach. Zadłużenie powiatu nie wzięło się z księżyca a odprawy i nagrody w tym czasie były wydawane. Brak racjonalności lub patrzenie w przyszłość, że to wszystko może się skończyć dlatego bierzmy dopóty można. Miło by było odciąć całkowicie dotychczasowe struktury i układy "sterowania powiatem z drugiego fotela przez ludzi którzy swoimi korzeniami zapisali się w kartach historii każdy wie jak i gdzie. CAŁKOWITA ZMIANA. Koniec z popieraniem wzajemnej adoracji finansowej z poklepywaniem się po ramieniu za pieniądze podatnika.

poiuy 17.10.2018 20:52
Bo taki młody, to na przykład pieniądze pomnoży, albo wręcz spotęguje, urzędasów na bruk pogoni i sam się do roboty weźmie. Zadłużenie spotęgowanymi pieniędzmi w rok spłaci i jeszcze autostradę do Nadarzyc czy Sławianowa wybuduje, że o zrobieniu ze szpitala supernowoczesnej kliniki nie wspomnę. A przez resztę kadencji będzie forsę rozdawał, że 500+ to przy tym pikuś. Zawsze się zastanawiam: Kto takie bzdury wymyśla? I czy ktoś w to wierzy?

Porfor 18.10.2018 19:10
Dziura budżetowa sięgająca kilku milionów skąd się wzięła - co światła nie gaśli po pracy przez 20 lat dobrze że ludzie piszą jak jest. Dziwi mnie wiara tych którzy od lat wybierają tych samych którzy doprowadzili do takiej sytuacji Ja również zastawiam się jak można próbować bronić takiej sytuacji pisząc że to niby bzdury......

Ryszard 17.10.2018 20:31
Adam trafnie ujął że jest z poza układu. Nie jest idealny ale mój głos ma. Dwaj pozostali kontrkandydaci nie mieli z nim szans.To było widać na debacie. Cieszyłbym się gdyby zmiany zaszły również w Starostwie. Osobiście będę głosował na ludzi młodych. Nie chcę już oglądać ludzi którzy skompromitowali się będąc w stanie który nie przystoi do reprezentowania nas mieszkańców. Nie chcę również mundurowych i nauczycieli. Nowy Starosta musi zaprowadzić porządek w tej instytucji - zwłaszcza w zatrudnieniu, obsłudze petenta i finansach. Zadłużenie powiatu nie wzięło się z księżyca a odprawy i nagrody w tym czasie były wydawane. Brak racjonalności lub patrzenie w przyszłość, że to wszystko może się skończyć dlatego bierzmy dopóty można. Miło by było odciąć całkowicie dotychczasowe struktury i układy "sterowania powiatem z drugiego fotela przez ludzi którzy swoimi korzeniami zapisali się w kartach historii każdy wie jak i gdzie. CAŁKOWITA ZMIANA. Koniec z popieraniem wzajemnej adoracji finansowej z poklepywaniem się po ramieniu za pieniądze podatnika.

Tv 17.10.2018 20:04
Też oglądałem i wniosek jest jeden. Jaskólski i Maksimczyk jak najdalej od naszego miasta. To kandydaci katastrofalni.

internauta 17.10.2018 19:57
Oglądałem na żywo debatę o godzinie 18,3o,na Asta pl.Dostałem szoku,jak się wypowiadał Maksymiuk i Jaskulski,to jest prawdziwa postkomuna.Jednak Adam Pulit,ma rację i na niego z całą rodziną za głosuję,czyli na Polskę Niepodległą.

De 18.10.2018 11:39
No to internauta dałeś popis. Nie dość, że nie znasz nawet nazwisk kandydatów, przekręcasz je i robisz błędy ortograficzne, to jeszcze Polskę Nepodległą tam wcisnąleś. Widać jaki Pulit ma elektorat....

odp. 17.10.2018 17:25
Znowu ruszyła,mowa nienawiści do Burmistrza Złotowa.Ona pochodzi od pożytecznych idiotów lewackich którzy oglądają antypolskie media TVN i POLSAT.

prawda 17.10.2018 17:00
Właśnie ten "Mieszkaniec Złotowa",jest szmaciarzem.

Goska 17.10.2018 20:20
Też tak uważam. Ten Mieszkaniec Złotowa jest nie tylko szmaciarze ma ale i szaleńcem który staje się niebezpieczny dla wszystkich. On wszędzie widzi przebierańców.

mim 17.10.2018 14:36
- apeluję do wszystkich o zachowanie rozsądku i nie oblewanie się pomyjami; mieszkańcom miasta i gminy nie jest potrzebna zatruwająca środowisko wytwórnia mas bitumicznych...

Mieszkaniec Złotowa 17.10.2018 15:39
Każdy kto dla osiągnięcia sukcesu wyborczego swoich kandydatów łączy tą inwestycję z Burmistrzem Złotowa Adamem Pulitem jest po prostu szmaciarzem

wyborca złotowski 17.10.2018 14:29
dziś o 18:30 debata w TV Asta

Ola X 17.10.2018 12:15
Brak zaufania nie bierze się znikąd. Ubolewam, że dużo informacji wypływa od nierzetelnych dziennikarzy z lokalnej gazety. Niedawno byłam zniesmaczona słuchając stolik w stolik ludzi, którzy pobierają pensje a jednocześnie niesmacznie obmawiają pracodawcę. Czy ja muszę słuchać o kogoś synu, że ma prawie 2 metry i "ch.... wie po kim tyle ma? Przypuszczenia nad wzrostem dziadków, przy okazji przekręcanie nazwisk, trudne do zacytowania, porównywanie do insektów, robactwa,albo gdzie nie dostał się na studia. A że awf a że rehabilitacja. Ludzie, dajcie sobie na wstrzymanie, więcej szacunku. Złotów jest mały, wybory miną szybko a rany pozostaną.

Odp 17.10.2018 12:46
W tym przypadku to nie brak zaufania tylko brak profesjonalizmu ze strony UM. A plotki mnie nie interesują.

CD 17.10.2018 13:17
Jesli istnieje jakaś "droga kontaktow z mediami" powinna dotyczyć wszystkich w jednakowym stopniu.

do OLi X 18.10.2018 13:09
Nie dostał się do Gdańska a Kleofas powinien skupić się na własnym konkubinacie a nie małżeństwie swojego szefostwa.

Przeszłość minęła 16.10.2018 23:47
Ten portal ma chyba jakiś "kompleks Wełniaka". Nie obchodzi mnie co bylo za Welniaka, tylko TU I TERAZ! A pytanie brzmi dlaczego ten portal otrzymuje informacje z UM nawet w nocy. Nie byloby pytania gdyby nie to, ze burmistrz wciąż pisze na swoim profilu FB o "zachowaniu drogi uzyskiwania informacji" czy jakos tak.

Kanały przerzutowe 17.10.2018 00:40
No widzisz, o to kaman. Za Wełniaka to AL miało wszystko z pierwszej ręki, teraz trochę się to zmieniło. No jasne, że źle, ale nie aż tak źle. A przewodniczący Rady Miejskiej gdzie teraz pracuje?

Ludzie myślcie 17.10.2018 13:11
Trupy po poprzedniku wypadają z szafy na każdym kroku, to co, Twoim zdaniem należy udawać, że nie ma problemu? Pewne rzeczy trzeba teraz prostować, a potem wiele krzyku np. że basen zamknięty od 4 m-cy. To pokłosie działania poprzedników, nie Pulita:(

Myślę 17.10.2018 13:33
Co to ma wspólnego z pytaniem o przekazywane informacji do mediow? Bo poprzednik preferowal jedną gazetę, to obecny druga? Taką równowagę nam oferuje burmistrz? Odgrywanie się na wszystkim co mu się kojarzy z poprzednikiem?

Burmistrzu odwagi 16.10.2018 23:20
Uważam, że burmistrz powinien na jutrzejszą debatę albo na spotkanie w ZCASie przygotować wielką tablicę z wykazem wydatków ratusza na lokalne media. Wtedy ludzie zrozumieją dlaczego atakowany jest Pulit, bo jest potężna różnica między wydatkami Wełniaka a Pulita, szczególnie na jedną z gazet.

Y 16.10.2018 09:19
Probujecie zrobić "męczennika" z burmistrza, który najpierw zwyczajnie ucieka od tematu, a kiedy fakty wychodzą na jaw szybko wydaje oświadczenie, które odkrywa, ze nic w tym kierunku nie zrobił. I nie potrafi odpowiedzieć na proste pytanie.

X 16.10.2018 09:31
"męczennikiem" był Ks. Popiełuszko,, nie nadużywajmy tego słowa. Po prostu niewygodny temat wypłynął ... i wiarygodność nadwyrężona.

odp 16.10.2018 11:37
wiarygodność gazety na pewno

Do odp 16.10.2018 11:47
Pzl 24 i powiązana gazeta od dawna są tubą Pulita, wiarygodność nadwyrężona od dawna, nie od teraz.

Marcin P 16.10.2018 10:51
Prostym pytaniem jest czy redakcja zna sprawę zaawansowania wniosku w GMINIE ZŁOTÓW(nie mylić z MIASTEM ZŁOTÓW) ? Kolejnym prostym pytaniem jest czy redakcja posiada wiedzę, że GMINA ZŁOTÓW nie zleciła raportu oddziaływania na środowisko? Czy redakcja ma świadomość że wniosek inwestora od samego początku był skazany na niepowodzenie i zlecenie badania dotyczące MIASTA nie ma sensu, wniosek nie spełnia wymagań nawet w podstawowej procedurze.

eco_nie eko 16.10.2018 08:43
proponuję aby jeszcze przed wyborami dwóch: i burmistrz i wójt odniosło się do tych spekulacji, np. w debacie publicznej. Mimo że jest jeden kandydat na wójta, nie musi być wcale wybrany. kontrowersyjne pomysły niosą za sobą spore konsekwencje, i albo po takiej debacie społecznej wyjdą na tarczy albo z tarczą - może jakaś niezależna prasa zainicjuje spotkanie

Y 16.10.2018 09:12
Ale na niewlasciwym portalu piszesz o niezaleznej prasie.

kom 16.10.2018 11:57
Nigdzie, również poza Złotowem, nie znajdziesz niezależnej prasy, po prostu nie ma czegoś takiego. Niezależną opinię musi wyrobić sobie każdy sam i trzeba być bardzo ostrożnym, bo manipulacji w mediach nie brakuje. Również artykuły w AL są pisane na zlecenie

Marta 16.10.2018 08:08
Te podły artykuł napisany został na zlecenie.

student 15.10.2018 23:33
Brzydkie chwyty! Przecież wiadomo że burmistrz Pulit nie chce tej inwestycji. To nie dziennikarstwo, to szambo. Ostatni raz wziąłem do ręki gazetkę Aktualności Lokalne

Irena 15.10.2018 23:15
To jest prawda,że ten szmalcownik,który pisał"Do skandal" i jako"Bronek",on jest znany z ataków na Pulita i na PIS.

*** 16.10.2018 08:47
Ja głosuję z całą rodziną na A. Pulita i Prawo i Sprawiedliwość. Jednak nie mogę zrozumieć że niby zwolennikiem tego samego jest osobą podpisująca się Irena, On, Krajan. Przecież to typowe opętanie które nic dobrego nie wnosi. To co ta osoba robi wypisz wymaluj jest odbiciem PO, Nowoczesnej czy KODu.Jeżeli ten język ma komuś pomóc to chyba tylko im.

On 15.10.2018 20:23
On jest już znany,który był w PIS i został usunięty,a dziś atakuje,pod kilkoma wpisami.On już służy postkomunie,atakuje Pulita i PIS.Ile mu płacą za te wulgarne wpisy w Euro,temu zdrajcy Polski..

Skandal 15.10.2018 19:51
Skandalem jest,że że ta hołota komunistyczna,z PO i z PSL,którzy zwalczają PIS i Kościół katolicki,wywiesili swoje plakaty,pod Kościołem katolickim przy NMP w Złotowie,czy na płocie przy kościele św.Rocha w Złotowie.Te szmaty powinne być zerwane!!!!

poiuy 15.10.2018 19:56
Widzę, że jesienne Słonko też potrafi przygrzać, jak łepek na ciepło nieodporny...

Olx 15.10.2018 20:30
łoooooojczyyyyzneeee wooooolnąą poooobłogoosłaaaaw paaaaanieeee

Do Skandal 15.10.2018 20:32
O jaki wzorowy katolik to napisal, no po prostu wzór cnót wszelkich! Jeśli katolicy dają właśnie taki przyklad swojej wiary i miłości bliźniego, to chyba czegoś nie zrozumieliśmy. Czlowieku, jestes chory z nienawiści. I to nienawiści bez przyczyny. Ktoś ci wmówił, kogo masz nienawidzić i na oślep to wypełniasz. Myslisz ze to jest wiara?? Skandalem jest to, że mamy takich katolików jak ty.

Bronek 15.10.2018 21:05
O kim ty głupcze napisałeś tam pod kościołem też wisi nasz kandydat PiS Fidurski. Ty jełopie lepiej zamilknij bo przez ciebie i twój chamski język nie dostanie się do rady powiatu.

xfy 15.10.2018 22:54
Daj Boże.

Mieszkaniec 17.10.2018 10:53
skandalem jest to ,że taki oszołom może tutaj pisać, ku mojemu zaskoczeniu nawet umie pisać.

? 17.10.2018 15:48
Kto umie pisac? Ten "Skandal"? Umie, ale skandalicznie.

prawda 15.10.2018 19:17
Popieram Krajana który na pisał prawdę.Tą hołotę komunistyczną antypolską szlag trafia.Nie dziwię się frustracji tej hołoty komunistycznej.

Olx 15.10.2018 19:43
WALKA Z KOMUNISTAMI W 2018 ROKU JEST TERAZ BARDZO POPULARNA SZCZEGÓLNIE ŻE CI CO WALCZĄ KOMUNISTY NIE WIDZIELI OD 25 LAT

krajan 15.10.2018 18:15
Nie dziwię się,tej brudnej kampanii,przeciw obecnemu burmistrzowi Złotowa.Ta mowa nienawiści,to wypływa z TVN i POLSATU,które zakładała była komunistyczna agentura SB,WSI,Dziś propagują propagandę antypolską i antykatolicką,wspomaganą przez Niemców i Rosję.Przez to mamy pożytecznych idiotów,prostaków,którzy są przeciwni Polsce Niepodległej.Zapamiętajcie te bojówki bolszewickie,które okradały Polskę i Polaków.Nigdy Polacy nie głosujcie na tą czerwoną zarazę.

Olx 15.10.2018 19:05
Krajan ! nudy nudy postaraj się bardziej

były kolega 15.10.2018 16:07
Panie Mariuszu jak to jest tak *** we własne gniazdo? we włąsną ziemię? czyli pod siebie

Przewodniczscy 15.10.2018 19:58
Byly kolega ,a na pan z Mariuszem?-slabe. ***y od kochasia musicie zrozumiec,ze mieszkancy Zlotowa drugi raz nie nabiora sie na banialuki Pana Pulita ,musicie zaakceptowac to. ze jest slaby merytorycznie,wszystkie papierki robi Pani Mama

Ja 15.10.2018 16:02
Ja zauważyłem,że ruszyła w Złotowie,lewacka brudna kampania,przeciw burmistrzowi Złotowa,Ta mowa nienawiści jest znana u lewaków jak i do PIS.Ale i tak,mieszkańcy za głosują na Adama Pulita,który dużo zrobił dla Złotowa i jest kreatywny.

pet 15.10.2018 14:04
Jeśli to prawda że ludzie Wełniaka i Maksimczyka kolportują ksero artykułu z AL to znazczy że zajmują się kolportażem nieprawdy, Czy będą odpowiadać sądownie?

qwert 15.10.2018 10:45
https://zlotowskie.pl/artykul/jedno-pytanie-do-burmistrza/5201286

zwolnieni z geo 15.10.2018 12:17
To jest link do artykułu o przekształceniu klasy ziemi pod Wytwórnię Mas Bitumicznych?

zap 15.10.2018 13:18
kiedy to było napisane?

Daniela 15.10.2018 12:17
wywalili artykuł

Mieszkaniec gminy 15.10.2018 13:43
Pan Opłatek Łukasz i Leszczyński Mariusz mają bardzo słaby aparat rozpoznania sprawy. Wytwórni Mas Bitumicznych. Proces pozwolenia jest załatwiany i procedowano u Wójta inż Piotra Lacha. Tamże proces i decyzja dojrzewa do pozytywnego rozpatrzenia. Kolejna sprawa to wytwórnia powstanie na działce nr 501 /3 . Te fakty można ustalić z małym wysiłkiem intelektualnym. Wkrótce przywołam większy dokument w tej sprawie. GMINA WIEJSKA ZŁOTÓW adres ul. Leśna 7 77-400 Złotów W N I O S E K O W Y D A N I E D E C Y Z J I O Ś R O D O W I S K O W Y C H U W A R U N K O W A N I A C H (informacja o przedsięwzięciu) Na podstawie art. 72 – ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2008r. Nr 199 poz. 1227 z póź. zmian.), wnioskuję o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przed wydaniem decyzji o warunkach zabudowy dla przedsięwzięcia polegającego na budowie wytwórni mas mineralno – bitumicznych o mocy 160 Mg/h wraz z zapleczem technicznym w postaci kontenerów biurowych i socjalnych z lokalizacją na części działki o numerze ewidencyjnym 501/3 Złotów przy ul. Brzozowej.

mieszkaniec miasta 15.10.2018 14:21
Toczą się dwa odrębne postępowania, na dwie różne działki, w dwóch sąsiadujących gminach. Czy mam to narysować, czy już kolega zrozumiał?

w 15.10.2018 19:27
W mieście postępowanie jest skazane na porazkę natomiast w gminie za miesiąc bedzie decyzja poiytywna. Na działce wicestarosty powstanie fabryka.

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: gjjkTreść komentarza: A co tu zmieniać?Data dodania komentarza: 18.03.2024, 23:04Źródło komentarza: Zawsze blisko ludzkich spraw – w działalności społecznej i zawodowejAutor komentarza: Drogowiec ZłotówTreść komentarza: Jak widzę Jaskólskiego, który znowu wyszedł z krzaków na miesiąc przed wyborami i kandyduje z tym samym plakatem co 5 lat temu na burmistrza to wydaje mi się że niektórzy kandydaci naprwwdę wstydu nie mają za groszData dodania komentarza: 18.03.2024, 17:16Źródło komentarza: Zawsze blisko ludzkich spraw – w działalności społecznej i zawodowejAutor komentarza: plotkarzTreść komentarza: Dopóki jest w stanie utrzymać mocz i długopis, to się nadaje. :)Data dodania komentarza: 18.03.2024, 16:04Źródło komentarza: Zawsze blisko ludzkich spraw – w działalności społecznej i zawodowejAutor komentarza: BrawoTreść komentarza: Bardzo dobrze, że startują ludzie w wieku 70, 80 lat. I bardzo dobrze, że kandydują młodzi. Pamiętajcie, że kandydaci starsi mają dużo większe doświadczenie życiowe i trzeba się od nich uczyć.Data dodania komentarza: 18.03.2024, 15:46Źródło komentarza: Zawsze blisko ludzkich spraw – w działalności społecznej i zawodowejAutor komentarza: JBTreść komentarza: Niektórzy komentatorzy zarzucają, że kandydat na radnego ma 70 lat i się jeszcze pcha do lokalnej polityki. A co powiedzieć o byłym burmistrzu Złotowa, który niebawem skończy 80 lat i jeszcze startuje na radnego, bo uważa się za niezbędnego w RM. A to już gruba przesada! Tak samo p. Pikulik - już naprawdę dałby sobie spokój jeden i drugi, bo chyba lepiej, żeby ludzie zapamiętali ich jako jeszcze "kumatych" niż stetryczałych dziadków.Data dodania komentarza: 18.03.2024, 15:13Źródło komentarza: Zawsze blisko ludzkich spraw – w działalności społecznej i zawodowejAutor komentarza: ciekawyTreść komentarza: Jakim cudem on się dostał na prezydenta Polski ??Data dodania komentarza: 18.03.2024, 14:44Źródło komentarza: Chłopiec z piaskownicy
Reklama
Reklama