Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Warto wiedzieć:
Reklama

„Złotów – moje wymarzone miasto”

W celu zapewnienia jak najszerszego udziału mieszkańców miasta w opracowaniu „Programu Rewitalizacji dla Gminy Miasto Złotów na lata 2017 – 2025” w dniu 19 grudnia 2016 r. Burmistrz Miasta Złotowa ogłosił konkurs plastyczny pt. „Złotów – moje wymarzone miasto”.
„Złotów – moje wymarzone miasto”

Współorganizatorem konkursu i fundatorem nagród był Związek Gmin Krajny z siedzibą w Złotowie. Konkurs skierowany był do wszystkich uczniów złotowskich szkół podstawowych i gimnazjalnych. Zadanie konkursowe polegało na wskazaniu przez uczestnika miejsca w mieście, które jego zdaniem powinno zostać zmienione w ramach rewitalizacji Złotowa.

W określonym przez Organizatora terminie zostało zgłoszonych do konkursu 57 prac. Z tego 24 prace przez uczniów klas I-III szkół podstawowych, 15 prac przez uczniów klas IV-VI szkół podstawowych i 18 prac przez uczniów gimnazjum. W konkursie udział wzięli uczniowie wszystkich szkół w mieście Złotowie.

 Najwięcej prac dotyczyło terenu Promenady nad Jeziorem Miejskim oraz Dworca PKP. Dwie prace przedstawiały propozycję nowego zagospodarowania Placu Paderewskiego. Ciekawe były też projekty dotyczące tzw. Willi Iwańskiego przy al. Piasta.

Komisja konkursowa, w skład której wchodzili członkowie Zespołu ds. Rewitalizacji, dokonała oceny wszystkich prac zwracając szczególną uwagę na oryginalność pomysłu, koncepcji zmiany przestrzeni miejskiej.

Lista laureatów przedstawia się następująco:

Kategoria klasy I – III szkół podstawowych:

I miejsce – Filip Trzaskowski, Szkoła Podstawowa Nr 1

II miejsce – Weronika Pasisz, Szkoła Podstawowa Nr 2

III miejsce – Jakub Bukowski, Szkoła Podstawowa Nr 1

Kategoria klasy IV – VI szkół podstawowych:

I miejsce – Kacper Jastrzębski, Szkoła Podstawowa Nr 3

II miejsce – Natalia Brzezińska i Nadia Pałuczak, Zespół Szkół Katolickich

III miejsce – Julia Skarbek, Szkoła Podstawowa Nr 3 i Zuzanna Tomczyk, Zespół Szkół Katolickich

Wyróżnienie – Nikola Mieszczańczyk, Mikołaj Toczek, Martyna Niedźwiecka, Agata Alexewicz, Szkoła Podstawowa Nr 3

Kategoria klasy gimnazjalne:

I miejsce – Maja Sawicka, Gimnazjum publiczne Nr 2

II miejsce – Michał Markowski, Bartłomiej Jaroch, Gimnazjum Publiczne Nr 1

III miejsce – Zuzanna Maciejewska, Gimnazjum Publiczne Nr 2

Wyróżnienie – Nikola Opłatek, Gimnazjum Publiczne Nr 2

 

Wszystkim uczestnikom dziękujemy z zaangażowanie w przygotowanie prac konkursowych a laureatom serdecznie gratulujemy!

Prace uczestników:


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
IP. 02.02.2017 20:45
Ja też Głosowałam na Pulita dałam mu nie szansę ale mój głos do sprawowania władzy. Na spotkania dot. inwestycji i zmian w mieście chodziłam, tak więc wszystko widziałam. Też nie wierzyłem w butę i zarozumiałość tego Pana. Jednak po kilku spotkaniach z osobami, które miały zaszczyt zwócic się do niego o pomoc i potraktowaniu ich jak nie ważny element jego urzedowania, dostrzegłam swój błąd w glosowaniu na niego. Kłamstwa które sieje w prasie lokalnej o konsultacjach społecznych w sprawach ważnych dla miasta nie mają dna. Jego brak hamulców do rozpowszechniania fałszu i obojętność wobec ludzi też sięgnęła dna. Myślę że tłumaczenia jego postępowania w których brak jest poprostu człowieczeństwa niechęcią radnych to perfidne łapanie się brzytwy. Człowiekiem trzeba umieć być nawet na Urzędzie na który go wsadzili ci którzy mu zaufali. I tu nie jest ważne z jaką formację polityczną się reprezentuje. Jeśli piszę nieprawdę to proszę podać przeciętną liczbę ludzi obecnych na spotkaniach odnośnie Marki i Rewitalizacji Miasta. Proszę też wsłuchać się w słowa ludzi naprawdę wymagających pomocy. Ja mogę powiedzieć jedno choćbyście nie wiem jak bronili obojętności burmistrza A. Pulita to musicie wiedzieć że na kłamstwie i krzywdzie ludzkiej jeszcze nikt daleko nie zajechał.

Wyborca 29.01.2017 21:54
Głosowałem na Pulita bo nie był uwikłany w tą całą sitwę. Na razie do końca kadencji daję mu kredyt zaufania bo uważam, że stary układ, który on chciał przełamać działa nadal. Jeśli chodzi o dobrego konkurenta w najbliższych wyborach (z doświadczeniem itp.) to moim skromnym zdaniem w Złotowie tylko p. Chmielewski ale nie wiem czy jemu będzie się chciało w to bawić.Takie jest tylko moje skromne zdanie.

Wyborca 29.01.2017 21:57
Przepraszam jeszcze tylko, za komentarz nie na temat. Podejrzewam, że młodzież po przeczytaniu tych komentarz może być zupełnie zniesmaczona do samorządności a nie o to przecież chodzi.

Mieszkaniec 31.01.2017 02:42
Daj spokój, Chmielewski zero szans, już w ostatnich wyborach jeszcze przed upadkiem Platformy dostał bardzo mało głosów a co by było za rok ??? gdy nie wiadomo co się z nim dzieje

matka 29.01.2017 16:29
to chore ,co piszecie ! ogłosił konkurs ...dzieci wykazały się swoją kreatywnością i....posypała się fala krytyki!słabo mi się robi ,jak to czytam....gratuluję wszystkim młodym mieszkańcom pomysłowości - pamiętam ,jak kiedyś wyglądało miasto(o zgrozo!). Cieszę się ,że dzieci zachęca się do wypowiedzenia na temat odnowy miasta . Przestańcie ciągle czepiać się!

Do powyżej 29.01.2017 17:57
Przecież nikt tu się dzieci nie czepia. One niczemu nie są winne i jak zawsze mają genialne pomysły. Negatywne komentarze dotyczą burmistrza i jego "wymarzonego Zlotowa" który tak naprawdę niszczy. To on dzieli ludzi na "welniakowych" czyli złych i tych jego czyli "dobrych".

roman 29.01.2017 18:56
Pulit przynajmniej coś robi aktywizując przy tym zwykłych ludzi, a nie tylko elity jak jego poprzednik

Do romana 29.01.2017 19:51
Co ma do tego poprzednik? Teraz Pulit jest burmistrzem i odpowiada za swoje czasy. A ta jego "aktywizacja" zwykłych ludzi co przynosi? Nic. Podburzanie ludzi przeciwko sobie. I dajcie wreszcie spokój Welniakowi. Żyjemy teraz i tutaj.

Dodatek do poniżej 28.01.2017 12:53
Acha i jeszcze jedno, zastępcę burmistrza też powinno się wybierać w wyborach aby nie być zdanym na takie coś z czym mamy do czynienia teraz.

Do "dodatku" 28.01.2017 15:35
Dokładnie! Ten dodatek powinnaś napisać na samym początku :)

Też głosowałam na obecną niemoc. 28.01.2017 12:48
Na miłość boską jestem za prawicą, której w Złotowie nie znajduję. Mądrale podajcie choćby jedno nazwisko prawicowego kandydata na stanowisko burmistrza miasta. Błagam tylko nie wymieniajcie Fidurskiego itp. Obecny burmistrz miał być od ludzi i dla ludzi, sama głosowałam na niego i co, z tego co wiem to okazał się symbolem ,, Nic nie mogę, to nie ode mnie zależy. Tak więc podajcie kandydata prawicowego, dla którego burmistrzowanianie będzie służbą dla nas a nie musem i łaską zajmowania stanowiska tak jak jest obecnie.

Jajo 28.01.2017 02:53
A jak tam kaczuszki na Kaczym Dołku za kilkadziesiąt tys. zł? Będą naprawiane?

romek 29.01.2017 18:58
za te tandetne "kaczuszki" to się powinno rozliczyć poprzednika, który sobie zrobił kosztowny pamiątkowy prezent na odchodne

po prostu jego wyborca 27.01.2017 23:02
Popieram tę drugą. Ostatnio jak widać się pomyliłem. No cóż kiedyś musiało to nastąpić. Pociesza mnie to że takich jak ja jest wielu. Jak nie będzie innej kandydatury to lepszy każdy z nich niż obecny oszust moralny i nie tylko.

Do powyżej 28.01.2017 00:31
Zgadzam się, każdy będzie lepszy. Ktokolwiek trochę obeznany w pracy w samorządzie.

Lewy 28.01.2017 01:56
Ale po twojej, lewackiej linii?

Wyborca i to prawicowy 28.01.2017 08:50
Lepszy lewy niż porąbany,. Prawego nie ma a szkoda. Tyle że jak by był to i tak by nie miał szans. Przecież złotowianie to komuna a lepszy komuch rozumny niż bezduszny.

Do Lewy 28.01.2017 11:52
W twoim uproszczonym światku tylko to jest możliwe - albo poplecznik Pulita albo "lewy"? Sprobuj sobie zatem wyobrazić, że są normalni nieuwiklani w politykę ludzie (większość), którzy mają dość populistycznych zabiegów obecnego burmistrza z których zupełnie nic nie wynika poza kolejnymi artykułami np. tutaj.

wyborca2 27.01.2017 22:39
Wśród moich znajomych są 2 typy albo obecny burmistzra albo Jaskólski albo Fidler, nie ma innych warych uwagi

gibon 29.01.2017 19:14
te nazwiska dziś nic nie znaczą w Złotowie, to synonimy porażki, podobnie jak Chmielewski, w zasadzie nie widzę żadnego kontrkandydata dla Pulita , jego przeciwnicy w radzie miejskiej nie mają żadnej wyrazistej postaci , a jak usłyszałem Krzycha Żelichowskiego w TV Astra to się za głowę złapałem , zero szans z Pulitem , innych na horyzoncie nie widać - Kołodziejczyk starszy nawet od Wełniaka - zero szans, a kandydat Media Expert to była by przeginka tej firmy w zawłaszczaniu miasta , ludzie na to nie pozwolą - więc też zero szans , jest jeszcze podobno chętny Stanisław Wojtuń - człowiek bardzo miły i kulturalny, ale myślę że w walce politycznej z Pulitem by nie dał rady z takich plotek to mówi się że stary układ Wełniakowy rozmawiał z dyrektorką biblioteki panią Sylwią - postać to wyrazista i może nawet i z charyzmą, mogłaby zawalczyć , ale podobno nie jest zainteresowana o kandydatach PiS typu Fidurski czy Podmokły nawet nie wspomnę bo w naszym mieście etykietka tej partii jeszcze nikomu nie pomogła i nie pomoże tak więc na chwilę obecną Pulit może być spokojny o kolejną kadencję

Do gibon 29.01.2017 20:04
Ciekawa analiza, skoro tak dokladnie znasz wszystkie szczegóły, to może sam się przymierzasz? Sprytnie wszystkich kontrkandydatow tu poobrazales, a potem .. No chyba że- i to bardziej prawdopodobne - masz u Pulita korzystne układy. I teraz trzeba szybko zdegradowac wszystkich konkurentów żeby dalej czerpać korzyści. Raczej nie wyjdzie. Ludzie są zbyt rozzaleni jego nieudacznictwem

Ul. Domańskiego 31.01.2017 02:49
100% moich sąsiadów jest za Pulitem

Jest dobrze 29.01.2017 20:26
Podałeś kilka ciekawych nazwisk. Moim faworytem z twojej listy jest S. Wpjtun. Ale niektórzy inni też niczego sobie i z pewnością lepsi od Pulta! No to mamy dobrą wizję na przyszłość :)

Who 30.01.2017 01:56
Stasiu Wojtuń, może was kasą wszystkich nakryć. Sylwia... fajna kobitka, ale zbyt związana z Leszczyńskimi, nie!

ppp 30.01.2017 12:19
p Sylwia zwolenniczka aborcji i propagatorka agenta SB TW Johna?

Bolo 31.01.2017 02:46
To dobrze że jest za aborcją, ja bym na nią zagłosował

oooo 30.01.2017 19:14
Jako kierownicy pieczarkarni.

po prostu jego wyborca 27.01.2017 21:17
Szkoda gadać ten Burmistrz nie ma żadnych szans na drugą kadencję bo marzenia kiedyś się kończą.

Jajo 28.01.2017 02:48
On ma już wygrane i to w pierwszej turze - tyle mu reklamy robią hejterzy i frustraci

Do Jajo 28.01.2017 12:01
"Nie ważne co mówią, byle by o tobie mówili"? To jest chyba motto nie tylko burmistrza, ale też ludzi z jego ekipy. Niestety w Zlotowie nie zadziała. Tu większość to ludzie myślący. Nawet jeśli ich nazwiesz frustratami i hejterami :)

gonia 27.01.2017 15:51
Bardzo mi się podoba pomysł budowy Multikina :-) Nierealny ale fajny...

Ależ... 27.01.2017 18:10
...realny, jednak nie wystarczy tylko chcieć. Jakieś działanie by się przydało. Pamiętam czasy kiedy nie było pływalni w Złotowie. Też się wydawało nierealne, by taki obiekt na naszym terenie powstał.

Mito 27.01.2017 12:37
Co który,to mądrzejszy. a co zrobiłeś dla tego miasta? A byłeś choć na jednym spotkaniu, by publicznie wyrazić swoją opinię?

do Mito 27.01.2017 18:04
Piszesz tak, jak by te spotkania miały jakieś znaczenie poza stwarzaniem pozorów, że coś się dzieje.

obudźcie się 27.01.2017 19:37
Mito ma rację właśnie o to chodzi i należy zrobić wszystko aby nie dopuszczać do tworzenia takich pozorów.

przebudzony 27.01.2017 20:05
nie, mito nie ma racji bo 1. nie trzeba chodzic na spotkania by moc wyrazac opinie 2. miasto powinno dawac obywatelom a nie odwrotnie 3. te cale spotkania to zwykly pretekst zeby bylo o czym artykul napisac, jakie to sie dyskusje z mieszkancami prowadzi, a i tak zrobia co chca

Król Złotowa 27.01.2017 20:18
Kuźwa, nic nie robić

Do Przebudzony 27.01.2017 20:31
Dokładnie tak jak piszesz!

Ojejku 27.01.2017 18:07
Zapamiętać: podstawowy wymóg wyrażania własnej opinii to pojawianie się na "spotkaniach". Spotkaniach (zgaduję) zorganizowanych przez urzędników i zarządców, którym trzeba najwyraźniej dokładnie wypunktować co mają robić, bo ich kompetencje nie sięgają poziomu samodzielnego myślenia i wyciągania wniosków.

Archanioł Zemsty i Tajemnic 27.01.2017 12:14
Złotów moich marzeń? Teraz to jest raczej Złotów w krzywym zwierciadle: 1. Dwie dzielnice - mówi się, że jedna jest za kaczym dołkiem [spokojna i zielona część], druga przed mostem [większa część z centrum]. Łączy ją tylko JEDNA droga. Niedorzeczne. 2. Brak jakichkolwiek rozrywek prócz prymitywnych barów i kebabów. Takie fajne miasto a bez czegoś tak trywialnego jak KINO. I ja słyszę o Domu Kultury? W rzyć sobie wsadźcie dom kultury. Człowiek nadal będzie musiał jechać na premiery do Piły. 3. Stare Miasto. O tej dzielnicy można by napisać niejeden felieton. Jednokierunkowe drogi wybrukowane kamieniami zapewniającymi wstrząsy obrywające lusterka. Posiadacze wąskich opon wolą nadłożyć drogi przez Obrońców niż kruszyć zęby na Wojska Polskiego. Ten temat bezpośrednio łączy się z następnym punktem: 4. Pl. Paderewskiego. Panie i Panowie - centrum miasta. Najbardziej martwe centrum miasta w okolicy. Kto je zabił? Ten i poprzedni Burmistrz. Okropne drogi, zarys synagogi z krawężników morderców obcasów, wiecznie pusty płatny parking, żeby mieszkańcy nie mieli gdzie parkować; fontanna a'la śmiechu warte [zimą ukryta ślizgawka-pułapka], drogi jednokierunkowe na siłę przerobione na dwukierunkowe, mimo że zmieści się półtora samochodu [chodnik szerszy niż jezdnia], linie parkingowe pod kątem 120 stopni, chyba do wygodnego wjazdu tyłem, drogi rowerowe z nikąd i do nikąd, wszystkie większe sklepy pozamykane od lat [bo ani zatowarować przez te słupki, ani klienci nie mają gdzie parkować] - mieszkańcy centrum na zakupy muszą jechać "do miasta". Zielony rynek mający ożywić to co zabija niepotrzebnie płatny parking. Drzewka kaleczone do poziomu trzonków od miotły zamkniętych w klatkach. Latarnie ozdobne jako główne oświetlenie [reflektory o białym świetle wiecznie wyłączone]. Możnaby wyliczać godzinami idiotyzmy, których naprawienie to kwestia niewielkich nakładów, jak np ładny czarny asfalt zamiast piekielnego bruku, poszerzenie jezdni o niepotrzebną drogę rowerową, powiększenie parkingu [NIEPŁATNEGO], utwardzanie dróg łączących różne dzielnice miasta, zachęcanie znanych marek tworzeniem swoich filii w naszym mieście [Kino czy McDonalds, tak żeby młodzi ludzie ze złotowa zamiast jechać do Maca do Piły, mieliby to na miejscu, a inni np z Krajenki przyjechaliby do nas]. Złotów moich marzeń - miejsce w którym wszystko jest najpierw praktyczne - potem ładne - a na końcu przynosi korzyść.

Paweł P. 27.01.2017 19:54
POWYŻEJ CAŁA PRAWDA O ZŁOTOWIE I WRESZCIE DRUGA OSOBA NA PEWNO W IMIENIU WIELU NAPISAŁA JAK JEST. Doceniam opisany pogląd, który znany jest każdemu lecz nie każdy potrafi to przekazać w formie pisemnej. W powyższym komentarzu autor postarał się pokazać w szczegółach jak krowie na rowie prawdę o stanie złotowskiego piękna, którego nikt pod swoimi oknami nie chciał by mieć. Nie będę się rozpisywać ale podsumowanie komentarza też bardzo dobre i gdyby zauważyły to władze samorządowe a w szczególności Burmistrz z swoim zastępcą to głośna REWITALIZACJA miała by sens.

Jajo 28.01.2017 02:52
Te brukowane nawierzchnie nie do używania to wymysły poprzedników burmistrza Pulita

outsider 26.01.2017 23:53
„Złotów – moje wymarzone miasto” tak jest w moim przypadku. Od kilku lat mieszkam w Złotowie i uważam, że nie którzy mieszkańcy nie doceniają tego. To że miasto promuje swój wizerunek/markę, że stawia na ekologię, kulturę, rewitalizację niektórych obszarów jest czymś złym ? Osobiście uważam, że dla niektórych mieszkańców jest to szok i stąd te frustracje. Ze Złotowa nie zrobicie Suchego Lasu k/Poznania choć tamtejsi mieszkańcy zazdroszczą Wam tego co macie. Owszem siedzę przy kominku w nowym domu (kredyt na 24 lata) i pracuję 12 dziennie a ktoś kto nie pracuje uważa, że po zmianie rządu wszystko mu się należy.....hmm. Prywatnie uważam, że nikt tak nie podzielił Polaków jak obecnie nam panujący rząd a to rzutuje na zachowania poszczególnych ludzi. Podobają mi się inicjatywy podejmowane przez obecnego burmistrza bo jest to coś nowego, krok w przyszłość a niektórzy woleliby.... "za komuny było ...."

Do zarozumialego outsidera 27.01.2017 01:13
Czyli jednym skowem wszyscy jestesmy zbyt glupi zeby zrozumieć "genialny" zamysl burmistrza? Tylko tacy światowi jak Ty widzą właściwie? A, i jeszcze lenie śmierdzące, bo tylko Ty pracujesz 12 godzin? A moze jednak mieszkając tutaj wiemy coś o mieście i jego walorach i możliwościach? A kto wypracował to, ze miasto się zmienia? Burmistrz pewnie co? Bo my siedzimy tylko i czekamy aż ktoś nam coś da! Człowieku, jak musisz obrażać ludzi nie mając o nich pojęcia, to raczej z tobą coś jest nie tak.

Do oburzonego 27.01.2017 11:26
Zacznę od tego, że zgadzam się z Tobą, a nie z Outsiderem. To nie ma nic do rzeczy. Ważne że Outsider wyraził swoją prywatną opinię i nikogo bezpośrednio nie obraził, to należy uszanować. Ty natomiast obrażasz go bezpośrednio. Twój post jest pretensjonalny do bólu. Trzeba chociaż starać się przestrzegać netykiety, bo nikt nie weźmie tego co piszesz na poważnie.

do powyżej 27.01.2017 18:00
I tylko ten jeden post narusza netykietę? Jakoś przy innych nie interweniujesz.. Poczytaj niżej o rozkraczaniu nóg itp. Nie razi Cię to?

Nie 27.01.2017 19:49
Dlatego że autorzy postów o rozkraczaniu nóg są beznadziejnym przypadkiem i nie ma sensu z nimi w ogóle wdawać się w jakąkolwiek dyskusję. Tutaj natomiast między złośliwymi uwagami dojrzałem myślącą osobę ze złym podejściem. Ale chyba się pomyliłem, bo jak inaczej wytłumaczyć dziecinne tłumaczenie w stylu "a oni o tam są jeszcze gorsi!". Czemu na siłę zniżasz się do poziomu osób, którzy jak sam przyznajesz są gorsi od Ciebie?

Wyjaśnienie 27.01.2017 20:54
Ani się nie zniżam, ani nie uważam kogoś za gorszego, bo napisał taki czy inny komentarz. Nie było też moim zamiarem obrażanie outsidera, tylko zwrócenie mu uwagi, że to on obraża wielu mieszkańców nazywając ich frustratami i nierobami tylko dlatego, że nie zgadzają się z burmistrzem. To wszystko.

Franek 28.01.2017 03:00
Pełna zgoda. Każdy pomysł burmistrza jest hejtowany przez nieudaczników odsuniętych od koryta

Do szczęściarzy 26.01.2017 21:12
A co z konkursem na wymarzony Nowy Rynek, Towarową, Studzienną, Podolską, Stary Rynek. No gdzie są konkursy, nie ma nie ma bo nie potrzebne. Tam diabeł mówi dobranoc to i dzieci i ich rodziny inne dlatego nie zauważane bo to już za daleko od Półwyspu Rybackiego. Czy tak panie burmistrzu?

złotowianka do poniżej 26.01.2017 20:15
No i odezwała się gawiedź. PO, NOWOCZESNA, KOD już nie istnieje, dlatego nie łap się brzytwy bo to nie na miejscu. Myślę że 500 +ci się nie należy ale to nie upoważnia ciebie do obrażania tysięcy dzieci i rodziców naszej gminy. Z tego co piszesz to liczy się tylko twoje szczęście. Możesz się cieszyć z tego ale nie możesz śmiać się z czyichś niedostatków. Ja nic za darmo nie dostałam ale mam oczy i rozum dlatego wiem że bez rozwiązania ludzkich problemów mieszkańców starych budynków w mieście i to tych których właścicielem jest miasto nikt szczęścia z którego ty się cieszysz dla nich bez zauważenia tego, nie zbuduje.

500kazdemu 27.01.2017 00:05
No masz rację należę do sympatyków tej "gawiedzi" :)

500kazdemu 26.01.2017 19:33
Jak czytam te głupie komentarze to mi się śmiać chce. Jakiś kolo pisze elaboraty o tym jaki to on i jego mieszkańcy jest nieszczęśliwy. Gdzie my żyjemy, najlepiej jakby wam miasto za darmo dało kolejne 500 +

hahha 26.01.2017 23:06
dobre ..... niektórzy dostali po 500 i nadal narzekają. Może jak założę rodzinę i spłodzę 3 dzieci to zmienię zdanie

Do Anny 26.01.2017 19:01
ANNA ; dzieci to dobro nasze, które należy uczyć, czym jest dbanie i upiększanie miejsc w których mieszkają ale jak zauważono nie na miejscu jest wykorzystywanie ich do swojego burmistrzowskiego poklasku i to na bazie Kompleksowej Rewitalizacji tylko dlatego że na poklask ze strony dorosłych mieszkańców burmistrz z swoją załogą nie może liczyć. Niechęć społeczna jest rażąco widoczna na zebraniach w sprawie rewitalizacji. Dzieci oczywiście wyobraźnię mają bogatą i wykonują swoje zadanie bardzo dobrze lecz burmistrz powinien wiedzieć że wiele z tych dzieci dzieli problemy swoich rodziców, którzy borykają się z niedogodnościami występującymi w rejonie objętym rewitalizacją. Przede wszystkim powinien zrozumieć że kultura i półwysep rybacki to nie wszystko. Po prostu ludzie tam nie mieszkają a aby mogli cieszyć się z tego co można by tam wykonać dla ogółu, najpierw trzeba zadbać o lepszy byt, zaznaczam byt mieszkańców jak to nazywają fachowcy od rewitalizacji zdegradowanej części miasta. Trzeba pamiętać o dzieciach tam mieszkających na co dzień, dzieciach, które niejednokrotnie nie mają gdzie właściwie zadbać o swoją higienę osobistą. ANNO być może należysz do tych, którzy uszczęśliwieni mieszkaniem w blokach oczekują jak najwięcej rozrywki po przeprowadzeniu rewitalizacji tzw. Starego Miasta. To by dopiero było niesmaczne, gdyż każdy powinien wiedzieć że dzieci są szczęśliwe i zadowolone w pełni wtedy, kiedy nie muszą się wstydzić i ukrywać niedostatków i to nie finansowych swojej rodziny.

hihuś 27.01.2017 13:49
dzieci mają swoich Rodziców.dzieci na świat się nie prosiły.Rodzicie i tylko Rodzice odpowiedzialni sa za status społeczny swoich dzieci.jak cie nie stać na dzieci to *** zawiąż sznurkiem.Rozkraczyłaś nogi byle komu i pretensje masz do całego miasta.

Tom 26.01.2017 18:37
Przypominam niektórym, że tematem artykułu jest konkurs plastyczny.

Do Tom 26.01.2017 18:49
Doczytaj kto ten konkurs ogłosił i w jakim celu i dopiero potem upominaj piszących.

do powyżej 26.01.2017 20:26
Tak to konkurs plastyczny, który ma być kołem ratunkowym dla zatwierdzenia programu rewitalizacji miasta z naciskiem na szeroko pojętą kulturę kosztem zadłużenia mieszkańców. Jeżeli tak nie jest to skąd tak szerokie zainteresowanie tematem i to ludzi młodych na organizowanych konsultacjach w UM.

123 26.01.2017 15:55
Dzieci często w swoim spojrzeniu na świat są lepszymi obserwatorami niż dorośli :) "Najwięcej prac dotyczyło terenu Promenady nad Jeziorem Miejskim oraz Dworca PKP" z tym się również zgodzę. Promenada powoli staje się już ciasna, pewnie pierwotni pomysłodawcy zagospodarowania tego miejsca nie spodziewali się tak dużego zainteresowania tym miejscem.

zawiedzeni mieszkańcy 26.01.2017 14:38
Tak to jest właściwe miejsce dla tego burmistrza. Tam słuchacze na pewno go słuchają. To jest środowisko w którym marzenia i burmistrza i dzieci na papierze na pewno się zgadzają i spełniają. W przypadku dorosłych już tak dobrze nie jest. Malowanie wizji przed nimi z strony burmistrza nie znajduje żadnego poparcia wśród mieszkańców danego rejonu miasta. Ta cała rewitalizacja to nic innego jak bujanie w obłokach. Mieszkańcy praktycznie nie biorą żadnego udziału w tym programie a burmistrz nie bierze żadnej propozycji pojedynczych mieszkańców pod uwagę. Każdy widzi że on ma swoją wizję, która bardziej zbliżona jest do wizji dzieci. Ta cała szopka ma za zadanie jedno - promować zaangażowane w to firmy, które za wiadomą cenę już wiedzą co będzie najlepsze dla gminy i miasta Złotów. Udając mediatora w sprawie rewitalizacji, zagożale broni sondażowej wizji przeprowadzonej przez projektantów dając kontrę głosom mieszkańców. Jeżeli tak dalej będzie wyglądała współpraca z mieszkańcami to Złotów będzie wizjonerską pustynią być może kultury półświatka, który nie ma nic wspólnego z realnym życiem i oczekiwaniami mieszkańców, oczekiwaniami, które w tej rewitalizacji nie mają i nie będą mieli żadnego udziału. Mowa tu o zwykłych ludziach, którzy pozbawieni są bogactwa a co najważniejsze wpływowych ludzi. Mieszkańcom Złotowa nie jest potrzebna żadna rewitalizacja starych bud tylko rozwój miasta, dostępność do pracy, mieszkań, budowy domów i to w jak najbardziej dogodny sposób. Zaopatrzenie i dostępność mieszkańcom ekologicznych źródeł ciepła, tworzenie miejsc kulturalnych i wypoczynkowych to zadanie dla władz miasta. Zwykłych ludzi interesuje to aby im pomóc w trudnościach teraz a nie w wizjonierskiej przeszłości na którą ich nie stać.

Anna 26.01.2017 15:42
Pisz za siebie, nie wylewaj swoich osobistych frustracji jakoby w imieniu mieszkańców bo to jest po prostu niesmaczne.

Do Anny 26.01.2017 17:29
To właśnie jest opinia mieszkańców. Skierowana oczywiście nie przeciwko dzieciom, a przeciwko populizmowi burmistrza.

Anna 26.01.2017 17:53
Większość moich znajomych mieszkańców, jest odmiennego zdania niż Ty ale jednak nie piszę w imieniu wszystkich mieszkańców a to jest zasadnicza różnica różnica.

Do Anny 26.01.2017 18:07
Ja nie jestem "zawiedzeni mieszkancy". Tylko potwierdzam jego zdanie.To ze pisal w liczbie mnogiej jest bardzo uzasadnione. Są różne opinie i Ty to też musisz zaakceptować.

lol 27.01.2017 11:30
Nie pisze za wszystkich mieszkańców, tylko za tych ktorzy sa zawiedzeni. W czym problem?

Do zawiedzeni mieszkańcy 26.01.2017 17:25
Jest dokładnie tak jak piszesz. I widzą to już chyba wszyscy poza tą "elitarna grupą" zżyta z burmistrzem. Dzieci nie powinno się w to mieszać i wykorzystywać do takich populistycznych akcji reklamowych. To jest niesmaczne.

Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: KatolicyTreść komentarza: Kiedy przyjdą zniszczyć Polskę !! Zaczną od kościoła !Data dodania komentarza: 28.03.2024, 20:10Źródło komentarza: „Polska na podsłuchu” – wiceszef komisji ds. Pegasusa odwiedzi ZłotówAutor komentarza: My frajerzyTreść komentarza: Od 1 kwietnia 5% wat na żywność !! Dziękujemy dyktatorze tusku za POdwyżkę żywności .Data dodania komentarza: 28.03.2024, 19:16Źródło komentarza: „Tu chodzi o naszą wolność”Autor komentarza: cela plus czekaTreść komentarza: Don tusk boss organizacji przestępczej o nazwie Platforma Oszustów będzie siedzieć za przestępstwa przeciw państwu Polskiemu i Polaków !! Wszyscy będziecie siedzieć - tusk cichocki sienkiewicz bodnar kierwiński budka ...Z ostatniej chwili tusek dosypał z budżetu Państwa 3 miliardy na pomoc finansową neo TVP !!!Data dodania komentarza: 28.03.2024, 18:22Źródło komentarza: „Polska na podsłuchu” – wiceszef komisji ds. Pegasusa odwiedzi ZłotówAutor komentarza: cela plus czekaTreść komentarza: Don tusk boss organizacji przestępczej o nazwie Platforma Oszustów będzie siedzieć za przestępstwa przeciw państwu Polskiemu i Polaków !! Wszyscy będziecie siedzieć - tusk cichocki sienkiewicz bodnar kierwiński budka ...Z ostatniej chwili tusek dosypał z budżetu Państwa 3 miliardy na pomoc finansową neo TVP !!!Data dodania komentarza: 28.03.2024, 18:20Źródło komentarza: Daniel Sztych: „Dla dobra powiatu odsuniemy Goławskiego i PiS od władzy”Autor komentarza: ***** ***Treść komentarza: Ty myslisz ze ktos sie boi 70 łapek w internecie? ty synu putina nie masz pojecia o czym piszesz jedyne co potrafisz siać to propagandę, bo prawdą nigdy nie mówicie wy pisowcy ani wasi przyjaciele putina z konfederacji. ***** ***Data dodania komentarza: 28.03.2024, 18:18Źródło komentarza: „Tu chodzi o naszą wolność”Autor komentarza: IleWamPłaciGolawski?Treść komentarza: Komentarze nieprzychylne Goławskiemu piszące o wydawaniu publicznych pieniędzy na kampanie Porozumienia Samorządo... Pisowskiego są usuwane. Wam też płaci z publicznych pieniędzy, że tak ochoczo chcecie to ukryć?Data dodania komentarza: 28.03.2024, 14:44Źródło komentarza: Daniel Sztych: „Dla dobra powiatu odsuniemy Goławskiego i PiS od władzy”
Reklama
Reklama