- Kapituła jako ciało doradcze - napisał burmistrz Adam Pulit, w zaproszeniu do uczestnictwa - poprzez doświadczenie i autorytet swoich członków ma wspomóc proces twórczy na najważniejszych etapach pracy nad marką.
Kapituła wstępnie zgromadziła dyrektorów szkół, przedsiębiorców, działaczy sportu i kultury, osoby żywnie zainteresowane stworzeniem marki. Pierwsze spotkanie odbyło się w środę 22 czerwca, w sali sesyjnej złotowskiego ratusza.
Artur Gnat, prezes firmy DOM MARKI Max Von Jastrov, omówił proces budowania i wdrożenia strategii marki, zaczynając od pierwszego etapu, jakim jest badanie wizerunku, poprzez konsultacje społeczne, tworzenie koncepcji wyróżniających, akceptacja założeń, przestawienie koncepcji strategicznej i wizualnej, a kończąc na wyborze koncepcji, szkoleniu kadry i wdrożeniu strategii marki.
Przeprowadzono także pierwsze warsztaty z członkami kapituły, zadając pytania: kto jest zależny od Złotowa oraz od kogo jest zależny Złotów? Wnioski były dość ciekawe, niekiedy zaskakujące... Kolejne warsztaty już wkrótce, efekty pracy Domu Marki też.
(jj)
Napisz komentarz
Komentarze